Olej do teleskopow |
Autor |
Wiadomość |
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Pochwał: 1 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2011
|
|
|
jak widać:
ale takie też raczej w hurtowniach dostaniesz. |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
Ostatnio zmieniony przez Pawlus Pon 14 Mar, 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2011
|
|
|
dwuwargowe są |
Ostatnio zmieniony przez MacGyver Wto 15 Mar, 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2011
|
|
|
Dzięki . |
|
|
|
|
Tomek Kulik [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011
|
|
|
Piszemy łącznie - dwuwargowe. Czy Was rodzice do szkoły nie puszczali?
Co do pracy zawieszenia, to pozwolę sobie pomóc wiedzą. Otóż widelec w GS500 ma śladowe tłumienie dobicia. Ono jest, ale bardzo słabe. Zatem zmiana klasy lepkości oleju nie zmieni twardości zawieszenia, gdyż za to odpowiadają sprężyny i wspomniane tłumienie dobicia. Zmiana oleju na taki o większej lepkości jedynie zwiększa tłumienie odbicia, co powoduje niechęć do rozciągnięcia zawieszenia po pokonaniu przeszkody wypukłej.
Jeśli komuś dobija widelec, to niech sprawdzi napięcie wstępne sprężyn (o ile jest) i długość sprężyn wyjętych i nieobciążonych. Serwisówka podaje dopuszczalną minimalną swobodną długość sprężyny zawieszenia. Natomiast olej klasy 10W jest idealny nawet do agresywnej jazdy, o ile sprężyny trzymają parametry.
Powodzenia |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|