Czesci od HYOSUNG do GS 500 E |
Autor |
Wiadomość |
Ninja118 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Kwi, 2009 Części od HYOSUNG do GS 500 E
|
|
|
Bry!
Tak się zastanawiam, czy rama w tych chińczykach nie jest skopiowana z GS 500 Czy ktoś to widział na zywo? Najbardziej interesują mnie te zadupki i ich mocowania. Wydaje mi się że taniej by wyszło załatwienie tego ustrojstwa z jakiejś rozbitej maszyny albo od dealera tego szajsu aniżeli plast bike czy owiewki z Niemiec/ USA w kosmicznych cenach.
Hyosung 125 gt hehehe.JPG Giesowato :P |
|
Plik ściągnięto 242 raz(y) 33,26 KB |
Daelim 125.jpg Coś tak jakby GS ;) |
|
Plik ściągnięto 237 raz(y) 138,72 KB |
|
|
|
|
|
kukaszr [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Kwi, 2009
|
|
|
Hyusung to nie chińczyk tylko koreaniec.
Hyuosungi generalnie bazują na suzuki, model 650 Comet jest identyczny jak SV, czytałem, że niby jest na licencji suzuki i nowy kosztuje 4999dolarów
Jak byś dobrze pomajstrował i chciał to od gixera nawet domontujesz. |
|
|
|
|
Ninja118 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 30 Kwi, 2009
|
|
|
Kij może być i Koreaniec Chodzi własnie o to iż niemam takiego zacięcia żeby kombinowac juz tak na ostro z palnikiem, boshem i satan raczy wiedzieć co jeszcze Chciałem to jakosik ładnie spasować, ale i tak dupa bo cieżko by było dopasowac siedzenie do mojego baku, chyba że coś przykombinować u jakiegoś tapicera tyle ze to kolejne koszty... Się zobaczy
Miał ktoś styczność z tym Hyosungiem? Taką organoleptyczną najlepiej |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Maj, 2009
|
|
|
Ej, no panie Ten Hujsong wygląda jak zerżnięty z GSa. Nie widziałem na żywo, bo może być mniejszy itd. Za to wiem,że nie chciał bym zrobić tego mojej maszynie
popatrzcie na to:
przecież to wygląda jak rama od GSa tylko z odwrotnie zamocowanym elementem odkrecanym, a reszta - typu zadupek itd. to pewnie to samo. Nawet da się dojrzeć te uchwyty które u nas są bardziej schowane i tyle!
w szoku jestem.
Ale jak ktoś chce przerabiać, to ma ciekawą bazę i może obyć się bez rzeźbienia. |
|
|
|
|
Ninja118 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Maj, 2009
|
|
|
Nergal słuchaj no też jak to zobaczyłem szczena mi opadła, rama niemal identyczna. Co do zadupka to moze nie najwyższych lotów, ale przy moich plastikach będzie się zajebiście komponował a sam powoli zbieram kase na moją wizję gsa więc o wszystkim będę informował.
Lipa z tymi hyosungami jest taka że niema w ogóle do nich części jedyny zadupek widziałem na e bayu ale w takiej cenie że szok. Albo będe czekał aż ktoś będzie sprzedawał kometę na części albo szukać jakiego dealera |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Maj, 2009
|
|
|
no z ciekawości zerknąłem na cześci i faktycznie nic nie ma. Wydaje mi się że jak już dostaniesz, to nie będzie wiele kombinacji żeby to zamontować. Ale lepiej coś poprzerabiaj, bo ci z suzy hujsong wyjdzie i dopiero będzie lipa ave |
|
|
|
|
Ninja118 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Maj, 2009
|
|
|
Spokojna Twoja owłosiona! Ave |
|
|
|
|
KoTeKMK [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 16 Cze, 2010
|
|
|
Sorka za odkopywanie ale jak tam temat się rozwinął udało się coś znaleźć?
Dziś na allegro widziałem właśnie tego HYOSUNG GT 125 i też pomyślałem toć to GS 500 poczytałem i faktycznie jest budowany na ramie GS a więc wszystko musi pasować z tym że nie ma samych części jedynie całe motocykle nawet rozbitego nie mogę znaleźć:)
Tylko myślę iż potrzebny był by bak też.
Nawiasem znalazłem kogoś kto to sprzedaje
http://www.wariant2.com.pl |
|
|
|
|
KoTeKMK [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 18 Cze, 2010 Części od HYOSUNG do GS 500 E
|
|
|
Witam czy ktoś już może przełożył części od tego ustrojstwa HYOSUNG GT 125 (comet lub naked) do naszej GS 500E:)
Na forum był już rozwijany taki temat ale nie znam efektu czy pasuje wszystko czy może uchwyty są przerobione wyczytałem w necie iż jest to budowane na ramie GS'ki ale nic nie piszą w jakim stopniu przerobiona jest ta rama. znalazłem sobie dawcę części które mnie interesują od tego HYOSUNG a mianowicie:
zegary z całym mocowaniem + wskaźnikiem paliwa (to mała pojemność więc ma mniejszą prędkość max więc zostawił bym tylko wskaźnik paliwa i uchwyt a zegary przełożył o ile by pasowały)
kierownica z całym uchwytem mocującym
bak + pływam w nim
siedzenia kierowcy i pasażera
owiewki po siedzeniami
lampa stopu
tylne kierunkowskazy (może się przydadzą:)
błotnik tylni (może tez się przyda)
uchwyt plastikowy pod tablice
podnóżki dla pasażera wraz z całym mocowaniem
tylko nie wiem czy to nie będzie wyrzucenie kasy?
Sami zobaczcie toć to czysta rama GS 500
|
|
|
|
|
Miro_86 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 19 Cze, 2010
|
|
|
Miałem ten motocykl - Daelim Roadwin 125, była to moja pierwsza maszynka:) Jest to również produkt koreański tyle że marka starsza jeszcze od Hyosunga. Daelim współpracuje z Hondą i często te marki mają wspólne salony. Nowy Daelim Roadwin kosztował kiedyś 14tys zł ale że w Polsce jest mało znany kupiłem używanego w niezłym stanie za kilka tys:) Powiem tak że na pewno zapamiętałem go lepiej niż zapamiętam mojego obecnego Gs500... Trochę to irytujące że te dwie koreańskie marki czyli Daelim i Hyosung znane i cenione na świecie w Polsce często z braku wiedzy mylone są z chińczykami. Ja szczerze polecam i sam po GS rozważam Hyosunga GT 650 bo po prostu wiem że nie ma się czego bać. A dla nie wtajemniczonych GT 650 nie ma silnika z SV, silnik GT ma nieco inny skok tłoka i średnice cylindra, ma też parę koni więcej niż SV ale z powodu dużej masy (rama jest stalowa a nie aluminiowa jak w SV) ma trochę gorsze osiągi, za to nadrabia na winklach. Polecam poczytać zagraniczne strony o testach motocykli Hyosunga zwłaszcza magazynu MCN. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|