60k? czas skręcić licznik do 25k
mi ostatnio w sv,ce posypał się ślimak prędkościomierza i przebieg zatrzymał się na 70 kilku K. Tak zostawiam
Bardzo ładny Fazerek, mega zadbany. Daj znać jak się ta powłoka sprawdzi po kilku myciach.
Co do wymiany zębatki zdawczej - robię tak od dłuższego czasu, generalnie 2-3 zębatki zdawcze na cały żywot zestawu napędowego (koszt 3 zębatek około 100zł) a w sposób zauważalny wydłuża żywot napędu.
Chociaż u mnie to jest pewnie mało miarodajne, bo mam problem z nierównym wyciąganiem łańcucha - fazer, gixx i sv'ka latały ciągle po torach no i na ulicy manetkę w SV (w gixxie nie polecam ) traktuję zero-jedynkowo
Odpowiedz do tematu
:
yaszczi, uff, to nie tylko ja tak robię, ulga, bo generalnie utarło się że wymienia się całość jako komplet. Na zużytej zębatce szarpało przy dodawaniu gazu, przy zmienianiu biegu w dół i w górę. Teraz jest jak na nowym napędzie
Dam znać. Zwłaszcza, że w tym samym czasie zrobiłem nią też samochód. Co prawda nie cały ale tak 3/4 resztę woskiem, sprawdzę w ten sposób co dłużej poleży.
Hehe, nie ważne ile lat, i tak przebieg 25
Masz jakiś dobry kontakt do obszycia kanapy? chciałbym obszyć ale już po sezonie i odrobinę podnieść.
yaszczi napisał/a: |
Daj znać jak się ta powłoka sprawdzi po kilku myciach.
|
Dam znać. Zwłaszcza, że w tym samym czasie zrobiłem nią też samochód. Co prawda nie cały ale tak 3/4 resztę woskiem, sprawdzę w ten sposób co dłużej poleży.
yaszczi napisał/a: |
60k? czas skręcić licznik do 25k
|
Hehe, nie ważne ile lat, i tak przebieg 25
Masz jakiś dobry kontakt do obszycia kanapy? chciałbym obszyć ale już po sezonie i odrobinę podnieść.
:
tmi- u nas we Wro Nosfer zajebiście obszywa kanapy w moto. Na lokalnej grupie motocyklistów chwalimy go pod niebiosa
GS500E 92 Seledynek -> GSX-R 750 K3 Dzik
:
artex92, dzięki za info, zapiszę sobie i skorzystam po sezonie!
Odnośnie samej kanapy to przeprowadziłem jakiś czas temu własną modyfikację poprzez dodanie kawałka gąbki i różnica ogromna. Efektem była pierwsza daleka trasa od bardzo dawna
500 km i zwiedzanie województwa Świętokrzyskiego. Jedno co powiem to są tam bardzo dobrej jakości drogi.
A tu nowy kolega Fazera na testach
Nie wiem kto wpadł na pomysł 1300 ccm3 w układzie V2 o mocy 160 KM ale
Odnośnie samej kanapy to przeprowadziłem jakiś czas temu własną modyfikację poprzez dodanie kawałka gąbki i różnica ogromna. Efektem była pierwsza daleka trasa od bardzo dawna
500 km i zwiedzanie województwa Świętokrzyskiego. Jedno co powiem to są tam bardzo dobrej jakości drogi.
A tu nowy kolega Fazera na testach
Nie wiem kto wpadł na pomysł 1300 ccm3 w układzie V2 o mocy 160 KM ale
:
Wiosna i Jesień to moje ulubione pory roku na jazdę motocyklem.
:
Odpowiedz do tematu
Hoops
Fazer przed zimą przeszedł krótki serwis:
- specjalna płukanka silnika LiquiMoly;
- wymiana oleju;
- wymiana filtra oleju;
- czyszczenie i nasączanie filtra powietrza Pipercross;
- wymiana łożysk główki ramy na KOYO, wcześniej były łożyska AllSzajs - NIE POLECAM NIC Z TEJ FIRMY!
Przez przypadek rozładowałem akumulator do 3V, reanimacja się chyba powiodła bo wszystko działa dobrze.
Fazer przed zimą przeszedł krótki serwis:
- specjalna płukanka silnika LiquiMoly;
- wymiana oleju;
- wymiana filtra oleju;
- czyszczenie i nasączanie filtra powietrza Pipercross;
- wymiana łożysk główki ramy na KOYO, wcześniej były łożyska AllSzajs - NIE POLECAM NIC Z TEJ FIRMY!
Przez przypadek rozładowałem akumulator do 3V, reanimacja się chyba powiodła bo wszystko działa dobrze.