Tylny amortyzator - regulacja, mocowanie, naprawa, itp
Odpowiedz do tematu

metalbeast
[Usunięty]
:
no to w sumie chyba masz rację, choć na fotce którą podałem wcześniej tył w GSie jest wyżej. Zastanawiam się jak można go podniejść, bo przykładowo kiedy stoi na centralce i tył jest podniesiony o te parę centymetrów, siedzi mi się na moto wygodniej.
Mówisz amor z bandita? ale mam wrażenie że ktoś wcześniej mógł założyć dłuższe (?) dog bones przez co moto trochę siadło. Wiem, że robi się tak jeśli chce się obniżyć moto.

Leon84
[Usunięty]
:
Jeszcze zależy jak jest spręzyna ścicśnieta.
U mnie jak skręcę sprężynę ( poz. 7) to tył idzie troszkę niżej.
Ustawione mam jednak cały czas na 1 bo taka praca tylnego amora najbardziej mi odpowiada. Z plecaczkiem też jest OK a zadek jest wtedy najwyżej.

metalbeast
[Usunięty]
:
ja mam 2 stopnie przed najtwardszym. Jak jade z plecakiem to na maxa twardy daję, ale jak jadę sam, to za twardo mi i czuje że dupa podskakuje.
Kiedyś ktoś na forum założył amor od bandita i było git podobno. Ale niestety nie mogę znaleźć :(

pubuss
[Usunięty]
:
czym, poza serwisowym kluczem, mozna regulowac tylny amorek? Dodam ze dzisiaj probowalem przy pomocy zwyklego śrubokręta, ale nie udało sie choćby ruszyć regulacji. Zapsikałem odrdzewiaczem, wd40, przedmuchalem itd i dalej nic. Stoi jak sklejone

Leon84
[Usunięty]
:
pubuss,
Ja regulowałem długim i rubym śrubokrętem - też na początku nie chciało puścić za cholerę.
Musisz ostro szarpnąć.

pubuss
[Usunięty]
:
no wlasnie, ostro szarpnac :) widac moje mocno jest niewystarczajace, trza sprobowac mocniej ;)

Leon84
[Usunięty]
:
Byle byś tych otworków na klucz nie rozwalił ;)

metalbeast
[Usunięty]
:
a zapytam z ciekawości, masz moto na centralce ?? a może amor jest już na pierwszym lub siódmym stopniu i pchasz na opór?

pubuss
[Usunięty]
:
prbowalem i na bocznej i na centralce i w prawo i w lewo. Probowalem wszystkiego
No chyba ze mi powiesz, ze mozna jeszcze do góry :D


w sobote sie z tym pomocuje bo bede mial wiecej czasu ;)

metalbeast
[Usunięty]
:
na bocznej nie ma co próbować. Musi być koło w powietrzu, żeby sprężyna była luźna. Z psikaniem WD40 bym uważał, bo może zeżreć uszczelki. Albo coś źle robisz, albo serio masz coś zblokowane.

Leon84
[Usunięty]
:
metalbeast napisał/a:
Z psikaniem WD40 bym uważał, bo może zeżreć uszczelki.

Połknie w całości bez pogryzienia :rotfl:
Nie wymyślaj niestworzonych historii.

pubuss
[Usunięty]
:


kto mi powie, jakiej długości jest u niego część nr 10? bo jak sie okarze ze mam dłuzsze te poduszki amortyzatora(???) to zakupie z jakiejs uzywki i wstawie krótsze i może w końcy bedę miał prawidłową wysokość moto ;)

mr0zd
[Usunięty]
:
Ja w swoim GSie mam regulację u góry sprężyny, nie na dole i musiałem 2 kumpli zatrudnić aby utwardzić trochę zawieszenie :P 2 usiadło na GSie to wystarczyło 2 razy śrubokrętem puknąć i już jest twardszy :D

pubuss
[Usunięty]
:
część nr 10 ma w moim GSie dokładnie 220mm, czy ktoś może zmierzyć linijka ile ma u siebie? ja zdjąłem kanape i linijka weszła łatwo obok tej części ;)

liczę na pomoc :)

metalbeast
[Usunięty]
:
a jak mierzyłeś? zgodnie ze sztuką? czyli od osi do osi tego elementu, czy tak sobie o, całość :)
Widziałem te części w wersji krótszej (podwyższające dupke) ale za astronomiczną cene 500zł :/ chyba na moto-akcesoria.pl
A tak na prawdę można zebrać wymiary i średnio zdolny (właśnie-kto?) nam to wytnie z blachy, czy tam z alu...
Sam się zastanawiam, bo dupa jakoś nisko mi siedzi :(

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.