Witam.
Już mam dość .... właśnie skończyłem remoncik moto, malowanie ramy i inne rzeczy, w silniku wymienione uszczelniacze zaworowe, wyregulowane zawory, olej i filtry. Po pierwszym odpaleniu moto super chodzi na wolnych , ładnie wkręca sie na wysokie obroty ale.... Po pierwszej jeździe załamałem sie... moto na 1,2,3 biegu ładnie jedzie ale na 4,5 i 6 biegu przy obrotach 5-8tyś nagle traci moc i strzela (chyba z wydechu). Przy mocnym odkręceniu gazu na wyższych biegach moto jedzie ale szarpie po lekki puszczeniu gazu i ponownym dodaniu zaczyna zwalniać strzeli i potem jedzie i szarpie. Już podniosłem iglice na 4 rowek od góry i wymieniłem dysze na 130 ale niestety bez zmian
Gaźniki nie były ruszane, wsadziłem je tak jak były przedtem wyregulowane i moto przedtem chodziło super. może sie zasyfiły bo długo leżały
juz nie mam pomysłów co to może być....
Odpowiedz do tematu
: Gs traci moc i strzela na wyższych biegach :/
:
Ostatnio zmieniony przez hubertgontarz Wto 22 Kwi, 2008, w całości zmieniany 1 raz
dysza 130 czy to nie za dużo?
Ostatnio zmieniony przez hubertgontarz Wto 22 Kwi, 2008, w całości zmieniany 1 raz
:
Gdzies na necie na niemieckiej stronce jest opis jak odblokować GS'a i według tego roczniki 89-93 powinny mieć dysze 135 i iglice na 4 rowku od góry, choć serwisówka podaje 120. U mnie wogóle to było zakręcone bo w lewym gażniku miałem 122,5 a w prawym 120
Ale tak jak pisałem gaźniki wsadziłem tak jak były bez grzebania, a gs zaczął mulic na wyższych biegach
Ale tak jak pisałem gaźniki wsadziłem tak jak były bez grzebania, a gs zaczął mulic na wyższych biegach
:
zapytaj się Breżniewa, on będzie dobrze wiedział na którym rowku i jaka dysza.
Rozumiem że gaźniki miałeś czyszczone i regulowane?
Rozumiem że gaźniki miałeś czyszczone i regulowane?
:
gażników nie ruszałem bo wcześniej (przed remontem) chodził idealnie, choć ostatnio gaźniki troche czasu leżały i może sie jakis syf do nich dostał ?
:
Po pierwsze koniecznie sprawdź czy nie przestawiłeś rozrządu. Porównaj wszystkie znaki z serwisowką. nie jeździj tak bo możesz mieć duży problem w razie spotkania zaworów z tłokiem.
http://davidcrochet.no-ip.info/gs500e/part3-3.pdf
Dysze masz za duze. Gaźniki od dławione powinny mieć 122,5 i iglice ustawiona na 4 rowek od góry. 130 , jesli masz przelotowy wydech i/lub filtr KN.
http://davidcrochet.no-ip.info/gs500e/part3-3.pdf
Dysze masz za duze. Gaźniki od dławione powinny mieć 122,5 i iglice ustawiona na 4 rowek od góry. 130 , jesli masz przelotowy wydech i/lub filtr KN.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
za rozrząd daje głowe że jest dobrze ustawiony, dysze zmienie na takie jakie były.
tylko najbardziej dziwi mnie to że na 1,2,3 biegu GS ciągnie ładnie w całym zakresie obrotów a na 4,5,6 już szarpie i strzela
tylko najbardziej dziwi mnie to że na 1,2,3 biegu GS ciągnie ładnie w całym zakresie obrotów a na 4,5,6 już szarpie i strzela
:
Capri też tak miał po remoncie silnika i okazało sie , że przestawił jeden z wałków o ząb co zmieniło fazy rozrządu. Poszukaj w mechanice jego postów o tym.
