Urwana szpilka od przykrywki filtra oleju. |
Autor |
Wiadomość |
pppaprocki
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 27 Kwi 2013 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19 Kwi, 2014
|
|
|
mocar napisał/a: | Niestety mi też się to ostatnio przytrafiło... tyle że szpilka się urwała a nie tylko gwint i nie przykręcałem już pokrywy i nie zalewałem świeżym olejem.
|
Może to zabrzmi głupio, ale nie poczułem żebym "przekręcił" nakrętkę, a starałem się dokręcać z wyczuciem. Dlatego skręciłem i zalałem.
mocar napisał/a: |
pppaprocki napisał/a: | Z początku delikatnie ciekło i chcąc mieć dobry wgląd na dokładne miejsce przecieku potraktowałem obudowe karcherem | |
Jakbym napisał "obmyłem obudowe filtra" też by to tak strasznie brzmiało? Nie dałem full cisnienia pod uszczelke |
|
|
|
|
Qbol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 30 Dołączył: 31 Sty 2014 Posty: 116 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016
|
|
|
Ja też miałem dzisiaj to samo. Urwana dolna śruba. Dokupiłem nową w markecie budowlanym i ,,działa'' zakręciłem zwykłymi zakrętkami a nie tymi z główką, bo ta się zakleszczyła z urwaną śrubą. Będę miał pewnie przed najbliższy czas stres w czasie jazdy czy czasem nie gubię oleju ^^
Zastanawiam się co stałby się wcześniej na skutek braku oleju: zatarłbym silnik czy włączyłaby się kontrolka? |
_________________ Zumico GR 200 2011 GS 500 '95 Fazeratti FZS 600 '99 |
|
|
|
|
Kuqi5
Model GSa: GS 500E
Wiek: 22 Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 4 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: Sro 23 Mar, 2022
|
|
|
alesklar napisał/a: | Sprawa wygląda tak jak na fotce - wygląda na to, że szpila urwała się gdzieś w połowie między pokrywką a blokiem.
Co to są szczypce morse'a?
Mozę ewentualnie dało by radę załapać nakrętkę i pyknąć migomatem a później wykręcić?? |
Pozwolę sobie odpowiedzieć dziś dla następnych, bo dokładnie to samo dziś zrobiłem… śruby wystawało na półtora nakrętki - wcale nie trzeba spawać, sam dziś szukałem innego rozwiązania bo pogoda piekna, a znajomych ze spawarka dorwać nie mogłem. Jak ktoś wyżej napisał - śruba jest wklejana, wiec wymyśliłem na szybko, ze metal pod temperatura się rozszerza, a klej tez puścić musi i wystarczyło śrubę nagrzać. (JAK KTOŚ STOSUJE TE METODĘ TO JIECH PAMIĘTA, ZE TAM JEST OLEJ LUB JEGO RESZTKI. ŁATWO SIĘ POPARZYĆ JAK KAPNIE)
Łapiecie palnik, Szweda/Żabkę jak zwał tak zwał. Nagrzać śrubę i szybko spróbować wykręcić Szwedem chociaz pół obrotu. Dalej już wkrętarka sobie dała rade. |
_________________ Jestem specjalista od usterek, wszystkie zawdzięczam sobie sam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|