moje pierwsze 26km :]
Odpowiedz do tematu

metalbeast
[Usunięty]
: moje pierwsze 26km :]
nie wytrzymałem i pojechałem moimi 2oo za miasto, na mało uczęszczane drogi. W prawdzie 26km to mało, ale przyjemność z jazdy ogromna.
O mocy nie będę nic mówił, bo balem sie wyprobować. Postawiłem na spokojną jazdę. Fakt, było raz 90km/h ale juz lepszej prostej z polem widzenia nie znalazłem i ktoś tam by pewnie z 200 poleciał. Co zauważyłem? W GSie nie czuć wcale prędkości, lekko odkręcałem i już było 50, choć przez większość czasu żółwiłem 40 ;] ale w porównaniu go suzuki GN ten motór idzie ;)
trochę mnie zwiewało z niego i już wiem o czym była mowa jeśli chodzi o aerodynamikę, ale tragicznie nie było, do tego dołożył się kask z motocrossu, bo póki co nie posiadam szosowego, a nie kupie badziewia za 200zł.

Co dalej. Irytuje mnie przełącznik kierunkowskazów. U mnie działa on tak ze daje w np. lewo i żeby go wyłączyć należy go delikatnie w prawo ruszyć. Nie do oporu bo sie włączy prawy. Przez rękawice ciężko wyczuć ile to wyłączenie, a ile przełączenie. U was też tak jest?

Reszta jest na plus. Prowadzi sie lekko, jezdzi prosto, biegi chodzą elegancko, a sprzęgło działa na całej długości. Do tego zadnych dziwnych luzów. A obiektem testowym był kursowy motocykl, który miał wbudowaną symulacje luzów w każdym możliwym miejscu :))

Dziś znów ładna pogoda i aż korci zeby polatać. A jestem happy jak mało który! ;]

nomen
[Usunięty]
:
metalbeast napisał/a:
Irytuje mnie przełącznik kierunkowskazów. U mnie działa on tak ze daje w np. lewo i żeby go wyłączyć należy go delikatnie w prawo ruszyć. Nie do oporu bo sie włączy prawy. Przez rękawice ciężko wyczuć ile to wyłączenie, a ile przełączenie. U was też tak jest?


Żeby wyłączyć kierunkowskaz trzeba go lekko wcisnąć.

Ja też zauważyłam, że w gs'e nie czuć prędkości. Na pierwszej przejażdżce przeraziłam się kiedy spojrzałam na licznik....a przecież obiecywałam sobie, że będę rozsądnie jeździć ;)

metalbeast
[Usunięty]
:
nomen napisał/a:
Żeby wyłączyć kierunkowskaz trzeba go lekko wcisnąć.


no właśnie jakoś sie motam z tym. Raz sie udaje raz nie. Wcisnąć mówisz? jak guzik? bo ja popycham go delikatnie z powrotem. Musze to sprawdzić bo pare razy jechałem po nierównej drodze i nie moglem wyczuć czy wyłączyłem, czy włączył mi sie przeciwny ;/ :zdziwko:

:
metalbeast napisał/a:
Wcisnąć mówisz? jak guzik? bo ja popycham go delikatnie z powrotem. M
Nie popychaj tylko go wciskaj.... jak guzik, do oporu.

nomen
[Usunięty]
:
Wyłącznie kierunkowskazów następuje po wciśnięciu przełącznika. Raczej nie ma w tym większej filozofii. Kiedy wrzucasz kierunek powinna Ci się zaświecić kontrolka, a zgasnąć po wyłączeniu kierunkowskazu - będziesz wiedział czy jeździsz migając.

metalbeast
[Usunięty]
:
nomen napisał/a:
Wyłącznie kierunkowskazów następuje po wciśnięciu przełącznika. Raczej nie ma w tym większej filozofii. Kiedy wrzucasz kierunek powinna Ci się zaświecić kontrolka, a zgasnąć po wyłączeniu kierunkowskazu - będziesz wiedział czy jeździsz migając.


nie no, tym miganiem to mnie zastrzeliłeś ;] a co do wciskania, to fakt, nie załapałem tego. ja delikatnei w bok przesuwałem :wstyd:

:
metalbeast napisał/a:
zastrzeliłeś

zastrzeliłaś chyba..

nomen to motonitka ;)

pozdrawiam- Juli(an)
nomen
[Usunięty]
:
metalbeast napisał/a:
tym miganiem to mnie zastrzeliłe


zastrzeliłaś - tak powinno być ;) .

