to zależy gdzie, na prostej różnice są najbardziej odczuwalne, czym więcej zakrętów liczą się bardziej umiejętności.
o czymś takim myślę, jak na razie nie chciałbym stajni Suzuki zmieniać, bo stylistycznie motocykle Suzuki bardzo mi odpowiadają, technicznie również nie odstają od konkurencji.
4-5 latka chciałbym kupić w cenie do 14-15 tys. zł, szukałbym sprzętu od pierwszego - drugiego właściciela, jeżeli będzie krajowy to wszystko ładnie pięknie będzie widać w karcie pojazdu, mam nadzieję że maszyna na wtrysku będzie się dobrze spisywała, a pojemność 650 cm^3 pozwoli na sprawnego przemieszczenie się, jedyne co chciałbym przerabiać to przewody na stalowy oplot zmienić oraz może dołożyć akcesoryjną szybkę.
Odpowiedz do tematu
:
Moim celem do ktorego bede dazyl jest spotowo-turystyczna CBR 1100XX rocznik min.'00(wtrysk) odziana w zestaw trzech kuferkow np:
Ale wczesniej musze pojezdzic czyms silniejszym i najlepiej ciezszym niz GS. Ostatnio zachorowalem na punkcie VFR 800 ale rocznik tylko 99-01 z tym ze za zadbana, serwisowana sztuke z przebiegiem nie wiekszym jak 40tys km trzeba we Francji zaplacic od 4-5 tys EUR w zaleznosci od wyposazenia. Jest to moto drogie w zakupie ale z drugiej strony bardzo malo traci na wartosci. Tansza alternatywa dla VFR jest Bandzior 1200S. Bardzo tez podoba mi sie V-Strom 650 ale nie jestem pewien czy pasuje do mojego charakteru. No i ostatni ktory biore pod uwage jest Fazer 600 ale powiem szczerze ze najbardziej podobaja mi sie roczniki 02-03.
Ale wczesniej musze pojezdzic czyms silniejszym i najlepiej ciezszym niz GS. Ostatnio zachorowalem na punkcie VFR 800 ale rocznik tylko 99-01 z tym ze za zadbana, serwisowana sztuke z przebiegiem nie wiekszym jak 40tys km trzeba we Francji zaplacic od 4-5 tys EUR w zaleznosci od wyposazenia. Jest to moto drogie w zakupie ale z drugiej strony bardzo malo traci na wartosci. Tansza alternatywa dla VFR jest Bandzior 1200S. Bardzo tez podoba mi sie V-Strom 650 ale nie jestem pewien czy pasuje do mojego charakteru. No i ostatni ktory biore pod uwage jest Fazer 600 ale powiem szczerze ze najbardziej podobaja mi sie roczniki 02-03.
:
Ja już wiem!
Suzuki GSR600, rocznik 2008, finansowo 16-20 tys. zł, konkurent FZ6...jak dla mnie ma przewagę w układzie hamulcowym (2 x 310 mm i czterotłoczkowe zaciski), pięknie wygląda w czarnym malowaniu (czarny silnik, czarna rama, czarne plastiki), do tego przewody w stalowym oplocie przód i tył (400 zł), czarne gmole (400 zł), szybka Puig, delikatny stelaż na kufer i można śmigać...
Za rok powinien być tańszy, może za 3 tys. funtów uda się sprowadzić.
Ale to plany.
Suzuki GSR600, rocznik 2008, finansowo 16-20 tys. zł, konkurent FZ6...jak dla mnie ma przewagę w układzie hamulcowym (2 x 310 mm i czterotłoczkowe zaciski), pięknie wygląda w czarnym malowaniu (czarny silnik, czarna rama, czarne plastiki), do tego przewody w stalowym oplocie przód i tył (400 zł), czarne gmole (400 zł), szybka Puig, delikatny stelaż na kufer i można śmigać...
Za rok powinien być tańszy, może za 3 tys. funtów uda się sprowadzić.
Ale to plany.
:
Ja na razie nie zmieniam, ale...
W razie czego to Yamaha XJR 1300, Honda CB1300 albo Suzuki GSX 1300 R Hayabusa - jeden z nich, każdy z topcase i tekstylnym zestawem bagażowym
W razie czego to Yamaha XJR 1300, Honda CB1300 albo Suzuki GSX 1300 R Hayabusa - jeden z nich, każdy z topcase i tekstylnym zestawem bagażowym
:
Obecnie śmigam sobie na tych motocyklach :
W przyszłym sezonie, pomimo tego że fajniejsze kształty innych motocykli kuszą będzie jednak GS500E. Kolejny sezon również GS.
