WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zdawalismy na prawo jady A
Autor Wiadomość
jaggred 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 15
Skąd: Poznań, Wilda
Wysłany: Nie 07 Paź, 2012   

jestem juz po.

jak zwykle najtrudniej bylo na placu manewrowym, moto zajechane tak ze luzy na manetce z gazem, wiec delikatne dodanie gazu powodowalo szarpniecie, sprzegło obluzowane, do tego skrzynia biegow zamiast 2 wskakiwał nagminnie luz no ale udalo sie. ;)
teraz juz w pelni oddaje się poszukiwaniom gsa ;)
 
 
miziel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Paź, 2012   

Gratuluję w takim razie :) Ja miałem to samo, dali mi rometa 125 i po placyku na kangura jechałem -.-
Powodzenia i LWG :)
 
 
Szejku
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Paź, 2012   

jaggred napisał/a:
jestem juz po.

jak zwykle najtrudniej bylo na placu manewrowym, moto zajechane tak ze luzy na manetce z gazem, wiec delikatne dodanie gazu powodowalo szarpniecie, sprzegło obluzowane, do tego skrzynia biegow zamiast 2 wskakiwał nagminnie luz no ale udalo sie. ;)
teraz juz w pelni oddaje się poszukiwaniom gsa ;)


Właśnie tak wyglądają realia w poznaniu :) . Problemy z luzem w ybr są akurat normalne także to nie robi na mnie wrażenia ale obudowanie poznańskich pojazdów egzaminacyjnych powoduje ból głowy i możliwość pogubienia się osoby egzaminowanej. Na szczęście wystarczy opanować nerwy i podejść do wszystkiego na luzie oczywiście pamiętając o znacznym zużyciu sprzętu ,i 25 min później wychodzi się z kwitkiem.

Także gratuluję i myślę ,że wpadniesz do nas na wiosennego spota akurat już gs'em :) .
 
 
jaggred 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 15
Skąd: Poznań, Wilda
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

Szejku napisał/a:
Także gratuluję i myślę ,że wpadniesz do nas na wiosennego spota akurat już gs'em .


Mam własnie taką szczerą nadzieje :)

Dodam ze egzaminator na placu oprocz slalomu i ósemki bardzo pobieznie mnie juz sprawdzal.
Pytanie jak sprawdzic olej, gdy zaczalem recytowac ze na wylaczonym silniku robimy to i to, on to skwitował: dobra dobra, odpalaj pan i na slalom.
Po slalomie podjechalem na gorke, i on tylko powiedzial ze mam ruszyc z gorki i podjechac od razu na wyjazd na miasto, odwrocil sie i poszedl juz do samochodu, wiec ruszylem na gorce sam bez niego, na wyjezdzie powiedzial mi ze mam zatrzymac sie awaryjnie, to spokojnie stanalem, podjechal do mnie i ruszylismy na miasto.
 
 
Szejku
[Usunięty]

Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

Oprócz zatrzymania się awaryjnego jest jeszcze zadanie z rozpędzeniem się do określonej prędkości i zatrzymanie się w określonym przez egzaminatora miejscu. W pozku akurat to jest lampa na wysokości przejścia z kostki na asfalt placu ;) .
 
 
Machu 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 104
Dołączył: 10 Kwi 2011
Pochwał: 31
Posty: 1749
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

Szejku napisał/a:
Oprócz zatrzymania się awaryjnego jest jeszcze zadanie z rozpędzeniem się do określonej prędkości i zatrzymanie się w określonym przez egzaminatora miejscu.


LOL QUE? :rotfl: Mi kazał awaryjnie hamować ale stał tak jak wystartowałem i patrzył jak odjeżdżam, hamowałem po osiągnięciu ok 40-50 km/h z 3 biegu kiedy chciałem. Żadnych wytycznych ani hamowania na sygnał :P
 
 
Szejku
[Usunięty]

Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

Machu napisał/a:
Szejku napisał/a:
Oprócz zatrzymania się awaryjnego jest jeszcze zadanie z rozpędzeniem się do określonej prędkości i zatrzymanie się w określonym przez egzaminatora miejscu.


LOL QUE? :rotfl: Mi kazał awaryjnie hamować ale stał tak jak wystartowałem i patrzył jak odjeżdżam, hamowałem po osiągnięciu ok 40-50 km/h z 3 biegu kiedy chciałem. Żadnych wytycznych ani hamowania na sygnał :P


Jak wyjechałem z 8 kazał mi podjechać do siebie, powiedział ,że od miejsca w którym stoimy do tamtej lampy mam się rozpędzić do 45km/h i zatrzymać IDEALNIE przy lampie po czym nawrócić zgodnie z zasadami ruchu drogowego i ogólnych zasad prowadzenia motocykla po czym rozpędzić się i wykonać hamowanie awaryjne na jego znak. Później była jeszcze górka, nawrotka do lampy i miasto ;) .
 
 
ziomek4000 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Pochwał: 12
Posty: 856
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

wydzieliłem posty do nowego tematu żeby nie było OT . w tym temacie możemy rozmawiać o tym jak zdawaliśmy na prawo jazdy A
_________________
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
 
 
 
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Wrz 2008
Pochwał: 30
Posty: 1746
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

W Olsztynie egzaminator daje znak kiedy należy ruszyć i rozpędzić się (niby) do 50 km/h (u większości jest to ~40 km/h) i na drugi znak trzeba zatrzymać się na jak najkrótszym odcinku panując nad motocyklem. Z tym, że zatrzymanie za egzaminatorem oznacza niezaliczenie egzaminu.
_________________
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

A w Łodzi oba te hamowania miałem na mieście.

