WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Kranik
Autor Wiadomość
satrion
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

podczas normalnego spalania paliwo jest spalane na bieżąco i jest go nie wiele. ale zakładając że to jest 500tka dwucylindrowa czyli na cylinder przypada po 250ml około szklanki. możesz się domyśleć (3/4 szklanki 1/4 powietrza i iskra) co się stanie. wtedy najsłabszymi elementami nie jest sam cylinder a właśnie świeca i korbowód. natomiast jeżeli paliwa tylko trochę więcej dostanie podczas normalnej pracy wtedy jest strzał z rury (dosyć często spotykane zjawisko przy gwałtownym otwieraniu i zamykaniu przepustnicy)
 
 
Sc0uT
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

Mi zawsze strzela po odpuszczeniu gazu ;) - wybebeszony tłumik, ale nie cały ;)
 
 
Grzechu16 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 12
Posty: 2051
Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

mi moocno strzela jak puszcze z gazu albo jak hamuje:) podoba mi sie to :)
 
 
 
FoX
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

mi nie strzela... a z tłumika żaden dym nie idzie... to raczej zdrowy objaw?
 
 
Grzechu16 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 12
Posty: 2051
Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

mi strzela bo mam cos powiercony tlumik to raz a dwa jest troszke ten srodek przerdzewialy w jednym miejscu :P
 
 
 
cygan
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

NO PEWNIE ŻE ZDROWY.
Mi też nie strzela.
Mała anegdotka może nie na temat ale :
na jednej stacji w trójmieście nowo powstająca firma zakładająca gaz do auta dała babola.Przyjechał jakiś klient bmw z dużym silnikiem i monter mówi:" ......tu damy parownik i tu damy parownik......,bedzie ok"
Po założeniu instalaci klient jadąc dostał takiego strzała że .wyrwało dzórę w masce i część silnika poszła sie ......!Gość ponoć brał kredyt na remont auta !
 
 
Matlak
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

Witam na początku wszystkich serdecznie. Niedawno nbabyłem swojego GS i cały czas się uczę.. A pytanie własnie dotyczy nieszczęsnego kranika. Czytając to co zostało do tej pory napisane zaczynam się zastanawiać co jest nie tak u mnie w moto. Na pozycji ON pochodzi chwilę, podczas jazdy zaczyna tracić moc i gaśnie (objaw braku paliwa w gaznikach). Po zatrzymaniu się za nic nie chce na tej pozycji odpalić.. Na RES chodzi nawet w sytuacji kiedy w baku znajduje się 1L paliwa ( objaw chyba jak najbardziej prawidłowy). Oprócz RES jazda jest możliwa tylko na PRI- ale tak jak wcześniej wspomnieliście na tej pozycji jazda zakazana!! Dla informacji wszystkich- ostatnio został rozebrany zarówno kranik jak i element który znajduje się w baku, wszystko dokładnie wyczyszczone- przy pomocy kompresora. Wszystkie wężyki zostały dokładnie sprawdzone czy nie są pozapychane i czy nie zagniatają się. Co jeszcze można sprawdzić/zrobić żeby moto funkcjonowało prawidłowo? Pozdrawiam
 
 
satrion
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

Matlak napisał/a:
Witam na początku wszystkich serdecznie. Niedawno nbabyłem swojego GS i cały czas się uczę..

ta część to raczej w powitaniach :D no ale cześć :)
Matlak napisał/a:

A pytanie własnie dotyczy nieszczęsnego kranika. Czytając to co zostało do tej pory napisane zaczynam się zastanawiać co jest nie tak u mnie w moto. Na pozycji ON pochodzi chwilę, podczas jazdy zaczyna tracić moc i gaśnie (objaw braku paliwa w gaznikach). Po zatrzymaniu się za nic nie chce na tej pozycji odpalić.. Na RES chodzi nawet w sytuacji kiedy w baku znajduje się 1L paliwa ( objaw chyba jak najbardziej prawidłowy). Oprócz RES jazda jest możliwa tylko na PRI- ale tak jak wcześniej wspomnieliście na tej pozycji jazda zakazana!! Dla informacji wszystkich- ostatnio został rozebrany zarówno kranik jak i element który znajduje się w baku, wszystko dokładnie wyczyszczone- przy pomocy kompresora. Wszystkie wężyki zostały dokładnie sprawdzone czy nie są pozapychane i czy nie zagniatają się. Co jeszcze można sprawdzić/zrobić żeby moto funkcjonowało prawidłowo? Pozdrawiam

jedyne co mi w tej chwili na myśl przychodzi to to że masz mało wachy. pamiętaj że rezerwa zaczyna się od 4,3l . więc po wypaleniu tego co w gaźnikach zostało gaśnie
 