Co dalej? Na drugie moto widziałbym cuś w plastikach, poniżej 100KM, pojemność 600-650cm, raczej lekki i niewysoki motocykl. W tej chwili nie mam upatrzonego modelu. Plan jest taki aby po zakupie Gsa zbratać się z innymi motocyklistami i podpatrzeć na czym jeżdżą.
Docelowo pewnie jakiś sport 600 lub 750. Od lat marze o CBR F4i, ale ostatnio R6 do mnie też przemawia.
W przyszłym sezonie, pomimo tego że fajniejsze kształty innych motocykli kuszą będzie jednak GS500E. Kolejny sezon również GS.
Co dalej? Na drugie moto widziałbym cuś w plastikach, poniżej 100KM, pojemność 600-650cm, raczej lekki i niewysoki motocykl. W tej chwili nie mam upatrzonego modelu. Plan jest taki aby po zakupie Gsa zbratać się z innymi motocyklistami i podpatrzeć na czym jeżdżą.
Docelowo pewnie jakiś sport 600 lub 750. Od lat marze o CBR F4i, ale ostatnio R6 do mnie też przemawia.
:
A lubisz latac dalej? Bo z tego co czytalem R6 jest najbardziej niewygodna sposrod calej wielkiej czworki sportowych 600-tek
Tomek_K. napisał/a: |
Docelowo pewnie jakiś sport 600 lub 750. Od lat marze o CBR F4i, ale ostatnio R6 do mnie też przemawia. |
:
Bardzo lubię podróżować.
Przemyślałem sprawę i ze względu na to że na motor nie da się zabrać psa to dłuższe trasy będe robił dalej w puszce. A na motocyklu takie kilkugodzinne. Więc nie ma sensu kupować turystyka - wracam do oryginalnego pomysłu na super szybki środek lokomocji. W Polsce nie stać mnie na bardzo mocny samochód, dlatego swego czasu narodził się pomysł posiadania motocykla.
Plaster napisał/a: | ||
|
Bardzo lubię podróżować.
Przemyślałem sprawę i ze względu na to że na motor nie da się zabrać psa to dłuższe trasy będe robił dalej w puszce. A na motocyklu takie kilkugodzinne. Więc nie ma sensu kupować turystyka - wracam do oryginalnego pomysłu na super szybki środek lokomocji. W Polsce nie stać mnie na bardzo mocny samochód, dlatego swego czasu narodził się pomysł posiadania motocykla.
:
w tan zimny sniezny dzien spontanicznie zawitalem do jednego z warszawskich komisow by utwierdzic sie w Z-ecie
genialna maszyna, myslalem ze bede na nia za maly ale siadajac w siodle i lapiac za stery pierwsze wrazenie to poczucie zespolenia z maszyna w jedna calosc. cudenko... trudno bylo uwierzyc ze w realu wyglada jeszcze bardziej agresywnie, nie wspomniec o dzwieku jaki z siebie wydobywa.
zaczynam zyc o chlebie i wodzie to bede mogl sobie sprawic w sezonie 2011...
genialna maszyna, myslalem ze bede na nia za maly ale siadajac w siodle i lapiac za stery pierwsze wrazenie to poczucie zespolenia z maszyna w jedna calosc. cudenko... trudno bylo uwierzyc ze w realu wyglada jeszcze bardziej agresywnie, nie wspomniec o dzwieku jaki z siebie wydobywa.
zaczynam zyc o chlebie i wodzie to bede mogl sobie sprawic w sezonie 2011...
http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
sózócki kocurrr
:
piękna maszynka.
:
Zet fajny fajny, ale duży zet jeszcze fajniejszy
:
Ja będę na rzazie szukał jakiegoś sport-turystyka: cbr 600F, yzf600, zzr 600 ew suzuki gsx600-750f.
Ale zapewne i tak kupię może coś innego co będzie w dobrym stanie za rozsądne pieniądze
edit:
Oglądałem cbr-kę ale model f1 z 1988. Stan niemalże idealny, używana przez starszego człowieka. ale zastanawiam się czy kupić taki zabytek, chociaż cena jest dosyć atrakcyjna...
Ale zapewne i tak kupię może coś innego co będzie w dobrym stanie za rozsądne pieniądze
edit:
Oglądałem cbr-kę ale model f1 z 1988. Stan niemalże idealny, używana przez starszego człowieka. ale zastanawiam się czy kupić taki zabytek, chociaż cena jest dosyć atrakcyjna...
:
A ja się zastanawiam nad Suzuki SV. Tylko nie wiem czy 650 czy od razu 1000...
Ale na pewno będzie to bardziej plastikowa wersja S
Ale na pewno będzie to bardziej plastikowa wersja S
:
Ja swoje plany co do kolejnego moto przyspieszyłem nieco. Gs-a skradziono mi .Był to mój pierwszy motocykl i będę go zawsze pamiętał tak jak pierwsze auto itd.. Myślałem o różnych motocyklach i wybór padł na Kawasaki ER 6F 2009r. motocykl nie wiekszy od GS-a , też dwa cylindry ale trochę zwinniejszy. Na jazde po miescie i wypady za miasto wystarczy , aspiracji super sportowych nie mam a owiewki z uwagi na wieksza przyjemnosc z jazdy no i wyglada duzo lepiej. Cena zakupu tez była w porzadku bo to jeden z ostatnich egzemplarzy z tamtego roku, ale nie smigany cena okolo 1000 funtów niższa no i raty 0% na trzy lata, jakos dam rade. fotki w przyszłym tygodniu zapodam.
:
miałem, polecam, bardzo dobry wybór
Cytat: |
Myślałem o różnych motocyklach i wybór padł na Kawasaki ER 6F 2009r. |
miałem, polecam, bardzo dobry wybór
:
Odpowiedz do tematu
@micio @midd
I jak się sprzęty sprawują???
Wersja z ABS`em? Spalanie tak jak deklaruję producent??
Kurczę mega podoba mi się ten model, malowanie flagowe zielonych, zwłaszcza po 2008/9, kiedy analogowe rzeczy są zastąpione cyfrowymi.
Nawet teraz na 2012 jest nówka wypuszczana, cena 29.999zł. Ech można o niej pomarzyć;)
Schowek jest również symboliczny, żeby nie powiedzieć ciut mniejszy od GSowskiego.
ale dla chcącego i 1,5m Oxforda wejdzie
Jeszcze myślę intensywnie o Yamaszce Fazer8, ale to juz ponad 100 kucy, 4 cylindry, a co za tym idzie już nie będzie spalania 4,5l no i cena
Ostatnio jeszcze wpadła mi w oko, odnowiona/reaktywowana CBF600 z owiewkami. Mega tłusto wygląda i ma Combined ABS system w standardzie.
ale ona również już na 4 garach gada. Wszystkie koło 200kg wagi. Kurde wszystko mi się podoba
To jeszcze z ciekawostek jesli ktoś myśli ze 2 gary to mało i tylko w wolnych sprzetach, to niech pomyśli o desmo w Ducati 848 evo (zresztą prawie każdy Dukat ma 2-cyl silnik). Generuję toto 140KM, a spalanie 5l ach...
Jak to ktoś już zauważył tylko krowa nie zmienia swoich poglądów. Dobrze, że za marzenia nie biją A swoje plany trzeba mieć Pozdrawiam Świątecznie!
I jak się sprzęty sprawują???
Wersja z ABS`em? Spalanie tak jak deklaruję producent??
Kurczę mega podoba mi się ten model, malowanie flagowe zielonych, zwłaszcza po 2008/9, kiedy analogowe rzeczy są zastąpione cyfrowymi.
Nawet teraz na 2012 jest nówka wypuszczana, cena 29.999zł. Ech można o niej pomarzyć;)
Schowek jest również symboliczny, żeby nie powiedzieć ciut mniejszy od GSowskiego.
ale dla chcącego i 1,5m Oxforda wejdzie
Jeszcze myślę intensywnie o Yamaszce Fazer8, ale to juz ponad 100 kucy, 4 cylindry, a co za tym idzie już nie będzie spalania 4,5l no i cena
Ostatnio jeszcze wpadła mi w oko, odnowiona/reaktywowana CBF600 z owiewkami. Mega tłusto wygląda i ma Combined ABS system w standardzie.
ale ona również już na 4 garach gada. Wszystkie koło 200kg wagi. Kurde wszystko mi się podoba
To jeszcze z ciekawostek jesli ktoś myśli ze 2 gary to mało i tylko w wolnych sprzetach, to niech pomyśli o desmo w Ducati 848 evo (zresztą prawie każdy Dukat ma 2-cyl silnik). Generuję toto 140KM, a spalanie 5l ach...
Jak to ktoś już zauważył tylko krowa nie zmienia swoich poglądów. Dobrze, że za marzenia nie biją A swoje plany trzeba mieć Pozdrawiam Świątecznie!
Nie jeźdź szybciej niż myślisz