Siemka, w sobotę 8.01 stałem się ponownie szczęśliwym posiadaczem GS'a.
Jest plan zbudować coś samemu na niedzielne przejażdżki i zloty GS'a (co raz mniej GS'ów przyjeżdża )
GS z forum od Tadeusjus'a. Dzisiaj, po 6 latach postoju w ciepłym garażu podziemnym i pod pokrowcem, zagadał od strzała Na szybko wsadzone nowe aku, nowe świece, bak zalany świeżą benzyną, a silnik świeżym olejem. Trzeba wymienić linkę gazu i można jechać na przegląd.
Oczywiście uszczelniacze w lagach puściły, podobnie tylny amor, ale to nieistotne, bo i tak na przodzie będzie USD jakieś Nad tyłem pomyślimy.
Trzymajcie kciuki!
Odpowiedz do tematu
: powrót do korzeni - yaszczi GS500 Scrambler / BRAT
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Wto 10 Sty, 2023, w całości zmieniany 2 razy
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Wto 10 Sty, 2023, w całości zmieniany 2 razy
:
Dobrze że na zlocie będzie chociaż jeden GS, albo silnik z GSa (jak go wizualnie za bardzo zmodzisz)
:
W sumie jadąc po tego GS-a wziąłbym jeszcze tą RX-ósemkę
Ubiegłeś mnie ale dobrze. Niech lata.
Jeśli chodzi o Tylny amortyzator to wsadzaj z R6 RJ 11 plug and play.
USD pomyśl nad GSX-R 750/1100 W bo do tego zestawu i felgi, i tarcze, i zaciski sześcio tłoczkowe, i pompa tanio wyjdą. Półkę lag wtedy łatwo dopasować. W jakim stylu chcesz go robić ?
Ubiegłeś mnie ale dobrze. Niech lata.
Jeśli chodzi o Tylny amortyzator to wsadzaj z R6 RJ 11 plug and play.
USD pomyśl nad GSX-R 750/1100 W bo do tego zestawu i felgi, i tarcze, i zaciski sześcio tłoczkowe, i pompa tanio wyjdą. Półkę lag wtedy łatwo dopasować. W jakim stylu chcesz go robić ?
GS 500 SF
:
kto pierwszy ten lepszy
Gruby w Bieszczadach mnie przekonał, że fajnie coś zbudować samemu
amor z R6 RJ 11 zaporowa cena, może znasz coś innego co jest plug and play?
USD z kołem i hamulcami dogaduje właśnie z kawy ZX7R tej starszej co ma dwutłoczkowe zaciski.
Generalnie tylko sztyca do dotoczenia. Zobaczymy co z tego wyjdzie
Plan jest na GS500 Scrambler
Gruby w Bieszczadach mnie przekonał, że fajnie coś zbudować samemu
amor z R6 RJ 11 zaporowa cena, może znasz coś innego co jest plug and play?
USD z kołem i hamulcami dogaduje właśnie z kawy ZX7R tej starszej co ma dwutłoczkowe zaciski.
Generalnie tylko sztyca do dotoczenia. Zobaczymy co z tego wyjdzie
Plan jest na GS500 Scrambler
:
Nie bój nic. Specjalnie trzymam swojego GS na zlot. Niestety ze względów logistycznych najprawdopodobniej przyjedzie na przyczepie ale ważne że będzie.
Grzechu16 napisał/a: |
Dobrze że na zlocie będzie chociaż jeden GS, albo silnik z GSa (jak go wizualnie za bardzo zmodzisz) |
Nie bój nic. Specjalnie trzymam swojego GS na zlot. Niestety ze względów logistycznych najprawdopodobniej przyjedzie na przyczepie ale ważne że będzie.
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Cena za amor z r6 rj11 WTF ! Ja swój kupiłem z kośćmi i kołyska wahacza za niecałą 100 z przesyłką teraz 200+. Jeśli chodzi o inne amory to
https://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearShock
Nie jestem pewny ale chyba zx7r maiła ten sam zawias co zx9r a tam były 6tłoczkowe te co w hayabusie, litrowej K1, Bandicie 1200 II generacji, GSiksie 1400 itd. Ale jak będziesz miał komplet to został bym przy dwutłoczkowych - radykalnie zmniejszy to koszta.
Zapoznaj się z tematem mojego GSa może coś podpatrzysz.
Racja góra sztycy do skrobania GS 47x25x15 7R 55x35x14 ale dolne łożysko powinno pasować bo ma prawie identyczny wymiar, jest tylko 3 milimetry niższe ale średnice zewnętrzną ma identyczną więc seryjne gniazdo może zostać.
Scrambler, hmmm ok, ok. Jeśli będzie potrzebował części, opon, itd daj znać.
