Alarm Bezprzewodowy |
Autor |
Wiadomość |
bloodysandy [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
ale czarne scenariusze:P
musieliby mieszkac w moim bloku:P i mieć pilota do bramy, bo jak wjada to juz nie wyjada |
|
|
|
|
RedShadow
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2009 Pochwał: 10 Posty: 1383 Skąd: Wrocław/Opoczno
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
Albo w 2 osoby z deskorolką, teoretycznie w takim wypadku wyjąca blokada byłaby ok, gdyby nie to że złodzieje są na takie rzeczy przygotowane i mają wyciszone busy i sobie alarm może w nich wyć. |
_________________ "– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! " |
|
|
|
|
Irys
Model GSa: Brak moto
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Wrz 2009 Pochwał: 12 Posty: 1105 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
Sugeruję przeczytać: tekst
PS. Blokadę kierownicy z GSie i nie tylko, można wyłamać bez problemu - wystarczy mocniej szarpnąć. |
_________________
|
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
bloodysandy napisał/a: | ale czarne scenariusze:P
musieliby mieszkac w moim bloku:P i mieć pilota do bramy, bo jak wjada to juz nie wyjada |
To po co Ci blokada jak złodziej musiałby mieć pilota do bramy żeby wyjechać? Na "pakę" GS'a sie zapakuje bez problemu ale przerzucić go przez parkan już może być ciężko |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
GSa we dwóch się zapakuje, a blokadę jak chcesz to na zlocie sam Ci wyłamię bez problemu
Fakt faktem tarcza + alarm + łańcuch i tego już raczej nic nie przebije, chyba, ze przy betonowanie moto do podłoża |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Pochwał: 4 Posty: 613 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
Irys napisał/a: | PS. Blokadę kierownicy z GSie i nie tylko, można wyłamać bez problemu - wystarczy mocniej szarpnąć. |
Aha złodziej który taki patent by spróbował na moim GSie to prędzej by kierę z półką wyrwał jak blokadę złamał. U mnie chałtury nie odwalili tylko porządnie zrobili te zabezpieczenie. Japońcy w 1989r bardziej się starali wypuszczając pierwsze modele tych motocykli a nie tak jak w późniejszych wersjach. Więc jak koleżanka bloodysandy ma rocznik 1993 to nie powinna się obawiać że jej moto sprzątną. |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
RedShadow
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2009 Pochwał: 10 Posty: 1383 Skąd: Wrocław/Opoczno
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
maruder, |
_________________ "– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! " |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
Maruder masz rację!! W Gs'ach wyprodukowanych po 30 lutym 1998 roku są nawet słabsze łożyska w kołach! |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
RedShadow napisał/a: | maruder, |
|
|
|
|
|
kusiu175 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
Jeżeli pytasz która blokada lepsza, to ja bym brał tą na tarcze. Jakoś bardziej do mnie przemawia. Ze złodziejstwem wspólnego nie mam nic, ale taka blokada na tarczy która zacznie wyć to by mnie spłoszyła prędzej niż coś co sie tucze pod kanapą przez 20s. Tylko nie wiem co znaczy "czas uzbrojenia 6s".. no ale mniejsza z tym |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
kusiu175 napisał/a: | Tylko nie wiem co znaczy "czas uzbrojenia 6s".. no ale mniejsza z tym |
To znaczy, że po 6 sek. od założenia na koło dopiero zaczyna reagować na wstrząsy, chodzi o to, abyś mógł spokojnie wyjąć kluczyk.
Istotnie alarm wyjący tylko 20s to kpina, zwłaszcza jak widziałem samochód z wyjącym alarmem, który jechał na lince za innym i nawet przejeżdżająca obok policja nie reagowała.
Widziałem też koła przyczepione do słupa bez reszty motocykla, wyjazd moto z parkingu podziemnego z całodobowym monitoringiem na Ursynowie gdzie brama jest na pilota, który mają tylko mieszkańcy nawet w jednym z programów interwencyjnych w TV pokazywali, więc tłumaczenie, że jest to parking wewnętrzny za szlabanem w ogóle mnie nie przekonuje.
Wiadomo, że im więcej zabezpieczeń tym lepiej, a spać spokojnie możesz jak masz AC |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Pochwał: 4 Posty: 613 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
Oto jedno z lepszych zabezpieczeń moim zdaniem:
Owczarek kaukaski 2letni pies, tu w stanie czuwania uzbrojony się prezentuje. Utuczony i strasznie agresywny, nikt obcy nie podejdzie do motocykla. Polecam każdemu komu zależy na motocyklu. Tylko ma kilka minusów takie zabezpieczenie.
- Urzymanie drogo kosztuje.
- Duża waga zabezpieczenia.
- Pokrowiec drewniany więc cięzko było by go na moto zabrać.
- I też jest alarmem bezprzewodowym, szczeka, warczy, wyje i spać nie daje.
kempes napisał/a: | Maruder masz rację!! W Gs'ach wyprodukowanych po 30 lutym 1998 roku są nawet słabsze łożyska w kołach! |
Masz całkowitą rację! Ja w swojej GSce niedawno wymieniłem oryginalne łożyska w kołach bo miały luzy ale niewielkie. Mogłem śmiało do 100 000km dokręcić na nich. Ale do ciekawostek można zaliczyć to że ledwo je z stamtąd wybiłem. Łatwe to nie było! Co świadczy o jakości wykonania tego elementu. Kierownice też mam na aluminiowych łącznikach, może to i dobre rozwiązanie bo w przypadku upadku czy szlifa kiera się łamie, ale nie wygina zabezpieczając tym samym (chociaż trochę nie całkowicie) ogranicznik skrętu przed naruszeniem. W przypadku mocnego szarpniecia też łącznik puści ale blokady nie złamie. No co innego gdy mamy już kierownicę turystyczną mocowaną do półki bezpośrednio na śruby. Mocniejsze rozwiązanie bardziej wytrzymałe i tu prędzej blokada wysiądzie a przy szlifie i zerwie ogranicznik skrętu.
Jeśli się mylę i nie mam racji w tej kwestii to proszę mnie poprawić. |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
Ale masz ładnie poukładane drewno |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
nospoon [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012
|
|
|
Jest jeden niezawodny sposób - mieć brzydkie moto, nikt nie ukradnie. |
|
|
|
|
|