Suzi by claudii |
Autor |
Wiadomość |
krecik [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012
|
|
|
też mi sie podobają |
|
|
|
|
skazawisla1
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 73 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
też mam takie podświetlenie i nie przeszkadza;] więc już jest ich dwie;] ładny motocykl ale ciekawe ile dałaś;p no i nie lubię szybki.... |
_________________ najlepsza muzyka to ryk silnika.. |
|
|
|
|
Radar [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
skazawisla1 napisał/a: | też mam takie podświetlenie i nie przeszkadza;] więc już jest ich dwie;] ładny motocykl ale ciekawe ile dałaś;p no i nie lubię szybki.... |
Polubisz jak pojezdzisz troche po trasach bez niej hehhe, tez sie smialem po co szybka brzydko wyglada itp itd a sam mysle teraz o montażu.
Jesli chodzi o niebieskie podswietlenie troche ten kolor kojarzy mi sie z wiejskim tuningiem ale to kwestia gustu, nie myslalas zeby zrobic np biale podswietlenie jak w nowych autach ala indigo duzo czytelniejsze i efekt tez ok, bo niebieski dosc srednio pasuje do czerwonego. |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
może zimą jak będę miała czas to będę grzebać, i może zmienię na czerwone na przykład
dostałam do niego sakwy boczne, stelaż centralny, oryginalne kierunki, dźwignię zmiany biegów, sprzęgło, trochę farby do małych poprawek i oleju na dolewkę, drugą kanapę bo miała być przerabiana, termometr oleju wkręcany zamiast bagnetu. Ubezpieczenie i przegląd do czerwca. Przebieg nie wiem czy oryginalny bo wymieniane były zegary z angielskich i nie wnikałam nawet czy ustawiał na właściwy przebieg.
[ Dodano: Pią 24 Sie, 2012 ]
Jaki zakres obrotów jest najlepszy dla Gsa? Mam nawyk z diesla szybkiej zmiany biegów
Czy moto trzeba odpalać na ssaniu? bo mój pali bez ssania |
Ostatnio zmieniony przez claudii Nie 30 Wrz, 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
krecik [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
"Najlepszy" zakres obrotów to pojęcie względne bo mieści sie od ok 3tys obr do czerwonego pola , zaś gs największa moc gs ma przy 9tys obr. , jeżeli chcesz jeździć ekonomicznie to wydaje mi że do 5-6tys obr kręcenie wystarczy
Pytanie dziwne bo ja jako facet kręce bardzo wysoko i jazda jest fajna dopiero koło 7tys obr
Co do ssania nie jestem pewny i nie chce pisać jakiś teorii swoich , ja ssanie używam po odpaleniu aby motocykl się rozgrzał i żeby nie katować zimnego w czasie jazdy |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
Cytat: | bo mój pali bez ssania |
Nawet jak stoi całą noc - przychodzisz rano, bez ssania odpalasz i od razu ma równiutkie obroty ok. 1200??? W takie coś nie wierzę Chyba, że chodzi Ci o rozgrzany silnik.
Ssanie służy do rozgrzewania motocykla. Nie można na ssaniu gazować ani broń Boże jechać... Gdy silnik jest zimny to rozgrzewamy na ssaniu w zakresie 2k-3k obrotów (nie więcej) przez ok. 0,5-2min. Dopiero wtedy można jechać, najpierw bez szaleństw, dopiero później, po przejechaniu kilku km'ów można katować. Inaczej szybko można odesłać na tamten świat panewki, a jak wiadomo jest to niemal równoznaczne z wymianą silnika na nowy. Gdy silnik jest ciepły, można śmiało odpalać bez ssania.
BTW bardzo ładna GS'ka to podświetlenie jest ładne, pewnie siedzą tam diody flux 100mA, ew. walcowe T10. Na zwykłych żarówkach w5w tak ładnie nie podświetla jak tu. Ja u siebie próbowałem różne kolory (żarówki kolorowe w5w oraz diody walcowe 180st.). Najlepiej u mnie wygląda zielony i czerwony, jak na razie pozostałem przy zielonych diodach walcowych.
EDIT:
Cytat: | czy może ktoś wie co może być powodem barabanienia w okolicach kierownicy, coś mi o coś stuka i nie mogę zlokalizować. Drgania występują przy obrotach powyżej 4tyś. trochę mnie to drażni |
Zobacz, czy ciężarki kierownicy się są poluzowane i się nie kręcą. Pod każdym jest podkładka i to tak może tarabanić po zluzowaniu. U mnie tak się robiło, przykręciłem na niebieski klej do gwintów i jest gitara. |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
przychodzę po 24h i odpala bez problemu obroty są w granicach 1,2 ale wskazówka delikatnie drga, ale tak chyba zawsze drga na jałowym. |
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
A jak pojeździsz trochę, tak dość ostro (tak, żeby silnik był gorący), co najmniej 10-15 min to wolne obroty nadal takie są, czy się podnoszą? Jeśli się podnoszą, to do jakiej granicy? |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
jutro się przyjrzę |
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
ok, daj znać bo mnie to zaciekawiło |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
a mnie zaniepokoiło że coś może być nie tak? |
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
Spokojnie, zdaj jutro relację i zobaczymy. Na razie niczego nie można stwierdzić (ani złego ani dobrego, choć mogłoby się wydawać, że to dobrze, że silnik tak ładnie trzyma obroty na zimnym ). |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
Langus92
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 13 Lis 2011 Posty: 225 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
U mnie jak zostawie na noc i rano pójde odpalić to też bez ssania odpala, trzyma 1,3-1,5k obrotów po rozgrzaniu trzyma ok 1,3k obrotów |
_________________ Romet Ogar 205> Suzuki RG 80> Suzuki GS 500E> .......... >Kawasaki GPZ 500> Suzuki Bandit 600S |
|
|
|
|
sebas_bdg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 27 Maj 2012 Posty: 109 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 24 Sie, 2012
|
|
|
u mnie po rozgrzaniu obrotomierz pokazuje 1,5tys a przy odpaleniu rano muszę ssanie włączyć i rozgrzać, bo gaśnie. Moj GS stoi w nocy tylko pod plandeką, a ostatnio nie jest juz tak ciepło rano |
_________________ SUZUKI GS500E 2002r - 2 sez - 7 650km - SPRZEDANY
AKTUALNIE SUZUKI GSX750F 2005r |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|