Mam takie pytanie, próbuje wymienić uszczelniacz popychacza sprzęgła. Jednak najpierw trzeba zdjąć srebrną blaszkę(22). Tylko, że tam gdzie są śruby mam bolce które blokują obrót śruby(zaznaczone). Jak zdjąć tą blaszkę?
Odpowiedz do tematu
:
:
ja popukałem mloteczkiem i odgiąłem tą zagieta blaszke
jak wyjmiesz popychacz, simmering wyjmij kluczem imbusowym.. włóż tym krotszym ramieniem i jak dzwignie, do góry. wyskoczy od razu
manolo napisał/a: |
Jak zdjąć tą blaszkę? |
ja popukałem mloteczkiem i odgiąłem tą zagieta blaszke
jak wyjmiesz popychacz, simmering wyjmij kluczem imbusowym.. włóż tym krotszym ramieniem i jak dzwignie, do góry. wyskoczy od razu
pozdrawiam- Juli(an)
:
Zamysł był podobny, ale jako początkujący mechanik motocyklowy nie chciałem czegoś zepsuć:)
Wielkie dzięki
[ Dodano: Pon 21 Wrz, 2009 ]
wymieniłem uszczelniacz popychacza, ale dalej jest wyciek między popychaczem a uszczelką. Wczoraj na odpalonym silniku wyjąłem popychacz i olej poleciał jakby kran otworzyć, nie wiem czy tak powinno być. Pomocy bo ostatnie słoneczne weekendy mi uciekają
Wielkie dzięki
[ Dodano: Pon 21 Wrz, 2009 ]
wymieniłem uszczelniacz popychacza, ale dalej jest wyciek między popychaczem a uszczelką. Wczoraj na odpalonym silniku wyjąłem popychacz i olej poleciał jakby kran otworzyć, nie wiem czy tak powinno być. Pomocy bo ostatnie słoneczne weekendy mi uciekają
:
nie no serio?
manolo napisał/a: |
Wczoraj na odpalonym silniku wyjąłem popychacz i olej poleciał jakby kran otworzyć, |
nie no serio?
pozdrawiam- Juli(an)
:
To normalne ze jak stworzysz dziure w pracujacym silniku przez wyjecie popychacza to zacznie leciec olej Jest ok
manolo napisał/a: |
Wczoraj na odpalonym silniku wyjąłem popychacz i olej poleciał jakby kran otworzyć, nie wiem czy tak powinno być. |
To normalne ze jak stworzysz dziure w pracujacym silniku przez wyjecie popychacza to zacznie leciec olej Jest ok
Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa"
:
kumam:) ale pomimo wymiany uszczelki dalej cieknie.
:
Cieknie z tego simeringa czy moze z dwoch pozostałych wałka zdawczego i skrzyni biegów???
Nie uszkodziles gniazda simeringu przy calej operacji lub nowego simera???
Moze sam popychacz jest skrzywiony czy cos.
manolo napisał/a: |
ale pomimo wymiany uszczelki dalej cieknie. |
Cieknie z tego simeringa czy moze z dwoch pozostałych wałka zdawczego i skrzyni biegów???
Nie uszkodziles gniazda simeringu przy calej operacji lub nowego simera???
Moze sam popychacz jest skrzywiony czy cos.
Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa"
:
pozostałe simmery są szczelne, gniazda ani uszczelki na pewno nie uszkodziłem, popychacz wygląda dobrze...
:
Witam chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna dostac simmerig od popychacza? prosze o jakies namiary!!
ziomekpk napisał/a: |
Wymieniłem dzisiaj simmeringi,bułka z masłem,cieżko było je wydłubać śrubokrętem,więc nawierciłem malutkim wiertłem dziurkę w simmernigu i wręciłem w otwór śrubkę,chwyciłem łepek jej kombinerkami zaciskowymi i pociągnąłem,wyszły beż problemu,a nowe nabiłem używając starych simmeringów.pamiętajcie żeby oczyścić tulejkę na wałku i przesmarować.pozdrawiam |
Witam chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna dostac simmerig od popychacza? prosze o jakies namiary!!
:
Uszczelniacz popychacza tylko w Suzuki lub InterMotors. Koszt 21 zł.
