Yamahama Fazer szejset!
Odpowiedz do tematu

:
Dobra maszynka :) Szerokości :)

:
yaszczi napisał/a:
jak dla mnie Fazer jest zwrotniejszy od GS'a nawet przy manewrach na parkingu

Tak to prawda, chodziło mi bardziej o wagę kiedy trzeba motocykl przepchnąć siłami mięśni. Wjazd do garażu mam lekko pod górkę i czuć różnicę kiedy trzeba wprowadzić motocykl.

Dane dla suchego pojazdu:
175 kg GS
190 kg FZS 600
210 B6S !!

:
Z tym ze podałeś wagi na sucho :P

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Paliwo teraz drogie więc się tylko przeprowadza niezatankowane moto :rotfl:

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
Ano wlasnie, to mailem na mysli. Przeciez nigdy nie ma sie 'suchego' pojazdu, wiec przepychajac motocykl wagi są inne niz te co tmi podal :D

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
No tak, ale płynów w każdym moto jest podobna ilość mimo wszystko, więc możesz dodać do każdej liczby 15kg i wyjdzie przeciętna użytkowa masa motocykla.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
danny napisał/a:
Z tym ze podałeś wagi na sucho

No tak i też to zaznaczyłem że na sucho:

tmi napisał/a:
Dane dla suchego pojazdu:

I do tego tak jak pisze Red dorzucić 15-25 kg różnych płynów i wyjdzie tyle samo. Ale nie dla każdego musi to być koniecznie istotne, ja czuję większą masę w stosunku do GS'a przy przepychaniu motocykla, a różnica pomiędzy Fazerem, a B6 jest jeszcze większa niż pomiędzy GS'em, a FZS.

:
Pogratulować sprzęta.Jaki specyfik zastosowałeś że się tak lakier błyszczy.
Jeszcze parę dni i nie będziesz zwracał uwagi na wagę.

:
pawell12344 napisał/a:
Jaki specyfik zastosowałeś że się tak lakier błyszczy.

Sonax Xtreme Polish&Wax 3 (to już wystarczy, polecam do moto, starcza na bardzo długo i daje super długotrwały efekt), a na to Turtle Wax Protective Extra Gloss.

:
nie ma to jak je*nąć porządny wosk na moto :hyhy:

:
tmi napisał/a:

Sonax Xtreme Polish&Wax 3 (to już wystarczy, polecam do moto, starcza na bardzo długo i daje super długotrwały efekt), a na to Turtle Wax Protective Extra Gloss.


To normalna procedura u Ciebie czy syndrom pierwszych dni? :P Tak czy siak podziwiam jak ktoś tak dba o sprzęt, yaszczi też jak wypolerował ostatnio swojego to oślepiał :P

:
Machu napisał/a:
To normalna procedura u Ciebie czy syndrom pierwszych dni?

Normalna procedura wdrażana po kilku myciach motocykla, normalka bo o GS'a też tak dbałem, jeszcze dla pełnego efektu pasta Autosol do klamek albo wydechu i zajebisty połysk ale to wystarczy raz na ruski rok :D

O wszystko tak dbam, lubię.

:
Nie da się ukryć że rodzina Fazerów znacznie się nam powiększa ;) Ładne malowanie, w moim przypadku wchodziły w grę te dwa kolory, srebrny i żółty. Tak z czystej ciekawości jeśli można wiedzieć: ile kosztowała ta przyjemność? Zatem Tmi teraz aż się prosi załatać jakieś wolne miejsce i jechać na zlot aby sprawdzić sprzęt na dłuższej trasie ;)

:
Rob7on napisał/a:
Zatem Tmi teraz aż się prosi załatać jakieś wolne miejsce i jechać na zlot aby sprawdzić sprzęt na dłuższej trasie

Niestety ale z przykrością dłuższe trasy odpadają definitywnie. Nawet dziennie za dużo km nie mogę zrobić ze względu problemów zdrowotnych z lewym biodrem, które leczę.

Dlatego tak się rozpisałem odnośnie wagi motocykla bo dość mocno odczuwam szarpanie się z nim, a sama jazda też jest odczuwalna i to najbardziej właśnie jazda dlatego na razie krótkie odcinki i nie dużo km dziennie i od dzisiaj też trochę od moto będę musiał odpocząć.

:
Pierwszy raport spalania:

4,8 l/100km

Jazda zróżnicowana: miasto, trasa 100-120 podciąganie do 140-160, jazda w koło komina po wsiach z prędkością 70 kmh ale też wizytowanie czerwonego pola kilka razy na 3 1'szych biegach.

Jak dla mnie rewelacja, GS przy takim samym stylu jazdy palił tyle samo.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.