Chyba obejmę ten projekt "Honorowym Patronatem"
https://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearShock
Nie jestem pewny ale chyba zx7r maiła ten sam zawias co zx9r a tam były 6tłoczkowe te co w hayabusie, litrowej K1, Bandicie 1200 II generacji, GSiksie 1400 itd. Ale jak będziesz miał komplet to został bym przy dwutłoczkowych - radykalnie zmniejszy to koszta.
Zapoznaj się z tematem mojego GSa może coś podpatrzysz.
Racja góra sztycy do skrobania GS 47x25x15 7R 55x35x14 ale dolne łożysko powinno pasować bo ma prawie identyczny wymiar, jest tylko 3 milimetry niższe ale średnice zewnętrzną ma identyczną więc seryjne gniazdo może zostać.
Scrambler, hmmm ok, ok. Jeśli będzie potrzebował części, opon, itd daj znać.
Chyba obejmę ten projekt "Honorowym Patronatem"
GS 500 SF
:
Czy wiąże się z tym dotowanie projektu?
BociekPL napisał/a: |
Chyba obejmę ten projekt "Honorowym Patronatem" |
Czy wiąże się z tym dotowanie projektu?
:
Grzechu16, Wsparcie duchowe
GS 500 SF
:
Kurde, ale mi smaku narobiles. Musze pogonic shadowke i kupic cos nowego do dlubania
Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
Honda VT600 obrzyn '95
:
Dotowanie to słowo z rodzaju 'dirty words'. Dotuje się tylko rzeczy chujowe, nie mające w normalnych warunkach racji bytu. A nie, czekaj
Grzechu16 napisał/a: |
Czy wiąże się z tym dotowanie projektu? |
Dotowanie to słowo z rodzaju 'dirty words'. Dotuje się tylko rzeczy chujowe, nie mające w normalnych warunkach racji bytu. A nie, czekaj
Nie wierzę w życie pozazlotowe
:
Ale spam w temacie
Bociek dzięki za wsparcie, będę się odzywać po radę i rabat
Gruby, sam sobie jesteś winien
Bociek dzięki za wsparcie, będę się odzywać po radę i rabat
Gruby, sam sobie jesteś winien
:
Cieszę się, że ta okazja na GSa pozostała w forumowej rodzinie. Również chętnie będę śledził postępy
Czy masz już jakiś element, który na pewno zostanie oprócz ramy? Silnik? Czy też będzie przeszczep?
Czy masz już jakiś element, który na pewno zostanie oprócz ramy? Silnik? Czy też będzie przeszczep?
Simson S51 '85 Suzuki GS 500E '97 Yamaha FZ6 S2 '08
:
Zostaje rama, silnik i tylny wahacz z felgą. Reszta out
Zmieniam też na bak od polifta, bo o wiele lepiej wygląda
Zmieniam też na bak od polifta, bo o wiele lepiej wygląda
:
No i udało się kupić przód.
Ostatecznie padło na gsxr 750 SRAD
masywne USD i 6-cio tłoczkowe zaciski
ehh przypomną się stare czasy przy wymianie uszczelniaczy i serwisie zacisków
Ostatecznie padło na gsxr 750 SRAD
masywne USD i 6-cio tłoczkowe zaciski
ehh przypomną się stare czasy przy wymianie uszczelniaczy i serwisie zacisków
:
Odpowiedz do tematu
Bociek sprawdził mi wymiary łożysk główki ramy
ciekawostka 1- dolne łożyska takie same w GS i sradzie
ciekawostka 2 - srad ma górne i dolne takie same
GS 500
górne
Średnica zew. A [mm] 47
Średnica wew. A [mm] 25
Wysokość A [mm] 15
dolne
Średnica zew. B [mm] 55
Średnica wew. B [mm] 30
Wysokość B [mm] 17
SRAD
górne
Średnica zew. A [mm] 55
Średnica wew. A [mm] 30
Wysokość A [mm] 17
dolne
Średnica zew. B [mm] 55
Średnica wew. B [mm] 30
Wysokość B [mm] 17
ciekawostka 1- dolne łożyska takie same w GS i sradzie
ciekawostka 2 - srad ma górne i dolne takie same
GS 500
górne
Średnica zew. A [mm] 47
Średnica wew. A [mm] 25
Wysokość A [mm] 15
dolne
Średnica zew. B [mm] 55
Średnica wew. B [mm] 30
Wysokość B [mm] 17
SRAD
górne
Średnica zew. A [mm] 55
Średnica wew. A [mm] 30
Wysokość A [mm] 17
dolne
Średnica zew. B [mm] 55
Średnica wew. B [mm] 30
Wysokość B [mm] 17