WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Breżniew
Wto 27 Maj, 2008
Problem z gaznikami
Autor Wiadomość
ADaS 

Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 54
Skąd: Wydminy
Wysłany: Wto 27 Maj, 2008   Problem z gaźnikami

po wyczyszczeniu gaźników motocykl wchodzi na 8-9tys obrotów i nie schodzi mniemam iż to coś z gaźnikami tylko co?
 
 
 
leon 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43
Dołączył: 01 Wrz 2007
Pochwał: 5
Posty: 1819
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 27 Maj, 2008   

http://gs500.boo.pl/viewtopic.php?t=695
_________________
http://picasaweb.google.com/leon.1981.krk
http://www.grupa-poludnie.info
 
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Wto 27 Maj, 2008   

Juz poprawiłem tytuł , na przyszłość stosuj sie do zaleceń o jakich przypomniał Leon.

Napisz co dokładni robiłeś z gaźnikami. Czy zmieniałeś ustawienie poziomu paliwa , iglic, robiłeś coś z membranami? Moze źle osadziłeś gaźniki w króćcach i ciągnie fałszywe powietrze?
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
ADaS 

Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 54
Skąd: Wydminy
Wysłany: Wto 27 Maj, 2008   

nic nie było regulowane, tylko zostały zdjete pokrywy pływaków i sprawdzone czy wszystko jest czyste,z wierzchu nic nie było widac wszystko czyste więc nic dalej nie rozkręcałem, wczesniej nie chciał chodzić zalewał sie spadały obroty i gasł więc sprawdziliśmy z ojcem całą elektrykę, to nic nie dało, no i teraz gaźniki. Po przejrzeniu taka sytuacja że odpala od razu z pierwszego strzału i wskakuje od razu na wysokie obroty i nie schodzi.
 
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Wto 27 Maj, 2008   

Sprawdź czy nie łapie fałszywego powietrza przez gumowe króćce . może sa popękane . Najprościej sprawdzić w ten sposób, ze pryskasz łatwopalnym sprayem na króćce np Samostartem. jak obroty wrzosną to znaczy ze jest nieszczelność. Drugi podejrzane miejsce to połączenie króciec głowica. jest tam oring który może puszczać.
Ustaw poziom paliwa w gaźnikach. zobacz w serwisówce jak ma to byc zrobione.
śruby od składu mieszanki wykręć całkowicie i dokładnie przedmuchaj kanał kompresorem. Wcześniej przed dmuchaniem wyjmij przepustnice i membrany. Przedmuchaj dysze i kanały.
Potem wkręc sruby składu mieszanki do oporu i wykręć obie o 2 1/4 do 3 obrotów obie tak samo. Ja mam na 3.
Iglice ustaw na 4 rowek liczony od góry. dysze głowne powinny byc 120 lub 122,5.
w gumowych króćcach nie powinno być zwężek.
Likę gazu masz na pewno sprawną? Obroty nie obniżają się kręcąc śruba regulacyjna pod gaźnikami?
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
ADaS 

Wiek: 35
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 54
Skąd: Wydminy
Wysłany: Czw 29 Maj, 2008   

wielki ukłon dla Breżniewa, dzięki twojej pomocy teraz można juz normalnie śmigać, na początku troche się dławił, ale po przejechaniu ok kilometra dostał takiego kopa jak nigdy przedtem, chyba świece się musiały przepalić i teraz jest juz wszystko ok, jeszcze raz wielkie dzięki
 
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Czw 29 Maj, 2008   

To ok. ;)
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
szynszyll
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   gaziory gs

yo!

dostalem 'na kuchnie' totalnie rozregulowanego gs-a ktorego jakis barbarzynca staral sie wyposażyć w filtr KN i zestaw DJ. powoli sie z tego wygrzebuje i tu moje pytanie. jaki powinien byc poziom paliwa w komorach. haynes podaje ten sposob:

http://img130.imageshack.us/img130/8548/rysn.png

ale ja tak nie lubie (IMG:style_emoticons/default/mrugacz.gif) zawsze ustawiam metoda naczyn polaczonych i rurka. czy to wskazanie jest prawidlowe?

http://www.bbburma.net/Fu...ht/DSCF2439.jpg

autor strony twierdzi ze poziom ma byc rowny z uszczelka komory. cyt.

the fuel level should be at the same height as the gasket that separates the float bowl from the upper half of the carburetor body

reasumujac:

czy poziom paliwa ma byc rowny z uszczelka?

