Suzuki GS 500 SF
Odpowiedz do tematu

:
Bociek, wrzucasz te foty, kusisz bym przyjechal go zobaczyl. Bo jak go kupileś i przyjechałem to nie odpalił wtedy. A teraz musze posluchać :)

:
Na pewno damy rade ale pierwsze muszę go mechanicznie ogarnąć.

GS 500 SF
:
Wczoraj postanowiłem przesmarować łożyska tylnego zawieszenia. Jest to czynność, którą
(według mnie) powinno się wykonywać minimum raz na dwa lata a najlepiej po sezonie aby przez zimę nic tam nie korodowało. Ostatnio ten zabieg przeprowadziłem podczas wymiany amortyzatora na ten od RJ 11 jakies 21 tyś km temu. Ogólnie taki serwis to dużo benzyny ekstrakcyjnej, dużo smaru i dużo pasty bhp do rąk :) Przy okazji spa dla łańcucha i zębatek no i zacisk tył się zapiekł wiec czeka mnie wymiana jeszcze przed zlotem.

GS 500 SF
:
Z cyklu: "Chyba mi lagi ciekną" + patrol WSW (Wiadro Szmata Woda) czyli mały mały moto detailing.

GS 500 SF
:
Ty, wrzucaj foty gixa a nie jakieś krowy wrzucasz :) Bo nie wiem czy już jechać oglądać czy jeszcze sie wstrzymać :P

:
Spokojnie, spokojnie czekałem na części.
Swoją drogą Viaderko dostałem na testy i zrobiłem prawie 1000 km. Chciał bym je porównać z Litrowym DL od Suzuki. Na razie nie mam kiedy i gdzie.

GS 500 SF
:
Viadro w którym na powyższych zdjęciach robiłem lagi itd. Nieoczekiwanym sposobem zostało moim kolejnym motocyklem. Swoją premierę miało w Ogonkach a tu dodam kilka fotek. Troszkę już przy nim pracowałem. Rok wcześniej wymieniłem płyn hamulcowy, sprawdziłem klocki (zostało z 75%) i przeczyściłem zaciski. W tym roku zrobiłem zawieszenie, wymieniłem olej, filtr oleju, płyn chłodniczy. Ostatnia zmiana filtra powietrza, oleju i filtra była w 2015/16 i od tamtego czasu moto zrobiło może z 800 km (z czego 400 ja). Jest tu sporo akcesoriów jak na Advenczera przystało: gmole, stelaż wraz z kufrem centralnym plastikowym (jakiś givi) oraz stelaż pod duże 3 aluminiowe kufry(centralny i 2 boczne). Jest też aluminiowy pług pod silnik. Aktualnie zmieniłem kierownice na superbike z rozpórką. Moto miało kilka wywrotek i nie jest może tak dopieszczone jak Viaderko Rav'a ale myślę, że doprowadzenie go do ładnego stanu "hardcore enduro" nie sprawi mi problemów. Ktoś zapyta: "Co jest do zrobienie?" Planuję przeczyścić układ paliwowy gdyż moto łapie małą czkawkę podczas stałego trzymania obrotów - wtryski do wyjęcia i przepłukania, przepustnice do regulacji. Prawdopodobnie przy okazji wymienię też świece, seryjnie są irydowe a ich koszt to około 150 PLN za sztukę. Kolejnym upgrade'm będzie olejarka do łańcuch - motulowy smar ze "szpreja" nie trzyma się wcale i po 250-300 km łańcuch zaczyna się świecić. No i oponki do wymiany, nie są zjechane ale są już stare - aktualnie anakiny3 ale pewnie wpadnie metzeler lub jakaś pirelka. W sumie nie wiem co jeszcze dopisać. Na pewno jakieś mody zostaną poparte jakimś zdjęciem.

