Niskie obroty |
Autor |
Wiadomość |
blizniak83 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Maj, 2008 Niskie obroty
|
|
|
Mam problem. Motocykl stal jakis czas - w baku bylo dosyc sporo paliwa - i obawiam sie ze to moze jest spowodowane paliwem - gdyz stalo za dlugo. Sprawa wyglada nastepujaco: gdy odpalam gs na ssaniu - ssanie max ustawione obroty z rzedu 1500 - ledwo zipie - po wylaczeniu ssania silnik gasnie - niby normalne ale jak silnik sie rozgrzal - pojezdilem chwile i w momencie redukcji biegow - jakies szarpanie i na jedynce oczywiscie gasnie. Teraz juz nawet przy odpalaniu ze ssaniem nie moze podskoczyc wyzej niz 2000 obrotow. co robic??? |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 10 Maj, 2008
|
|
|
moze na poczatek zmienić paliwo
spuścić stare zalać nowe |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sob 10 Maj, 2008
|
|
|
Yarccom napisał/a: | moze na poczatek zmienić paliwo
spuścić stare zalać nowe | z komór pływakowych i zbiornika. Ile ten motocykl stał? Moze konieczne będzie czyszczenie gaźników. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sob 10 Maj, 2008
|
|
|
jak motocykl ma stać to dodaj do paliwa stabilizator. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
blizniak83 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 11 Maj, 2008
|
|
|
Motocykl stał 3 miesiace - tzn był odpalany jakies 5 razy przez cały okres, ale z jeżdżeniem to było jakies 40km raptem.
Do Brezniewa - czyszczenie gaznikow??? nie wiem o co kompletnie chodzi ale jakby ktos napisal cos wiecej jestem otwarty na wiedze i chcialbym dowiedziec sie czegos wiecej.
Mi nawet komory plywakowe niewiele mowią
Jestem bardzo swieży w tematach moto, ale jestem jak najbardziej za dodatkową wiedzą - nawet jesli jest bardzo fachowa... |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 11 Maj, 2008
|
|
|
Jeśli masz nikłą wiedzę to lepiej oddaj do serwisu. Będzie taniej i lepiej.
Odnośnie poszerzania horyzontów - przestudiuj serwisowkę Haynesa . Jest tam wszystko opisane . Nie posiadasz tez pewnie kompresora co znacznie ułatwia czyszczenie gaźnika.
http://gs500e.free.fr/ent...alves_chain.php
W linku masz pokazane jak sie za to zabrać. Jak widzisz jest to troche skomplikowane. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
blizniak83 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 11 Maj, 2008
|
|
|
Serwisowke Haynes'a juz pobieram - jezeli chodzi o te stronke z rozbieraniem moto - gazniki i te sprawy - no to jest to do zrozumienia nawet dla kogos takiego jak ja - nie mialem wiele do czynienia z tego typu mechanika - ale rozebra to nie filozofia - caly problem w tym aby rozpoznac kiedy jest to niezbedne. Jezeli o rozbieranie roznego rodzaju mechanizmow w aucie czy w motocyklu przy odrobinie pomocy czlowiek w miare rozgarniety jest w stanie sobie poradzic...
ostatnio mialem okazje zobaczyc pewnego angielskiego mechanika w akcji - byl to koles z pomocy drogowej ktory po dzwieku jaki wydawal silnik samochodu, rozpoznal co moze byc przyczyna usterki i dlaczego samochod traci moc - i niestety ja nie mam tego zmyslu i nie wiem jeszcze ktory stuk, puk, swist, zgrzyt co one wszystkie oznaczaja... |
|
|
|
|
blizniak83 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 11 Maj, 2008
|
|
|
wiec poczytalem troche na forum i znalazlem podobny problem do mojego - tam ktos doradzil by przestawic kranik na PRI - w celu zalania gaznikow paliwem - tak tez zrobilem ale przekrecilem kranik tylko na chwile - efekt piorunujacy - tzn motocykl odpalil jak normalnie - obroty, wszystko ok. ale w momencie jak mi sie wydaje ilosc paliwa dostarczona poprzez PRI zostala wypalona motocykl zszedl z obrotow przy ssaniu i po chwili zgasl - w momencie jak juz mi sie udalo ruszyc po dluzszej chwili przy redukcji z 3 biegu motocykl zgasl w trakcie jazdy.
Moja mysl jest taka ze to moze nie wcale cos z gaznikami a moze z systemem dostarczajacym paliwo te wszystkie rurki a moze poprostu za malo paliwa hmmmmmmmmm?Co wy na to??? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 11 Maj, 2008
|
|
|
W takim razie sprawdź czy masz sprawny kranik podciśnieniowy. Dochodzi do niego rurka podciśnieniowa od lewego gaźnika. Podciśnienie powoduje otwarcie zaworka w kraniku i dopływ paliwa. być może sa jakieś problemy z membrana lub zapchanym kranikiem. Moze rurka ma jakies uszkodzenie i brak prawidłowego podciśnienia . Zbiornik naturalnie masz pełny? |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
blizniak83 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Maj, 2008
|
|
|
zbiornik nie jest pelny - tzn - jest w nim paliwo ale tylko w czesci tu zaraz przy siedzeniu - wiec niebawem bedzie pusty zapewne...o co chodzi z tym PRI - ze jak ustawie doslownie na 3s i sprobuje odpalic to wszystko gra a bez tego ani drgnie???Dlaczego tak sie dzieje??? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 12 Maj, 2008
|
|
|
Pri - ustawienie służące do zalania pustych gaźników. można ustawić w tym położeniu tylko na chwile. nie wolno z tym jeździć ani zostawić motocykla bo zalejesz go benzyną.Kranik otwiera się wtedy ręcznie bez względu na to czy silnik pracuje. Dwa pozostałe ustawienia otwierają sie automatycznie z chwila odpalenia silnika. jeśli masz bardzo mało paliwa najpierw zatankuj. Potem sprawdź dalej co sie dzieje. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Keso_turbo
Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 124 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 15 Maj, 2008
|
|
|
Hmm ja miałem podobny problem u siebie z obrotami zobacz tez do świec bo u mnie już dawno należało je wymienić i GSka w pewnym momencie paliła już tylko na 1 cylinder po wymianie od razu Zuzia zaczęła przyjemnie gadać. Ale ciebie to raczej nie to bo mówisz że na PRI chodzi ok ale nie zaszkodzi sprawdzić. No ale najpierw zalej paliwa tak jak Breżniew mówi a potem zobacz co i jak.. |
|
|
|
|
|