Chodziło mi o to, że jeżeli nie wyczuwałeś czy kierunek przełączyłeś na drugą stronę, czy go wyłączyłeś. Kontrolka w tym przypadku byłaby przydatna.

metalbeast
[Usunięty]
:
Lemon napisał/a:
zastrzeliłaś chyba..

nomen to motonitka ;)


Ojoj, zwracam honor ;] nie przypatrzyłem się i w sumie nawet sobie sprawy z obecności kobiet na forum nie zdawałem :wstyd:

nomen
[Usunięty]
:
Oj tam, honoru w ten sposób nie straciłam ;) . Zbyt często się to zdarza, nawet z racji wykonywanego zawodu, żebym się obrażała.

:
pamietam sswoje pierwsze niesmaiłe wyjazdy
staraj sie jezdzić ciut ponad przepisów np 50 na znaku to 60 nie wzbudzisz podejrzeń :P

Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
metalbeast
[Usunięty]
:
Yarccom napisał/a:
staraj sie jezdzić ciut ponad przepisów np 50 na znaku to 60 nie wzbudzisz podejrzeń


dzieki za radę. Jade wlasnei polatać troche. Wprawdzie w kasku na motocross to srednio ale wole moj wygodny kask niz jakies badziewie tanie. A czekam tylko do wypłaty ;]

metalbeast
[Usunięty]
:
no i kolejne 97km za mną :] było pięęeknie. Z resztą ,co ja bede się rozpisywał. Każdy to przerabiał. Ale opisze ciekawsze rzeczy.
Jadąc przez las (40km/h :) czuć zapach lasu, ściółki itd - piekne.
Jezdzilem jakoś tak po emerycku, ale przyjemność ogromna z jazdy. Objechałem wioski i ... zabrakoło mi paliwa :( :znudzony:

Na szczescie nei miałem na RES bo bym miał pchania na 40km do najblizszej stacji, wiec przelaczyłem i ogień. Ale jak na szpilkach, bo nie wiem na ile starcza ta rezerwa. Dziwne uczucie mialem jak moto zaczelo moc tracic... juz sie wystraszylem ze cos sie upsuło.

Powiedzcie mi po ilu km wchodzi na rezerwę? gosć sprzedał mi z prawie pełnym bakiem, ale właśnie nie wiem ile brakowało do tego pełnego. przejechałem łącznie 120km, plus jakies tam rzeczy na parkingu. Kiedy zaczal prychać, w baku wydawało się, że jest sporo paliwa.

No jakos dojechałem, zatankowałem, zajechałem do dziewczyny, zgasiłem. Po chwili sobie przypomnialem ze mam przelaczyć na ON, podchodze a tu dupa. rozrusznik nei chce zakręcic :( patrze co jest i mam lekkiego stresa, bo znowu wizja pchania.
Prąd jest - lampy swiecą, rozrusznik ani drgnie ;/ Nie wiem co to, ale po chwili normalnei zakręcił. Przypuszczam, że to coś z kosą i czujnikiem biegu. Moze nie do konca zaskoczył, a był na biegu jak sie okazało (odpalam i tak na sprzegle), ale czy to normalne ?

Generalnie mam małe wątpliwości, które mam nadzieje pomożecie mi rozwiązać. Poza tym jest GIT!!!

:
ja na pełnym od 290-340 km zasiegu w zależności od szybkości
mam ok 5 l rezerwy

Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
metalbeast
[Usunięty]
:
Yarccom napisał/a:
ja na pełnym od 290-340 km zasiegu w zależności od szybkości
mam ok 5 l rezerwy


to by sie zgadzalo, bo po przelaczeniu na res, jakos duzo w/g mnie tego paliwa bylo w zbiorniku :) ale dolalem za 15zł :] jakies 4l i znow banglał na ON :]

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.