ten wentylator tylko na miasto na korki w trasie jest git chłodzonko
PS. Ja jak stoje dlugo w korku to gasze silnik, to tylko jeden ruch kciukiem
Odpowiedz do tematu
:
:
Więc proponuję nie stać w korku to nie będzie problemu Czekając na zielone silnik się nie przegrzeje a przed przejazdem kolejowym wystarczy go zgasić.
I tak jak Breżniew wspominał w jakimś wątku. Zalać olejem przynajmniej W50. Przecież to jest z założenia motocykl miejski.
I tak jak Breżniew wspominał w jakimś wątku. Zalać olejem przynajmniej W50. Przecież to jest z założenia motocykl miejski.
:
racja. Nie ma co kombinować na siłę...
Ludzie, skoro sprzęt tak jest zaprojektowany, daje rade tyle czasu że nie dodawali zadnych cudów, to po co szukać dziury w całym?
Nie lepiej iśc pojezdzić? zadbać o to by filtry, płyny itd. były zawsze dobre? Też lubie coś przy własnym sprzęcie sam porobić, ale na takie przerobki bym sie nei zdecydował, bo można sobie wiecej problemów narobić niż zyskać na tym.
Breżniew napisał/a: |
Gs-y jezdżą w krajach tropikalnych i subtropikalnych i temperatura im nie przeszkadza. U nas takich temperatur nie doswiadczysz . |
racja. Nie ma co kombinować na siłę...
Ludzie, skoro sprzęt tak jest zaprojektowany, daje rade tyle czasu że nie dodawali zadnych cudów, to po co szukać dziury w całym?
Nie lepiej iśc pojezdzić? zadbać o to by filtry, płyny itd. były zawsze dobre? Też lubie coś przy własnym sprzęcie sam porobić, ale na takie przerobki bym sie nei zdecydował, bo można sobie wiecej problemów narobić niż zyskać na tym.
:
wg mnie jedyne co można zrobić to stosować najlepszy z możliwych środków smarnych, zawsze dbać o prawidłowy stan oleju (pod full).
sam jestem ciekawy jak w nowszych GS-ach zamontowali chłodnicę oleju i czy w starym silniku (przed zmianą) istnieje możliwość zamontowania chłodnicy oleju.
sam jestem ciekawy jak w nowszych GS-ach zamontowali chłodnicę oleju i czy w starym silniku (przed zmianą) istnieje możliwość zamontowania chłodnicy oleju.
:
ja dzisiaj polepszyłem chłodzenie mojej F-ki...
... odkęciłem owiewki
... i nic - po 10 minutach jazdy, moto było tak gorące że nawet korka wlewu oleju nie mogłem dotknąć... też tak macie ?
.... wkurza mnie to
... odkęciłem owiewki
... i nic - po 10 minutach jazdy, moto było tak gorące że nawet korka wlewu oleju nie mogłem dotknąć... też tak macie ?
.... wkurza mnie to
:
jasne... to chyba normalne ?
salsafreak napisał/a: |
... i nic - po 10 minutach jazdy, moto było tak gorące że nawet korka wlewu oleju nie mogłem dotknąć... |
jasne... to chyba normalne ?
:
i że niby zdjęcie owiewek miało spowodować by pęd powietrza miał tak schłodzić metalowy korek zeby mozna go wykręcić po jezdzie..
no bez jaj..
salsafreak napisał/a: |
po 10 minutach jazdy, moto było tak gorące że nawet korka wlewu oleju nie mogłem dotknąć.. |
i że niby zdjęcie owiewek miało spowodować by pęd powietrza miał tak schłodzić metalowy korek zeby mozna go wykręcić po jezdzie..
no bez jaj..
pozdrawiam- Juli(an)
:
... nie nie - myślałem sobie że może bez owiewek jednak lepiej się chłodzi
a z tym korkiem to tylko przykład ... że się grzeje cholernie
a z tym korkiem to tylko przykład ... że się grzeje cholernie
:
Odpowiedz do tematu
salsafreak, pewnie wiesz jaka temperatura panuje pod maska samochodu. Też nie dotkniesz silnika, a wszystko jest ok
A co do zdjęcia owiewek to uważaj, bo spotkałem we Wrocku GS'a, który z F'ki został przerobiony na golasa. Po tej przeróbce kamień uderzył w chłodnicę i był problem ( pozdrawiam Polkowice )
A co do zdjęcia owiewek to uważaj, bo spotkałem we Wrocku GS'a, który z F'ki został przerobiony na golasa. Po tej przeróbce kamień uderzył w chłodnicę i był problem ( pozdrawiam Polkowice )
Prowadzący G.G.G. (Gieesową Grupę Geriatryczną).