Przesunięty przez: sezrg Pon 17 Wrz, 2012 |
Obroty do 11 tys. strzaly w tlumik, dlawienie sie |
Autor |
Wiadomość |
bartus280191 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2012 Obroty do 11 tys. strzały w tłumik, dławienie się
|
|
|
Witajcie!
Zakładam nowy temat, gdyż przeszukałem całe forum (tak mi się wydaje) i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, a te które znalazłem nie pomogły.
Otóż pewnego razu jadąc GSem zaczął się mulić, jako że miałem nie wiele paliwa pomyślałem, że to od tego. Po zatankowaniu niestety problem nie ustąpił.
Problem jest następujący:
- na biegu jałowym maksymalne obroty wynoszą ok. 11 tys.
- przy maksymalnych obrotach strzela w tłumik, czasami kopci (!)
- wolniej reaguje na gaz
- podczas jazdy, normalnie ciągnie do ok. 4 tys. obrotów, a później strasznie się muli, a jak przekręcę manetkę do końca to chce zgasnąć
Była też taka sytuacja zaraz po czyszczeniu gaźników, iż motocykl jeździł normalnie, lecz po ok 5 km znów problem powrócił.
Co zostało zrobione:
- nowe świece,
- nowy filtr powietrza
- czyszczenie gaźników i kraników,
- regulacja luzów zaworowych
Proszę o pomoc, gdyż już nie mam pomysłów co może być nie tak.
Z góry dziękuję! |
|
|
|
|
Szejku [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2012
|
|
|
Było ....
Gaziory do regulacji ... |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2012
|
|
|
Jak wyżej...... Aa, i nie kręć silnika na jałowych, bo będziesz miał strzały....ale z korby. |
|
|
|
|
bartus280191 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2012
|
|
|
Ok, dziękuję za rady, spróbuję wyregulować. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|