i kolejna kwestia - poprzedni 'czarodziej' wywiercil w 'slider-ach' na wylot dziure w miejscu zaznaczonym kropka:

http://img444.imageshack.us/f/9smu.jpg/

dziura ma okolo 5 mm srednicy - zalozona jest iglica Dyno Jet - w zadnym opisie instalacji DJ nie znalazlem zalecenia zeby wiercic dziure w tak kuriozalnym miejscu! ktos moze wie 'co poeta mial na mysli' ?

za konstruktywna pomoc dziekuje i pozdrawiam ;]
 
 
Kwaku
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

co do dziury ... to nie jest przypadkiem oryginal ? w opisach oddlawianiu GS'a jest wyrazne napisane aby ta dziure zalepiac.

widocznie ktos tego nie zrobil ... ( chyba ze widac ze ta dziura byla zrobiona nie dawno w takim razie nie wiem po co to robil)

a co do paliwa .. przylaczam sie do pytania :) z checia sie dowiem jak dobrze sprawdzic poziom bo msuze u siebie zrobic
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   Re: gaziory gs

szynszyll napisał/a:


http://www.bbburma.net/Fu...ht/DSCF2439.jpg

autor strony twierdzi ze poziom ma byc rowny z uszczelka komory. cyt.

the fuel level should be at the same height as the gasket that separates the float bowl from the upper half of the carburetor body

reasumujac:

czy poziom paliwa ma byc rowny z uszczelka?


Tak ma być na styku korpusu gaźnika i komory pływakowej ale pamietaj że motocykl musi stać pionowo jak przy sprawdzaniu poziomu oleju.
 
 
 
szynszyll
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

dziura nie jest oryginalem na 100% a do zatykania - odtykania sa dziury na dole slidera i taka operacje rowniez zaklada firma Dyno Jet:

http://www.dynojet.com/pdf/3128.pdf

nigdzie i nigdy nie spotkalem sie jednak z wierceniem z czola slidera. postaram sie jakos te otwory zaslepic - jesli sie nie uda slidery ida do wymiany.
 
 
szynszyll
[Usunięty]

Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010   

no to wiem juz nieco wiecej i zostawiam 'dla potomnosci'

dziury wywiercone w sliderach o tak:

http://twojezdjecie.pl/pl...81283956924.jpg

wystepowaly w wersjach zdlawionych 1996 - 2004

wygladaja one na zrobione recznie wiec zapewne serwis dilera sie tym zajmowal. przy oddlawianiu nalezy je zaslepic lub zalozyc slidery bez nich.

na dzien dzisiejszy sytuacja wyglada nastepujaco, mam:

- motocykl z 1991
- slidery z 1996 - 2004 wersja kastrowana
- iglice Dyno Jet - diabel wie ktory stage
- dysze glowna i pilot z lat 1989-1996
- sprezynke nad iglica wuj wie jaka
- byl brudny jak swieta ziemia filtr KN ale poszedl do kosza

reasumujac - kocham polskie podjescie do motocykli ;) ktos musial sie bardzo postarac zeby tak namieszac. pozdrawiam.

981283956924.jpg
Plik ściągnięto 11052 raz(y) 33,38 KB

 
 
diem
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Maj, 2011   części gaźnika; nazwy, dostępność, naprawa

Witam wszystkich.

Mam mały problem. Mianowicie - kupiłem gs-a z 2001 roku z lekkim uszkodzeniem. Wymieniłem olej,filtr i świece bo chciałem odpalić i posłuchać jak i czy równo chodzi silnik. Tymczasem dopatrzyłem się, że gaźnik jest uszkodzony i nie wiem jaki to ma wpływ na działanie motocykla. Co gorsza nie wiem czy jest szansa wymienić element czy będę zmuszony kupić inny gaźnik. Zobaczcie i powiedzcie co o tym sądzicie...


Mam nadzieję, że nie jest to kłopotliwa sytuacja i że będę mógł odpalić swoją "bestię" co z pewnością doda mi powera do dalszych napraw i wymian. pozdrawiam i liczę na waszą pomoc. Piotrek

SAM_1696.JPG
felerna miedziana część ;)
Plik ściągnięto 109 raz(y) 87,76 KB

SAM_1695.JPG
Gaźnik z uszkodzeniem. Czy ta część ma jakąś nazwę i czy jest szansa żeby to dostać ?
Plik ściągnięto 163 raz(y) 105 KB

 
 
AdamSsS
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Maj, 2011   

Można to łątwo wymienić albo naprawić .

Jest to łącznik plastikowy doprowadzający paliwo do gaźników .

Możesz go wymienić poprzez rozłączenie gaźników i jego wymianę , lub wtopić miedzianą rurkę albo wspawać plastikową .
 
 
diem
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Maj, 2011   

Do czego służy ten łącznik ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.