Odpowiedz do tematu
:
Dobra maszynka Szerokości
:
Tak to prawda, chodziło mi bardziej o wagę kiedy trzeba motocykl przepchnąć siłami mięśni. Wjazd do garażu mam lekko pod górkę i czuć różnicę kiedy trzeba wprowadzić motocykl.
Dane dla suchego pojazdu:
175 kg GS
190 kg FZS 600
210 B6S
yaszczi napisał/a: |
jak dla mnie Fazer jest zwrotniejszy od GS'a nawet przy manewrach na parkingu
|
Tak to prawda, chodziło mi bardziej o wagę kiedy trzeba motocykl przepchnąć siłami mięśni. Wjazd do garażu mam lekko pod górkę i czuć różnicę kiedy trzeba wprowadzić motocykl.
Dane dla suchego pojazdu:
175 kg GS
190 kg FZS 600
210 B6S
:
Z tym ze podałeś wagi na sucho
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Paliwo teraz drogie więc się tylko przeprowadza niezatankowane moto
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
Ano wlasnie, to mailem na mysli. Przeciez nigdy nie ma sie 'suchego' pojazdu, wiec przepychajac motocykl wagi są inne niz te co tmi podal
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
No tak, ale płynów w każdym moto jest podobna ilość mimo wszystko, więc możesz dodać do każdej liczby 15kg i wyjdzie przeciętna użytkowa masa motocykla.
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
No tak i też to zaznaczyłem że na sucho:
I do tego tak jak pisze Red dorzucić 15-25 kg różnych płynów i wyjdzie tyle samo. Ale nie dla każdego musi to być koniecznie istotne, ja czuję większą masę w stosunku do GS'a przy przepychaniu motocykla, a różnica pomiędzy Fazerem, a B6 jest jeszcze większa niż pomiędzy GS'em, a FZS.
danny napisał/a: |
Z tym ze podałeś wagi na sucho
|
No tak i też to zaznaczyłem że na sucho:
tmi napisał/a: |
Dane dla suchego pojazdu:
|
I do tego tak jak pisze Red dorzucić 15-25 kg różnych płynów i wyjdzie tyle samo. Ale nie dla każdego musi to być koniecznie istotne, ja czuję większą masę w stosunku do GS'a przy przepychaniu motocykla, a różnica pomiędzy Fazerem, a B6 jest jeszcze większa niż pomiędzy GS'em, a FZS.
:
Pogratulować sprzęta.Jaki specyfik zastosowałeś że się tak lakier błyszczy.
Jeszcze parę dni i nie będziesz zwracał uwagi na wagę.
Jeszcze parę dni i nie będziesz zwracał uwagi na wagę.
:
Sonax Xtreme Polish&Wax 3 (to już wystarczy, polecam do moto, starcza na bardzo długo i daje super długotrwały efekt), a na to Turtle Wax Protective Extra Gloss.
pawell12344 napisał/a: |
Jaki specyfik zastosowałeś że się tak lakier błyszczy.
|
Sonax Xtreme Polish&Wax 3 (to już wystarczy, polecam do moto, starcza na bardzo długo i daje super długotrwały efekt), a na to Turtle Wax Protective Extra Gloss.
:
To normalna procedura u Ciebie czy syndrom pierwszych dni? Tak czy siak podziwiam jak ktoś tak dba o sprzęt, yaszczi też jak wypolerował ostatnio swojego to oślepiał
tmi napisał/a: |
Sonax Xtreme Polish&Wax 3 (to już wystarczy, polecam do moto, starcza na bardzo długo i daje super długotrwały efekt), a na to Turtle Wax Protective Extra Gloss. |
To normalna procedura u Ciebie czy syndrom pierwszych dni? Tak czy siak podziwiam jak ktoś tak dba o sprzęt, yaszczi też jak wypolerował ostatnio swojego to oślepiał
:
Normalna procedura wdrażana po kilku myciach motocykla, normalka bo o GS'a też tak dbałem, jeszcze dla pełnego efektu pasta Autosol do klamek albo wydechu i zajebisty połysk ale to wystarczy raz na ruski rok
O wszystko tak dbam, lubię.
Machu napisał/a: |
To normalna procedura u Ciebie czy syndrom pierwszych dni? |
Normalna procedura wdrażana po kilku myciach motocykla, normalka bo o GS'a też tak dbałem, jeszcze dla pełnego efektu pasta Autosol do klamek albo wydechu i zajebisty połysk ale to wystarczy raz na ruski rok
O wszystko tak dbam, lubię.
:
Nie da się ukryć że rodzina Fazerów znacznie się nam powiększa Ładne malowanie, w moim przypadku wchodziły w grę te dwa kolory, srebrny i żółty. Tak z czystej ciekawości jeśli można wiedzieć: ile kosztowała ta przyjemność? Zatem Tmi teraz aż się prosi załatać jakieś wolne miejsce i jechać na zlot aby sprawdzić sprzęt na dłuższej trasie
:
Niestety ale z przykrością dłuższe trasy odpadają definitywnie. Nawet dziennie za dużo km nie mogę zrobić ze względu problemów zdrowotnych z lewym biodrem, które leczę.
Dlatego tak się rozpisałem odnośnie wagi motocykla bo dość mocno odczuwam szarpanie się z nim, a sama jazda też jest odczuwalna i to najbardziej właśnie jazda dlatego na razie krótkie odcinki i nie dużo km dziennie i od dzisiaj też trochę od moto będę musiał odpocząć.
Rob7on napisał/a: |
Zatem Tmi teraz aż się prosi załatać jakieś wolne miejsce i jechać na zlot aby sprawdzić sprzęt na dłuższej trasie |
Niestety ale z przykrością dłuższe trasy odpadają definitywnie. Nawet dziennie za dużo km nie mogę zrobić ze względu problemów zdrowotnych z lewym biodrem, które leczę.
Dlatego tak się rozpisałem odnośnie wagi motocykla bo dość mocno odczuwam szarpanie się z nim, a sama jazda też jest odczuwalna i to najbardziej właśnie jazda dlatego na razie krótkie odcinki i nie dużo km dziennie i od dzisiaj też trochę od moto będę musiał odpocząć.
:
Odpowiedz do tematu
Pierwszy raport spalania:
4,8 l/100km
Jazda zróżnicowana: miasto, trasa 100-120 podciąganie do 140-160, jazda w koło komina po wsiach z prędkością 70 kmh ale też wizytowanie czerwonego pola kilka razy na 3 1'szych biegach.
Jak dla mnie rewelacja, GS przy takim samym stylu jazdy palił tyle samo.
4,8 l/100km
Jazda zróżnicowana: miasto, trasa 100-120 podciąganie do 140-160, jazda w koło komina po wsiach z prędkością 70 kmh ale też wizytowanie czerwonego pola kilka razy na 3 1'szych biegach.
Jak dla mnie rewelacja, GS przy takim samym stylu jazdy palił tyle samo.