powrot do korzeni - yaszczi GS500 Scrambler / BRAT
Odpowiedz do tematu

: powrót do korzeni - yaszczi GS500 Scrambler / BRAT
Siemka, w sobotę 8.01 stałem się ponownie szczęśliwym posiadaczem GS'a.
Jest plan zbudować coś samemu na niedzielne przejażdżki i zloty GS'a (co raz mniej GS'ów przyjeżdża :przestraszony: )

GS z forum od Tadeusjus'a. Dzisiaj, po 6 latach postoju w ciepłym garażu podziemnym i pod pokrowcem, zagadał od strzała :D Na szybko wsadzone nowe aku, nowe świece, bak zalany świeżą benzyną, a silnik świeżym olejem. Trzeba wymienić linkę gazu i można jechać na przegląd.
Oczywiście uszczelniacze w lagach puściły, podobnie tylny amor, ale to nieistotne, bo i tak na przodzie będzie USD jakieś :D Nad tyłem pomyślimy.

Trzymajcie kciuki!

Ostatnio zmieniony przez yaszczi Wto 10 Sty, 2023, w całości zmieniany 2 razy
:
Dobrze że na zlocie będzie chociaż jeden GS, albo silnik z GSa (jak go wizualnie za bardzo zmodzisz) :D

:
W sumie jadąc po tego GS-a wziąłbym jeszcze tą RX-ósemkę :D
Ubiegłeś mnie :P ale dobrze. Niech lata.

Jeśli chodzi o Tylny amortyzator to wsadzaj z R6 RJ 11 plug and play.
USD pomyśl nad GSX-R 750/1100 W bo do tego zestawu i felgi, i tarcze, i zaciski sześcio tłoczkowe, i pompa tanio wyjdą. Półkę lag wtedy łatwo dopasować. W jakim stylu chcesz go robić ?

GS 500 SF
:
kto pierwszy ten lepszy ;)

Gruby w Bieszczadach mnie przekonał, że fajnie coś zbudować samemu :)

amor z R6 RJ 11 zaporowa cena, może znasz coś innego co jest plug and play?
USD z kołem i hamulcami dogaduje właśnie z kawy ZX7R tej starszej co ma dwutłoczkowe zaciski.
Generalnie tylko sztyca do dotoczenia. Zobaczymy co z tego wyjdzie :przestraszony:

Plan jest na GS500 Scrambler :hyhy:

:
Grzechu16 napisał/a:
Dobrze że na zlocie będzie chociaż jeden GS, albo silnik z GSa (jak go wizualnie za bardzo zmodzisz) :D


Nie bój nic. Specjalnie trzymam swojego GS na zlot. Niestety ze względów logistycznych najprawdopodobniej przyjedzie na przyczepie ale ważne że będzie.

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Cena za amor z r6 rj11 WTF ! Ja swój kupiłem z kośćmi i kołyska wahacza za niecałą 100 z przesyłką teraz 200+. Jeśli chodzi o inne amory to
https://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearShock
Nie jestem pewny ale chyba zx7r maiła ten sam zawias co zx9r a tam były 6tłoczkowe te co w hayabusie, litrowej K1, Bandicie 1200 II generacji, GSiksie 1400 itd. Ale jak będziesz miał komplet to został bym przy dwutłoczkowych - radykalnie zmniejszy to koszta.
Zapoznaj się z tematem mojego GSa może coś podpatrzysz.
Racja góra sztycy do skrobania GS 47x25x15 7R 55x35x14 ale dolne łożysko powinno pasować bo ma prawie identyczny wymiar, jest tylko 3 milimetry niższe ale średnice zewnętrzną ma identyczną więc seryjne gniazdo może zostać.
Scrambler, hmmm ok, ok. Jeśli będzie potrzebował części, opon, itd daj znać.
Chyba obejmę ten projekt "Honorowym Patronatem" :D

GS 500 SF
:
BociekPL napisał/a:
Chyba obejmę ten projekt "Honorowym Patronatem" :D

Czy wiąże się z tym dotowanie projektu? :D

:
Grzechu16, Wsparcie duchowe :)

GS 500 SF
:
Kurde, ale mi smaku narobiles. Musze pogonic shadowke i kupic cos nowego do dlubania :)

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
Grzechu16 napisał/a:
Czy wiąże się z tym dotowanie projektu? :D

Dotowanie to słowo z rodzaju 'dirty words'. Dotuje się tylko rzeczy chujowe, nie mające w normalnych warunkach racji bytu. A nie, czekaj :rotfl:

Nie wierzę w życie pozazlotowe
:
Ale spam w temacie :rotfl:

Bociek dzięki za wsparcie, będę się odzywać po radę i rabat :troll2:

Gruby, sam sobie jesteś winien ;)

:
Cieszę się, że ta okazja na GSa pozostała w forumowej rodzinie. Również chętnie będę śledził postępy :)

Czy masz już jakiś element, który na pewno zostanie oprócz ramy? Silnik? Czy też będzie przeszczep?

:
Zostaje rama, silnik i tylny wahacz z felgą. Reszta out :D
Zmieniam też na bak od polifta, bo o wiele lepiej wygląda ;)

:
No i udało się kupić przód.
Ostatecznie padło na gsxr 750 SRAD
masywne USD i 6-cio tłoczkowe zaciski :hyhy:
ehh przypomną się stare czasy przy wymianie uszczelniaczy i serwisie zacisków

:
Bociek sprawdził mi wymiary łożysk główki ramy

ciekawostka 1- dolne łożyska takie same w GS i sradzie
ciekawostka 2 - srad ma górne i dolne takie same

GS 500

górne
Średnica zew. A [mm] 47
Średnica wew. A [mm] 25
Wysokość A [mm] 15

dolne
Średnica zew. B [mm] 55
Średnica wew. B [mm] 30
Wysokość B [mm] 17

SRAD

górne
Średnica zew. A [mm] 55
Średnica wew. A [mm] 30
Wysokość A [mm] 17

dolne
Średnica zew. B [mm] 55
Średnica wew. B [mm] 30
Wysokość B [mm] 17

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.