Synchronizacja gaznikow, problemy. |
Autor |
Wiadomość |
nnemo [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2015 Synchronizacja gaźników, problemy.
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów! Piszę nowy post ponieważ nie znalazłem już otwartego z podobnym problemem jak mój. Mianowicie GS nie chciał pracować na jeden cylinder po zrobieniu synchronizacji wszystko wróciło do normy, ale tylko na chwilę. Tzn, pojechałem na jazdę próbną na początku było wszystko ok, po przejechaniu około 1,5km, zacząłem mu kręcić aż w pewnym momencie poczułem spadek mocy, który otrzymuje się do tych czas. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Macie może jakieś pomysły? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2015
|
|
|
Przeczytaj regulamin forum, i przywitaj się . |
_________________ Gs 500 F ------> Bandit 600S |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2015
|
|
|
nnemo napisał/a: | po zrobieniu synchronizacji wszystko wróciło do normy, ale tylko na chwilę |
można by na podstawie tego wywnioskować, że coś nie zostało prawidłowo zrobione podczas synchronizacji i jak się po czasie ułożyło jak powinno to z powrotem jest źle.
Dlatego podczas robienia synchro tak ważne jest aby po każdej nawet delikatnej zmianie nastaw kilkukrotnie przegazować moto aby wszystko się poukładało. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2015
|
|
|
Tak jak pisze studi , ponowne synchro zrób tylko dokładnie bez pośpiechu. |
_________________ Gs 500 F ------> Bandit 600S |
|
|
|
|
nnemo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2015
|
|
|
Ok, zrobię jeszcze raz synchronizację. Jak myślicie czy sposób z "U-rurką" jest miarodajny? Kolejna sprawa to taka, że czuć pod palcem na tym garze, który nie chce dobrze pracować słabszą kompresję czyli zawory trzeba regulować, prawda?
Czy jest możłiwość, że źle podłączyłem rurki od benzyny i po wypaleniu benzyny która była w gaźniku słabo się wkręca przy obciążeniu? Na postoju wydaje się być wszystko w porządku. |
|
|
|
|
Cabrio
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Kwi 2021 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2022
|
|
|
Nie chcę zakładać nowego tematu, a mam krótkie pytanie: czy wskazania na wakuometrze przy odpietych wężykach kranika będą inne niż przy podpiętych? Zastanawiam się czy mogę podpiąć waku nie odczepiając zbiornika paliwa. Czy te odczyty również będą miarodajne? Pozdrawiam. |
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 922 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2022
|
|
|
Wakuometry wpinasz w króćce podciśnienia, jeśli masz wystarczająco długie węże paliwowe to nie ma problemu ale jam masz za krótkie to się będziesz męczył. |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|