Swat napisał/a: |
za rozrząd daje głowe że jest dobrze ustawiony, dysze zmienie na takie jakie były.
tylko najbardziej dziwi mnie to że na 1,2,3 biegu GS ciągnie ładnie w całym zakresie obrotów a na 4,5,6 już szarpie i strzela |
Capri też tak miał po remoncie silnika i okazało sie , że przestawił jeden z wałków o ząb co zmieniło fazy rozrządu. Poszukaj w mechanice jego postów o tym.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
A czy może to być wina kranika ?
Dałem przeźroczyste przewody paliwowe, na przewód do gaźników dałem nowy filtr paliwa i zauważyłem ze ten przewód jest praktycznie pusty, ledwo leci do niego paliwo. Jak przełącze ktanik na PRI to też nie leci do niego paliwo, jedynie jak dam na RES albo ON to lekko ciągnie przy włączonym silniku. Ale to chyba by przerywał ciągle a nie tylko o 4 biegu ? A może coś z podciśnieniem?
Dałem przeźroczyste przewody paliwowe, na przewód do gaźników dałem nowy filtr paliwa i zauważyłem ze ten przewód jest praktycznie pusty, ledwo leci do niego paliwo. Jak przełącze ktanik na PRI to też nie leci do niego paliwo, jedynie jak dam na RES albo ON to lekko ciągnie przy włączonym silniku. Ale to chyba by przerywał ciągle a nie tylko o 4 biegu ? A może coś z podciśnieniem?
:
Jaki dałeś filtr? Papierowy np od malucha? Jeśli tak, to go wywal bo bardzo mocno tłumi przepływ. W motocyklach nie wolno takich stosować, bo przepływ jest grawitacyjny a filtr taki działa tylko z pompą paliwa przy przepływie wymuszonym ciśnieniem.
Do motocykla powinien byc siatkowy, a w GS-ie jest dokładny filtr paliwa na kraniku w zbiorniku i powinien w zupełności wystarczyć.
Przewody paliwowe tez zmień na gumowe takie jak w oryginale, jak nie chcesz pościć go z dymem.
Do motocykla powinien byc siatkowy, a w GS-ie jest dokładny filtr paliwa na kraniku w zbiorniku i powinien w zupełności wystarczyć.
Przewody paliwowe tez zmień na gumowe takie jak w oryginale, jak nie chcesz pościć go z dymem.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
tak filtr mam taki jak do malucha ale wcześniej chodził na takim ... wywale go i dam oryginalne przewody zobaczymy czy pomoże
:
wywaliłem filtr i niestety nic nie pomogło
:
A kranik sprawdziłeś? Paliwo ma pełny przepływ do gaźników?
cewek zapłonowych nie ruszałeś? Moze zle podłączyłeś lub masz uszkodzone, nie kontaktujące przewody zasilajace cewki , moduł lub impulsatory? sprawdź ze schematem .
cewek zapłonowych nie ruszałeś? Moze zle podłączyłeś lub masz uszkodzone, nie kontaktujące przewody zasilajace cewki , moduł lub impulsatory? sprawdź ze schematem .
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
cewek nie ruszałem całą instalacje sciągnołem z podłączonymi cewkami, ale jakby to była wina elektryki to chyba nawet na luzie nie wkręcałby sie na max obroty.
Sprawdze rozrząd, zrobie fotki i wrzuce na forum to byś mi powiedział czy jest dobrze ustawiony.
A może to być wina np. puszczających zaworów? Nie docierałem ich bo nic nie ciekły, ale po złożeniu zapomniałem sprawdzić
Sprawdze rozrząd, zrobie fotki i wrzuce na forum to byś mi powiedział czy jest dobrze ustawiony.
A może to być wina np. puszczających zaworów? Nie docierałem ich bo nic nie ciekły, ale po złożeniu zapomniałem sprawdzić
:
Odpowiedz do tematu
Owszem , może to byc wina zaworow jesli są zbyt małe luzy zaworowe (podparte zawory). Najpierw sprawdź rozrząd , potem luzy na napietym łańcuchu.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE