WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Torby czy kufer??
Autor Wiadomość
GSadmirer 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączył: 16 Paź 2007
Pochwał: 1
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 21 Sty, 2013   

lomax napisał/a:

Obrazek
Obrazek

:rotfl:

co do tematu, jak masz kase bierz kufer/y jak nie masz musisz sie posiłkować własnie np kondomami na materiałowe tinky winky
_________________
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
 
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Pon 21 Sty, 2013   

zaletą kufrów bocznych jest jeszcze to, że nawet jak ich nie masz akurat, to stelaż chroni zadupek w czasie gleby od uszkodzeń, tworzy ci się z tyłu klatka niczym z gmoli.

Resztę chyba w całości powiedział już squarek

A i jeszcze jedno sakwy ponieważ lubią się przemieszczać bardzo często uszkadzają lakier na zadupku, czasami ludzie obklejają go folią lub przyklejają folię bąbelkową w czasie użytkowania sakw, ale to raczej marna ozdoba moto.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 21 Sty, 2013   

Ja do tej pory latałem z sakwami oxford i wałkiem louis (chyba podstawowy i najczęstszy zestaw pierwszego bagażu) i muszę przyznać że łezka się w oku kręciła jak widziałem jak ktoś odpina kufer i pakuje się z nim do domku. Albo jak jedzie do sklepu i pakuje zakupy w kufer :P

Dlatego po 2 sezonach bagażu miękkiego powoli przenoszę się na opcję twardą - póki co będzie to kufer na tył i sakwy po bokach. Awaryjnie zostanie ewentualny wałek jakby miejsca brakowało :)

Dlatego ja głosuje na kufer :)
 
 
 
Bellator
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Sty, 2013   

Kufer, zdecydowanie kufer. Ale kufer pojemny. Ergonomia zdecydownie większa. O wiele łatwiej jest do zapakować, zdjąć, założyć, bez stresu zostawiasz moto na parkingu, w czasie deszczu itd... Dodatkowo u mnie kufer robi za podstawę pod przytroczenie namiotu, karimaty i oparcie dla pasażera i najważniejsze... stolik do robienia kanapek podczas dłuższych wyjazdów. No bo spróbujcie ukroić chleb na sakwie :rotfl:
Sprawe drogiego stelaża rozwiązałem tak, że zrobiłem go sam. Nie ma z tym dużo problemów.
Sakw używam gdy miejsca w kufrze już brak. Takie zło konieczne. Chociaż do latania po mieście to właśnie sakw używam częsciej (jakoś tak lepiej miedzy samochodami i kluczyka się nie zgubi...)
 
 
koromanski
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Sty, 2013   

Dużo dobrych i sensownych podpowiedzi :) mimo mniejszej estetyki kufry niosą za sobą dużą praktyczność no i dodatkową ochronę moto ...


Prawdą jest również że każde z tych akcesorii jest dobre do czegoś innego.
Np. z dużym kufrem pocinać w mieście między samochodami :D jakoś słabo to widzę w dość zatłoczonym korku
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Wto 22 Sty, 2013   

koromanski napisał/a:
z dużym kufrem pocinać w mieście między samochodami jakoś słabo to widzę w dość zatłoczonym korku


Pytanie co rozumiesz przez duży kufer, bo dosiadając F'ke i mając na niej GIVI V46 nie widziałem jej praktycznie w lusterkach, a większa E55 była widoczna za plecami ale i tak była węższa niż rozstaw kierownicy
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
koromanski
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Sty, 2013   

Być może i tak. Mi chodziło o opcję np. bocznych większych kufrów. z centralnym w tym wypadku nie powinno być dużych problemów
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Wto 22 Sty, 2013   

ale z bocznymi nacodzień po mieście się nie jeździ, a z drugiej strony po roku doszedłem do takiej wprawy, że z bocznymi jadąc remontowaną drogą mieściłem się obok tira na jednym pasie, on tylko trochę na pobocze się przesunął.
O bezpieczeństwie takiego manewru nie dyskutuje bo były milimetry od pachołków ale jak już wyczujesz gabaryty to daje radę.
Boczne mam E360 (40litrowe) i wystawały jedynie 10cm poza obrys kiery.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
koromanski
[Usunięty]

Wysłany: Sro 23 Sty, 2013   

Czyli widzę, że 99,9% wskazuje żebym jednak zwrócił swą uwagę na kufry :D
 
 
koromanski
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Sty, 2013   

Urodził się w tym temacie jeszcze jeden pomysł. Otóż jest jeszcze jedna możliwość- plecak motocyklowy. Co sądzicie?
 
 
squarek 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011
Pochwał: 13
Posty: 473
Skąd: WGM
Wysłany: Nie 27 Sty, 2013   

Dłuższa trasa w plecaku to męczarnia. Po mieście jeszcze można polatać. Z tym że nie chciałbym spaść z moto i upaść wtedy na plecy...
_________________
SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


 
 
 
danny 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2011
Pochwał: 6
Posty: 798
Skąd: Poznań / Choszczno
Wysłany: Nie 27 Sty, 2013   

squarek napisał/a:
Dłuższa trasa w plecaku to męczarnia. Po mieście jeszcze można polatać. Z tym że nie chciałbym spaść z moto i upaść wtedy na plecy...

Nic dodac nic ujac. Sam mam i jezdze, lecz tylko w miescie na krotkie trasy.
1: nie mozna w nim wozic niczego twardego - upadek na plecy wtedy zwieksza obrazenia
2: odczuwa sie go po dluzszej jezdzie.
_________________
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
 
 
koromanski
[Usunięty]

Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

Dziękuję wam za cenne rady. Na pewno się przydadzą :)
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

Cytat:
Nic dodac nic ujac. Sam mam i jezdze, lecz tylko w miescie na krotkie trasy.

1: nie mozna w nim wozic niczego twardego - upadek na plecy wtedy zwieksza obrazenia

2: odczuwa sie go po dluzszej jezdzie.


Dodał bym do tego jeszcze kwestię, że jeśli np. jak ja mam plecak w którym mam trochę narzędzi serwisowych i laptop to upadek zakończył by się złamaniem kręgosłupa od tego co w plecaku i złamaniem na pół laptopa, a tak to plecak do kufra, jestem u klienta, biorę go ze sobą a w kufer idą rękawice, kask, kominiarka

I kolejna sprawa to latem po plerach pod tym plecakiem się zagotujesz i zapocisz jak skunks
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

Ciekaw jestem jak wygląda bezpieczeństwo jazdy w plecakach takich jak kriega czy vanucci, które są chyba z myślą o motocyklach projektowane.

Pewnie i tak twardych rzeczy nie powinno się do nich wkładać, a na trasy i tak się nie nadają z powodów wymienionych wcześniej (ból pleców, pocenie pleców itp).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.