Problem z obrotami
Odpowiedz do tematu

Godfather
[Usunięty]
: Problem z obrotami
Witam w ostanim czasie zakupilem Gs-a smigam na nim cos ponad tydzien i zauwazylem ze jak silnik jest zimny to obroty sa niskie i nie ma problemu natomasty gdy sie na nim przejade i kiedy sie moto troche zgrzeje ;] na luzie np. gdy stoje na czerwonym ma strasznie wysokie obroty;/ wiem ze niepowinien tak robic. jak myslicie czy to jest kwestia regulacji gaznikow ? czy moze czegos innego ?

Cezarek
[Usunięty]
:
Pewnie masz właśnie gażniczki do regulacji ;) wysokie obroty na luzie, znaczy ile?? w granicy 1500-1800 jest ok ;)

Sc0uT
[Usunięty]
:
Cezarek napisał/a:
Pewnie masz właśnie gażniczki do regulacji ;) wysokie obroty na luzie, znaczy ile?? w granicy 1500-1800 jest ok ;)


Nie jest OK ! Za wysokie... Na biegu jałowym powinny wynosic 1250orb/min (+/- 50obr/min)
Od spodu gaznikow masz takie pokretło. Zagrzej dobrze motor, wrzuc na luz i przekrec pokretło troche ( nie apmietam w ktora sie schodizlo z obrotow), przegazuj i zobaczczy juz jest OK.

pootietang
[Usunięty]
:
dokładnie jak pisze scout, rozgrzej i wyreguluj obroty tym pokrętłem pod gaźnikiem. jeśli kupiłeś niedawno go to tak czy inaczej warto by było zrobić serwis gaźników ale to tak przy okazji.

Godfather
[Usunięty]
:
Dzieki Panowie juz ide zobaczyc czy to cos da :D swoja droga wiem ze serwis gaznikow trzeba zrobic ale narazie jestem splukany :)

Sc0uT
[Usunięty]
:
ZAworów pewnie tez... Wypalisz gniazda, to wtedy bedziesz mogl zbierac kase ...

:
jak wypali to juz bedzie musiał zbierać i to wiecej niz 150 zł na regulację ;)

Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
jest zamieszczony filmik jak sprawdzić luz zaworowy i je wyregulować, myślę że jak nie ma się kasy na regulację zaworów to przynajmniej warto sprawdzić czy warto je regulować, możliwe że luz jest ok.

http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=786

pootietang
[Usunięty]
:
najgorzej że cieżko ze szczelinomierzami do moto bo mało gdzie są a juz są to drogie :/

:
ekstra film!

Nie jeźdź szybciej niż myślisz
Prayer
[Usunięty]
:
Tym pokrętłem w lewo schodzisz z obrotów, na prawo dodajesz.

Godfather
[Usunięty]
:
no to tak probowalem z tym pokretlem i dziwna sprawa bo jesli nim krece to wogole nie zmienia obrotow ;/ heh natomiast sytuacja z zawysokimi obrotami caly czas sie powtarza cos takiego jakby linka gazu sie zacinala i moto nie chodzi z obrotow na luzie jak jest rozgrzany ;/ myslalem ze jakis smiec moze dostal sie do gaznika ale na zimnym tak nie robi wiec odpada linka gazu ma luz bo sprawdzalem ?? wiec nie wiem o co chodzi ;/

Sc0uT
[Usunięty]
:
a Ty czasem nie masz na PRI kranika :O ?

Sqbi
[Usunięty]
:
no to ja mam to samo, to tak wyglada jak by za duzo paliwa po rozgrzaniu sie dostawalo i moto wariuje, ale jak sie wrzuci bieg i lekko sprzeglo popusci i poleca obroty do 1200 i znowu da luz to moto trzyma w miare obroty, ja podejrzewam ze to moze byc cos zaworami, ale mialem na jesieni regulowane i czyszczone, ale dalej sie czasem tak dzieje;/ Cos czuje ze odrzaluje i oddam do suzuki niech go porzadnie przejrza::D

ZowA
[Usunięty]
:
Ja dopuki nie oddałem na synchro gaźnikow i regulacji zaworów miałem to samo tzn jak jechałem było ok. Luz na światlach i obroty na 2tys-3tys po pokręceniu śrubą zchodziło na 1,5 na następnych światlach były za niskie i prawie gasł, więc znów krecenie srubą i si. Jak byly za duże obroty to bieg i powoli sprzeglo i obroty spadały. Przy rozkreceniu okazało sie, że linka od ssania byłapopękana i ssania nie odpuszczała. Po wymianie linki i synchro gaźnikow obroty sie nie zmieniają a silnik pracuje regularnie. Proponuje sprawdzić linke od ssania i gazu.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.