GS 500 SF
:
No no ładnie wygląda na zdjęciach xD
Co do smaru to może spróbuj innych specyfików spod szyldu typu nova-bike (jest tańszy a do tego podobno PL produkt).
Też używam smaru motula i podobnie po ok. 300 km zaczynają się świecić oczka.

:
Bez litra nie ma jazdy :-) haha

:
BociekPL napisał/a:
nie jest może tak dopieszczone jak Viaderko Rav'a


Bez przesady Bociek, moja też idealna nie jest jakbyś dokładniej się poprzyglądał. Ważne, że mechanicznie sprawna, silnik w Twojej dużo lepiej pracuje. No i opita :D będzie służyć.

GS500F '05 => XL1000V '05 + GSX-R750W '92 (ex BociekPL)
:
Dziś dotarły opony do Viaderka z # inmoto.pl
Pirelli Scorpion Trail II
Cena za doty 3619 i 1819 to 904pln
Za tą kasę to do gixa były by 2 komplety.

GS 500 SF
:
kolejny update:

Do Viadra:
Dotarły świece oraz filtr powietrza (olej i filtr oleju oraz nową śruba magnetyczną gdzieś już mam). Do świec nie mam klucza. Heh nie sprawdziłem i muszę na wymianę świec poczekać. Swoją drogą jedna świeca 132 pln.

Do Gixa:
Metzeler Z6 z #inmoto.pl za 250 z dotem końca 18 roku. Ramka tablicy. Stelaż wraz z zamkiem kanapy. Do zamka kanapy niestety nie mam kluczyka więc wiertarka pójdzie w ruch. Oraz coś czego szukałem już ładnych kilka miesięcy; nadkole tablicy rejestracyjnej i kierunkowskazów które jest już praktycznie niemożliwe do dostania przez domorosłych tunerów ze szlifierką kontową. Stelaż i nadkole pod tablice rejestracyjną i akumulator (to akurat mi nie jest potrzebne) wyszła 100.
Aktualnie jestem w fazie negocjacji paru części do SETa oraz kilka części będę zamawiał w ASO bo są już tylko dostępne w ASO. Ich cena na rynku wtórnym jest wyższa niż produkt OEM.
Ktoś zapyta: "A gdzie GIX ?" A no stoi w kolejce bo nie dałem rady powalczyć z tymi gaźnikami. Za mało mam jeszcze wprawy.

GS 500 SF
:
Świece i filtr powietrza w Varadero zmienione. Okazało się, że oryginalny klucz do świec z GSa 500 pasuje idealnie. Dodałem tylko przedłużkę. Wcześniej zamontowane były dobrze znane nam DPR8EA9. Teraz wpadły NGK IJR8B9. Silnik pracuje płynniej i jakby troszeczkę ciszej, na wolnych łapał czkawkę a tera to ustało oraz jakby nagrzewał się szybciej do optymalnej temperatury.

GS 500 SF
:
Hey, kolejne godziny w garażu i kolejne przygotowania do bezpiecznego sezonu. Scorpiony na felgach a felgi na ośkach. Moto gotowe. Pozostało tylko umyć.

Troszkę martwi mnie kwestia bieżnika na oponach Pirelli Scorpion Trial II gdyż ma ona strasznie mięsisty środek co jest dobre i okropnie słabe boki zmniejszające się do rantu (chyba pilnik pogłębi rowki?).

GS 500 SF
:
BociekPL napisał/a:
Troszkę martwi mnie kwestia bieżnika na oponach Pirelli Scorpion Trial II gdyż ma ona strasznie mięsisty środek co jest dobre i okropnie słabe boki zmniejszające się do rantu (chyba pilnik pogłębi rowki?).


Ja bym odradzał, im opona gładsza na rancie tym lepiej się jeździ w złożeniu. Jak pogłebisz może wyć, może być wyczuwalna "tarka" i mrowienie kierownicy po łapach w ostrzejszych zakrętach jak na kostce.

GS500F '05 => XL1000V '05 + GSX-R750W '92 (ex BociekPL)
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.