: odswiezam temat
mam taki problem:
moto jest po servisie wiosennym ale ojej nie byl wyminiany (zaledwie 3kkm na nim zrobione) a ja grzebalem pod pokrywa z lewej strony silnika by ja wyczyscic i nadmiar smaru lecacego z lancucha. wczoraj pierwszy raz latalem na moto (40km) w tym sezonie i zauwazylem wyciek spod tej pokrywy
mianowicie tak to wyglada pod:
i teraz mam pytanie co to wyglada jak olej silnikowy, ale z drugiej strony smaruje lancuch olejem przekladniiowym. z kolei nie kapie mi non stop tylko jak jade i zmieniam biegi a jak moto stoi to jest okey. wiec co to moze byc ?patrzac na fotki w przyblizeniu mozan zauwazyc olej pod popychaczem sprzegla na tym srebrnym kolku czy to tak powinno byc
prosze o rade co i jak
moto jest po servisie wiosennym ale ojej nie byl wyminiany (zaledwie 3kkm na nim zrobione) a ja grzebalem pod pokrywa z lewej strony silnika by ja wyczyscic i nadmiar smaru lecacego z lancucha. wczoraj pierwszy raz latalem na moto (40km) w tym sezonie i zauwazylem wyciek spod tej pokrywy
mianowicie tak to wyglada pod:
i teraz mam pytanie co to wyglada jak olej silnikowy, ale z drugiej strony smaruje lancuch olejem przekladniiowym. z kolei nie kapie mi non stop tylko jak jade i zmieniam biegi a jak moto stoi to jest okey. wiec co to moze byc ?patrzac na fotki w przyblizeniu mozan zauwazyc olej pod popychaczem sprzegla na tym srebrnym kolku czy to tak powinno byc
prosze o rade co i jak
:
tak, to simmer popychacza. wymień go bo pewnie już zużyty.
było o tym powyżej wiec na pewno nie bedziesz miał problemów- czas wykonania-15min
było o tym powyżej wiec na pewno nie bedziesz miał problemów- czas wykonania-15min
pozdrawiam- Juli(an)
:
Lemon, a mozesz mi poweidziec jak sie tam dostac sa 2 sruby ale co z lancuchem
od 06.07.2009 SUZUKI GS500E Slingshot rider
od 09.09.2010 YAMAHA FZS 600 FAZER rider
od 10.05.2013 HONDA CBF 1000 A rider
od 09.09.2010 YAMAHA FZS 600 FAZER rider
od 10.05.2013 HONDA CBF 1000 A rider
:
Ńajpierw sciagasz blokade zębatki.. (to 'coś' z dwoma dziurkami posrodku zebatki.. odginasz delikatnie na boki by wyszło z rowka na wałku i wyjmujesz.)
Ściągasz zębatkę razem z łańcuchem i wyjmujesz ją, łancuch opada sobie w dół.
odkręcasz śruby trzymające tą blaszkę i jestes juz przy simmerze
Wyjmujesz popychacz, podwazasz imbusem i wyjmujesz, smarujesz nową delikatnie na brzegach olejem i wciskasz delikatnie w otwór. zakładasz blaszke, popychacz, potem wkladasz żębatkę w łańcuch i nakładasz całość na wałek zmiany biegów
Ściągasz zębatkę razem z łańcuchem i wyjmujesz ją, łancuch opada sobie w dół.
odkręcasz śruby trzymające tą blaszkę i jestes juz przy simmerze
Wyjmujesz popychacz, podwazasz imbusem i wyjmujesz, smarujesz nową delikatnie na brzegach olejem i wciskasz delikatnie w otwór. zakładasz blaszke, popychacz, potem wkladasz żębatkę w łańcuch i nakładasz całość na wałek zmiany biegów
pozdrawiam- Juli(an)
:
Odpowiedz do tematu
Lemon, dzieki bardzo widze ze to robota dla mnie i nie trzeba jechac do servisu
od 06.07.2009 SUZUKI GS500E Slingshot rider
od 09.09.2010 YAMAHA FZS 600 FAZER rider
od 10.05.2013 HONDA CBF 1000 A rider
od 09.09.2010 YAMAHA FZS 600 FAZER rider
od 10.05.2013 HONDA CBF 1000 A rider