WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
J jak Yamaha
Autor Wiadomość
panbodzio 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 105
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 1119
Skąd: dokąd
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015   

tholin85 napisał/a:
z tego co piszą DL niema co porównywać do AT a twój wielbłąd przeczy wszystkim artykułom:)

ja? zobacz co dunja wyprawia :o
DL do turystyki jest stworzony ale szosowej i szutrowej. Gruzja zweryfikowala jego mozliwosci: uszkodzone felga, kufry, gmole, plyta dolna z wydechem, ciezarki kierownicy, lusterka, kierunki itd.
jesli chcesz DLa dla dwojga to bierz litra

tholin85 napisał/a:
Widocznie wszytko zależy od Jeźdźca :)

zgadza sie, bo akurat ja okrutnie kalecze DLem w terenie :wstyd:
_________________
http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
 
 
danny 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 798
Skąd: Poznań / Choszczno
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015   

Co do DLki - uwielbiam filmy tego kolesia - https://www.youtube.com/watch?v=s_QQEeW2gO4
_________________
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
 
 
tholin85 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 795
Skąd: Kościan
Wysłany: Czw 13 Sie, 2015   

panbodzio, długa ta lista, ale myślę ze podobne uszkodzenia są a AT czy GS jak się jeździ po kamlotach.
Chyba dobrze rozumiem ze zjeżdżając z asfaltu bez rys, gleb, usterek się nie obejdzie. czy to będzie 20 letna AT Tenera czy DL f650gs, który jest tak samo zwinny (dannydzięki za link)

Co do DL1000 wielkie ciężkie to już chyba brał bym capo:) albo GS1150.

och te dylematy :kwasny:

PS
danny popsuł się coś w twoim nowym GS?
_________________
jawa 50
gs 500 E
FZS 600
 
 
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 1746
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią 14 Sie, 2015   

Gdybym teraz zmieniał motocykl to w grę wchodziłby tylko DL 1000 albo TDM 900. :oczami: Mimo, że zawsze nastawiałem się na małego DL'a to mając ten sam silnik w SV'ce raczej bym go sobie odpuścił.
_________________
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
 
 
tholin85 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 795
Skąd: Kościan
Wysłany: Pią 14 Sie, 2015   

kempes, dawca:) mówi ze czas na litra :rotfl:
_________________
jawa 50
gs 500 E
FZS 600
 
 
danny 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 798
Skąd: Poznań / Choszczno
Wysłany: Pią 14 Sie, 2015   

tholin85 napisał/a:
danny popsuł się coś w twoim nowym GS?

NIe no, CBFka dziala, jedyna awaria w tym roku to zaśniedziale klemy przy aku. Popsul to mi sie samochod - ale tak sie dzieje gdy inny w niego wjezdza :D

No ale to moze CBF 1000. Ale to musialbys z asfaltu nie zjezdzac.
_________________
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
 
 
RedShadow 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1383
Skąd: Wrocław/Opoczno
Wysłany: Sob 15 Sie, 2015   

Pierwsza i najważniejsza różnica to koła, jak chcesz się zapuścić z dala od cywilizacji i bezstresowo latać po szutrach i kamulcach to niestety ale tylko szprychy + dętki.
_________________
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
 
 
tholin85 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 795
Skąd: Kościan
Wysłany: Nie 16 Sie, 2015   

takim zwolennikiem szutrów az nie zostanę :)
_________________
jawa 50
gs 500 E
FZS 600
 
 
panbodzio 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 105
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 1119
Skąd: dokąd
Wysłany: Wto 18 Sie, 2015   

tholin85 napisał/a:
takim zwolennikiem szutrów az nie zostanę :)

to nie potrzebujesz afryki :P
_________________
http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
 
 
tholin85 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 795
Skąd: Kościan
Wysłany: Wto 18 Sie, 2015   

panbodzio, no wiec dlatego ciekawi mnie co popsuła się i w jakich okolicznościach w DL, wiec czekam za wzmiankami na blogu z niecierpliwością. a po za tym jak fazerem przycieram na kisielinie to i Dl dam rade :rotfl:

PS
znasz kogoś z GS 1150? czy może polowe tańszym 1100 chciał bym to porównać do Capo
_________________
jawa 50
gs 500 E
FZS 600
 
 
panbodzio 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 105
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 1119
Skąd: dokąd
Wysłany: Sro 19 Sie, 2015   

nic sie nie popsulo tylko pogielo albo zuzylo :P
co do wyprawy to cierpliwosci ;)
_________________
http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
 
 
danny 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 798
Skąd: Poznań / Choszczno
Wysłany: Pią 21 Sie, 2015   

A czy przypadkiem tmi nie ma duzego GS'a jako drugie moto?
_________________
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Pią 21 Sie, 2015   

danny napisał/a:
A czy przypadkiem tmi nie ma duzego GS'a jako drugie moto?


tholin85 napisał/a:
znasz kogoś z GS 1150? czy może polowe tańszym 1100 chciał bym to porównać do Capo

GS 1150 - porównania do innego motocykla tego typu nie mam.
Właściwości terenowe - raz zjechałem z asfaltu na ubitą drogę polną, jechało się super do momentu aż zaczął się głęboki piach. Raz i nigdy więcej. Ale zaznaczam, ja takimi motocyklami w "terenie" jeździć nie umiem.

Na asfalcie - bajka, idzie jak po sznurku, w zakrętach robi się z nim co tylko się chce i to nieważne czy solo czy z pasażerem - jedziesz z pasażerem, fajny zakręt, niskie obroty - gazu i coś pięknego. Fazerem to trzeba 2 biegi w dół, a i tak nie będzie to w połowie tak fajne... Ciasne manewry i powolne toczenie się - równie doskonale
Motocykl na 10, tylko trochę ciężki i wysoki, jednak kwestia przyzwyczajenia i predyspozycji fizycznych do jazdy takim motocyklem.
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
tholin85 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 795
Skąd: Kościan
Wysłany: Pią 21 Sie, 2015   

Dzięki tmi, moja masa też idzie w górę w tych delegacjach:)

A co do leśnych dróżek i piachu to i Frazerem można, zamykasz oczy i dzida:)

Ostatnio testowałem z Plecaczkiem 1 kufrem w lasach pod Rygą:) co prawda 3km tylko ale piach na 30 cm. dwójka niskie obroty i dzida, najgorzej było jak się zaczął wkręcać powyżej 6k rpm. zupełnie odwrotnie jak ta kartodromach duzy moment na szosówkach w lesie to zło:)
Pytanie laika A czy we dwoje można stanąć na moto?
_________________
jawa 50
gs 500 E
FZS 600
 
 
panbodzio 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 105
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 1119
Skąd: dokąd
Wysłany: Pon 24 Sie, 2015   

tholin85 napisał/a:
Pytanie laika A czy we dwoje można stanąć na moto?


podczas jazdy w terenie? jak sobie wyobrazasz wtedy manewrowanie motocyklem?
plecak traktujesz jako zwykly bagaz, ktory powinien byc jak najbardziej stabilny -> siedzacy na kanapie
_________________
http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.