Najpierw było "proszę się zatrzymać na wysokości tamtego drzewa" a później "jak powiem stop proszę wykonać hamowanie awaryjne".

Ze względu na jakość odbioru w słuchawce w praktyce było to tak:
- "trz, tszz, szzzz..."
<mijam drzewo nawet nie dotykając hamulca>
- "miał się pan zatrzymać! " :P

Powtórzenie ćwiczenia i tym razem usłyszałem to co miałem.

Z drugiej strony nadal się zastanawiam co by było jakbym drugi raz nie słyszał co do mnie mówi, i czy odwołanie się od wyniku egzaminu w takiej sytuacji miałoby szanse powodzenia.
 
 
 
Machu 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 104
Dołączył: 10 Kwi 2011
Pochwał: 31
Posty: 1749
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012   

simin napisał/a:

Z drugiej strony nadal się zastanawiam co by było jakbym drugi raz nie słyszał co do mnie mówi, i czy odwołanie się od wyniku egzaminu w takiej sytuacji miałoby szanse powodzenia.


Właśnie to jest do dupy, że nie zrozumienie egzaminatora jest traktowane jako błąd. Ja źle skręciłem na mieście i policzył jako błąd mimo że całą trasę jechałem płynnie i wszystko miałem pod kontrolą. Wynika z tego że w pewnym sensie egzaminuje się znajomość przebiegu egzaminu a nie umiejętności.
 
 
Turos
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Paź, 2012   

Ja na swoim egzaminie nie zdążyłem wbić dwójki, na jedynce do odcięcia i hamowanie oboma tak żeby koło z tyłu zablokować :D a potem miasto, na mieście mi się tylko biegi poyebawszy, bo na spowalniaczu mnie podbiło (chyba za szybko na niego wjechałem) i wbiłem bieg i chwilę walczyłem, zanim wróciłem do dalszej płynnej jazdy.
W domu potem wiadomo oblewanie egzaminu... otwierając szampana zalałem całą kartę przebiegu egzaminu, że niewiele z niej zostało :P
 
 
jaggred 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 15
Skąd: Poznań, Wilda
Wysłany: Wto 09 Paź, 2012   

Cytat:
hamowanie oboma tak żeby koło z tyłu zablokować


Na kursie mowili mi zawsze, ze jak sie czepiający egzaminator trafi, to zablokowanie koła uznaje za stracenie panowania i oblewa egzamin. 1 osoba przedemna tak nie zdała własnie, zablokowało jej sie tylne koło i wrociła ze świstkiem niezdania.

Ja miałem bardzo wporządku kolesia, jak widział ze nie słysze polecenia i nie zmieniam pasa, to sam włączał kierunkowskaz i powolutku bardzo pas zaczynał zmieniać, tak ze ja w lusterku widziałem i dostosowałem sie do niego.

Po placu, jazda przez miasto to juz czysta przyjemność była...
 
 
claudii 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączyła: 23 Maj 2011
Pochwał: 2
Posty: 392
Skąd: Olsztyn / Giżycko
Wysłany: Wto 09 Paź, 2012   

a mi się taki trafi co mi kazał do word-u na czerwonym skręcić, jechałam w swoim kasku więc bez łączności, trasa na pamięć.
A na skrzyżowaniu przed word-em wystawił łeb i krzyczał jedź, jedź. No to pojechałam :)
Przed rozpoczęciem egzaminu zawołał wszystkich, wytłumaczyło co mamy robić i jak, wsiadł na moto i przejechało cały plac żeby pokazać co i jak ma być zrobione.
_________________
My Suzi
.

.
 
 
sezrg 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Pochwał: 17
Posty: 821
Skąd: swarzędz/poznan
Wysłany: Wto 09 Paź, 2012   

za 1 razem z palcem tam gdzie nie dochodzi światło sloneczne.
najpierw slalomik i bezposrednio wjazd na 8 i powrot slalomem.potem górka i hamowanie awaryjne.miasto na luzie dojechałem do wordu zatrzymałem sie zsiadłem i pytam go : I JAK ?
on na to : chyba pan zapomniał ze jade za panem.i ze troche mu odjechałem.fakt faktem raz miałem magiczne 60 na budziku ale dlatego ze było z górki. ale powiedział ze ok i do chaty na bananie.Pamiętam ze jeszcze lemon ze mną był i czekał pod wordem
_________________
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.