Kierunkowskazy
Odpowiedz do tematu

Paulo
[Usunięty]
:
Wydaje mi się, że studi ma rację. Mam te same kierunki i są w nich żaróweczki 21W :)
Najwidoczniej Twój Flasher nie wyrabia ;)

AdamSsS
[Usunięty]
:
Masz za mocne żarówki i przerywacz w końcu nie wytrzymał takiego obciążenia, musisz wymienić żarówki i przerywacz . Wymień na przerywacz 2x 21w+3.5w jak pisał studi i żarówki wymień na 21w

Paulo
[Usunięty]
:
Ale żarówki mu działają :D Po co miałby je wymieniać ;)

:
21W czy 23W to już nie taka duża różnica więc wymienił bym sam przerywacz.
A dla czego wcześniej działał, tak jak napisał AdamSsS przerywacz w końcu dokonał żywota

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
AdamSsS
[Usunięty]
:
tak się wydaje że niby nie wiele ale to jednak przeciąża obwód i przerywacz jest jego najsłabszym punktem i choć działa to skraca to jego żywot

:
AdamSsS, różnica 4W (czyli oba kierunki przedni i tylny) to przy 12V jedynie 300mA różnicy, przy odporności styku na poziomie 5A to coś co jest w granicy błędu.

Jeśli nie chcesz ryzykować proponuje taki przerywacz

1320399 - przerywacz do kierunkowskazów Suzuki LED12 V 0,1 - 130W + uni nie dość, że odporność na styku do 130W czyli ponad 10A to jeszcze elektroniczny i można stosować diodowe kierunki bez konieczności stosowania rezystorów

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
kruk
[Usunięty]
:
Panowie, dzięki za pomoc i wszystkie sugestie. Jutro wybieram się do sklepu po ten przerywacz, czyli chyba taki najbardziej standardowy do GS-a. Chyba nie ma żadnej szczególnej filozofi w samodzielnym zamontowaniu tego w motocyklu?

Żarówek raczej nie będę wymieniał. Liczę że skoro tak długo działały na przerywaczu 10W, to taki 21W spokojnie da radę z żarówkami 23W. A w przyszłym sezonie może zmienię kierunkowskazy i żarówki na oryginalne, bo gdzieś mi się walają w szafie, tylko zbyt leniwy byłem żeby je zamontować. :)

kruk
[Usunięty]
:
Kupiłem ten przerywacz i coś nie działa. :( Jest trójstykowy, więc są 3 kombinacje podłączenia 2 kabelków, ale w żadnym wariancie nie działa. Tylko że teraz w ogóle nie zapalają się kierunkowskazy ani kontrolka. Sprzedali mi walnięty przerywacz czy ja coś źle robię? Tymczasowo zamontowałem stary przerywacz, bo lepiej mieć ciągłe światło niż żadnego.

:
A czy masz jakiś schemat na tym przerywaczu, albo jakieś oznakowania na końcówkach, na pewno będziesz wykorzystywać wyłącznie dwa styki, tylko trzeba wybrać te dwa właściwe i to w dobrą stronę.

Co do kontrolki, to ona w GS'e jest tak podłączona, że będzie działać jak będą działać kierunki, nie jest osobno podłączana do przerywacza.

Może ten schemat pomoże Ci zrozumieć jak funkcjonują kierunki i kontrolka w GS'e


Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
kruk
[Usunięty]
:
Właśnie wróciłem z ponownego grzebania przy tym. Okazało się że przerywacz działa, ale tylko wtedy gdy wszystkie 3 styki dotykają przewodów! :zdziwko: No i działa w tym sensie, że kierunki świecą, ale wciąż nie migają, więc nic się nie zmieniło. Sprawdzałem też przy wykręconych przednich żarówkach i tylne wciąż nie migają. Ja już zupełnie zgłupiałem... Nie ma żadnego schematu ani na starym ani na nowym przerywaczu. Załączam fotki jak wygląda ten nowy.

:
Poszperałem trochę w sieci i na jednym z forów dotyczących ATV, a dokładnie dorabianiu kierunków do tego typu sprzętu, jeden z forumowiczów wypowiada się o przerywaczu, który posiada: kabel E - zielony, kabel B - czerwony oraz kabel L - szary.

W tamtym opisie jest informacja o następującym połączeniu, być może u Ciebie zadziała
- czerwony - B do + po stacyjce
- zielony - E - do masy (tego nie ma w GS'e i musisz dorobić)
- szary - L - do przełącznika kierunkowskazów

Proponuje podłączyć standardowe kable GS'a pod B i L oczywiście odpowiednio i na pająka do masy i zobaczyć czy zadziała, być może jest elektroniczny i wymaga obu biegunów zasilania

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
kruk
[Usunięty]
:
Niniejszym chciałem podziękować studiemu za pomoc i zaangażowanie. :padam: Oczywiście działa po podłączeniu, które zaproponowałeś. :)

:
Witam, podłączyłem dzisiaj kierunkowskazy ledowe w lusterkach i zwykłe z tyłu. Wszystko działało słabo i jedna strona i druga. Później przełączyłem na normalne kierunkowskazy i nie działają nawet kontrolka. Co może być przyczyną? Jak włączę alarm to kierunki mrugają.

:
Może gdzieś masz jakieś zwarcie, rozłącz wszystko i zacznij od podłączenia najpierw tylko tyłu, sprawdź czy działa, potem odłącz tył a podłącz sam przód (oryginały) i znowu sprawdź czy jest ok.
Ponieważ nie będzie to pełne obciążenie to kierunki mogą migać szybko.

A co do kierunków w lusterkach, czy są to same ledy, czy z wbudowanym rezystorem bocznikującym?

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Podłączyłem i nic, zero reakcji.
Trudno powiedzieć, http://allegro.pl/show_item.php?item=1597706230

Dodam że teraz poszedłem zobaczyć jeszcze raz bezpieczniki i są ok, mam podłączone tylko tylni kierunki i jeden się zaświecił cały czas (nie mrugał) ale jak go wyłączyłem i ponownie włączyłem to już zero reakcji

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.