 
Matlak
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

Ale to na pewno nie jest kwestia rezerwy bo tak jak napisałem wwszystko zostało rozłożone, dokładnie wyczyszczone i poskładane. A wspomniany 1 litr benzyny miał sugerować że teraz na pozycji RES wszystko działa poprawnie. A po zalaniu ok. 6l niestety objawy na pozycji ON zostały bez zmian tzn. po wypaleniu paliwa z gaźników maszyna gasła ;/ I to jest dla mnie najbardziej zastanawiające co się z tym dzieje? Gdzie ewentualnie szukać możliwości rozwiązania problemu?
 
 
cygan
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

A czyściłeś możę ten drugi kranik przy baku?
Jakby nie było to kolejne miejsce gdzie przepływa paliwo.
Kiedyś wyczytałem gdzieś że ktoś miał jaja właśnie z tym zaworem. :wink:
 
 
jankees
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Wrz, 2007   

a zdejmowaliście zbiornik ?? jak tak to moze z drugiej strony jest też zaworek do zamykania całkiem paliwa i to się zawsze przekręca przy zdejmowaniu zbiornika, moze zapomniał ktoś kto to robił spowrotem przekrecic w odpowiednią pozycję.
 
 
FoX
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Wrz, 2007   

Matlak napisał/a:
Gdzie ewentualnie szukać możliwości rozwiązania problemu?


Miałem kiedyś podobny przypadek, że paliwo nie dochodziło, ale to było w simsonie :) tam kranik też ma 3 pozycje (ON, OFF, RES) na RES jechał, na ON paliwo słabo dochodziło...
Problem rozwiązałem tak: ściągnąłem wężyk paliwowy, spuściłem paliwo, na wlew szmatkę i mocno dmuchałem (kranik na pozycji ON) dmuchałem zarówno przez wlew jak i wężyk :P później wyczyściłem gaźnik... jak się okazało przy tankowaniu wpadł mi do baku liść... :?

A to w Suzi to może kranik zdupcony masz... :wink:
 
 
Matlak
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Wrz, 2007   

Co do tego drugiego kranika to jak najbardziej byl zdejmowany i wyczyszczony. Natomiast nie wiem czy byl zamontowany przez mojego poprzednika poprawnie. W kazdym razie zamontowany zostal przeze mnie w tej samej pozycji. Poki co jezdze na RES non stop ze wzgledu na to ze ON niestety nie funkcjonuje ;/ A jak wczesniej wspomnieliscie na PRI nie wskazane poruszac sie- a to jest druga pozycja ktora w kraniku dziala. Ale dzieki z podpowiedzi.. Moze metoda prob i bledow dojde do tego co sie dzieje.

P.S. Zaczalem sie zastanawiac na poczatku czy przypadkiem ktos tej blaszki, ktora umieszczona jest z przodu kranika (z napisami RES, PRI i ON) nie zostala przypadkiem przekrecona- bo jest ona ruchoma i mozliwa do umieszczenia w innym polozeniu:D ale ta teoria nie wyjasnia dlaczego nie dzialaja wszystkie pozycje..
 
 
cygan
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Wrz, 2007   

Pozycja ON jest na dole( dłuższa część pokrętła stanowi strzałkę"wskażnik")
Piszę o tym bo jak kupiłem moto to nie spojrzałem na początku u miałem błędne ustawienie pierwszego dnia.(obciach)
Zawór na zbiorniku jest otwarty kiedy linia na zaworze jest w pionie.Mając na myśli linia mówię o rowku na śrubokręt. Ale to chyba rzeczywiste....
 
 
satrion
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

a wygląda to mniej więcej tak:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.