Kompletowanie instalacji elektrycznej suzuki gs250fws |
Autor |
Wiadomość |
maly87 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013
|
|
|
fajnie tylko jak to ściągnąć ze stanów ...
a moduł z innej pojemności silnika który jest dostępny?? |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013
|
|
|
Muszę zrewidować swoje informacje, znalazłem stronkę, gdzie oferowali CDI do GS250FWS, i na zdjęciu było to oznaczenie GK71A, teraz jak szukam dokładniej widzę, że jest to symbol określonego rocznika GSX-R400, czyli można się domyślać, że mają wspólny CDI
Szukając natomiast CDI do GSX-R400 znalazłem, że zależnie od rocznika był to CDI o p/n: 32900-33401 lub 32900-04A0.
Mam nadzieję, że teraz będzie łatwiej znaleźć i że istotnie ten od GSX-R'a pasować będzie do twojego silnika.
Przy okazji co do parametrów wyprzedzenia zapłonu to czytając manual do GS250FWS podawane są tam sprzeczne informacje: na stronie 1-5 podane są kąty 20* i 35* a na stronie 2-15 kąty 20* i 40*, i którym danym wierzyć ? |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Pon 11 Mar, 2013
|
|
|
Moduł zapłonowy gsx-r 400 także się różni ilością pinów, ale możliwość jego wpięcia jak najbardziej jest możliwa. Natomiast według danych technicznych kąty wyprzedzenia różnią się w porównaniu z gs-em 250. W gsx-sie jest to 15/35*. Takie rozbieżności wynikają z samej konstrukcji układu korbowego, gdzie skok tłoka w gs-ie 250 to 41mm, a w gsx-sie skok ten wynosi 45,2mm.
Względem właśnie krótszego skoku tłoka w gs-ie, poprawną wartością wyprzedzenia kąta zapłonu będzie kąt większy o 5* tj. 20/40*.
Przy zastosowaniu modułu z gsx-a, jest możliwość jego "oszukania", trzeba tylko obrócić płytkę z induktorami (jeśli jest taka możliwość), albo przestawić rotor indukcyjny (bez klina ustalającego), czyli inaczej mówiąc zmienimy/ustawimy punkt zapłonu. Do ustawienia tego punktu zapłonu przyda się stroboskop, którym wyregulujemy/sprawdzimy odpowiednie wyprzedzenie na znakach. |
|
|
|
|
maly87 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013
|
|
|
katana a ty na początku pisalas że według twojego schematu moduł zaplonowy ma po 4 piny
a masz jakiś wyraźny schemat elektryczny? ? bo te co ja znalazłem to są kolory kabli nie do odczytania |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|