Suzuki GS500E z 2004 z Bloni, okolice Warszawy do oceny
Odpowiedz do tematu

: Suzuki GS500E z 2004 z Błoni, okolice Warszawy do oceny
Cześć, chciałbym poprosić Was o ocenę następnego ogłoszenia ;)
Jestem w gorącej wodzie kąpany i strasznie się napaliłem na jakieś moto, ale nie chce się nadziać na minę przy zakupię. Niestety nie mam nikogo zaufanego kto mógłby mi w tym pomóc, dlatego zgłaszam się do Was :)

Motocykl na zdjęciach wygląda na bardzo zadbany (zależy mi, aby ładnie się prezentował), a przebieg jest potwierdzony dokumentami.
W oczy nie rzuciło mi się nic podejrzanego.

Tylko jest pytanie czy ta cena (6800 zł) to nie jest za drogo jak na motocykl który ma już swoje lata, co o tym sądzicie?

Link do ogłoszenia:
Link OLX



Z góry dzięki i pozdrawiam ;)

:
Drogo.

Zdjęcia robione tak żeby za dużo nie pokazać :P

Moim zdaniem emblemat suzuki na zbiorniku po lifcie był wypukły klejony na lakier. Jeśli tak to wychodzi na to że moto lakierowane...

:
Drogo jak na wersję "E".

Motocykl NIE JEST na kategorię A2. Ma za dużo mocy.

Cytuję:
Cytat:
Silnik czterosuwowy, pojemność silnika 487,00 cm³, 35,18 kW (idealny dla osób z prawej jazdy kat. A2 oraz jako pierwszy motocykl)


11k przebiegu? :D To powinien mieć cały oryginalny napęd. Opony powinny być zmieniane już 2 razy (+pierwszy komplet od producenta). Z tego co pamiętam to producent opon deklaruję 5 lat "żywotności".

Bardzo przekombinowane ogłoszenie.

:
Moto leżało na obie strony. Co do ceny to się nie wypowiadam. Towar jest warty tyle ile ktoś jest gotowy za niego zapłacić. Jeśli się podoba to jedź oglądać ale weź ze sobą kogoś ogarniętego i dobrze negocjuj cenę :) .

PanCaro napisał/a:
Z tego co pamiętam to producent opon deklaruję 5 lat "żywotności".

To dotyczy zmiany właściwości opony przy prawidłowym składowaniu, czyli wg. producentów opona prawidłowo składowana na magazynie po 5 latach nie powinna wykazywać zauważalnego pogorszenia właściwości (czytaj: przyczepności) względem opony "świeżej".

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
kempes napisał/a:
Moto leżało na obie strony. Co do ceny to się nie wypowiadam. Towar jest warty tyle ile ktoś jest gotowy za niego zapłacić. Jeśli się podoba to jedź oglądać ale weź ze sobą kogoś ogarniętego i dobrze negocjuj cenę :) .

PanCaro napisał/a:
Z tego co pamiętam to producent opon deklaruję 5 lat "żywotności".

To dotyczy zmiany właściwości opony przy prawidłowym składowaniu, czyli wg. producentów opona prawidłowo składowana na magazynie po 5 latach nie powinna wykazywać zauważalnego pogorszenia właściwości (czytaj: przyczepności) względem opony "świeżej".


Ok dziękuję ;) To mnie zmylił/y filmik/i na youtube, które oglądałem w ostatnim czasie.... :P

:
Nie do końca zmyliły :P To było sprostowanie dotyczące deklaracji producenta, choć wiadomo jak do tego podchodzą kupujący (każdy chce młody DOT i starsze opony są przeceniane).
Opona założona na felgę to inna bajka i w przypadku motocykli ja też bym zmieniał oponę po 5-6 latach niezależnie od ilości bieżnika ;) W przypadku samochodów nie trzymam się tego aż tak mocno :P

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Dziękuję za wszystkie opinie :)

kempes napisał/a:
Moto leżało na obie strony.


Mógłbyś mi powiedzieć po czym to poznałeś? I był po tym malowany?

:
Lewa strona: zniszczony dekiel z logo suzuki, wygięta klamka sprzęgła
Prawa strona: spolerowany dekiel - jeden? po co? Nieoryginalne ciężarki kierownicy.

Nie twierdzę, że to było coś poważnego. Takie rzeczy się dzieją nawet przy paciaku z małą prędkością. Wcale nie twierdzę też, że był malowany. Nie miałem GS'a po lifcie więc nie wiem jakie były te znaczki na baku. Dla mnie wygląda na oryginał, ale Simin jeździł poliftem więc na pewno wie lepiej niż ja.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Troche maławy przebieg.... tysiac rocznie... nawet moja Marti robi wiecej a jezdzi w zasadzie glownie tylko na zlot ;)

Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...

-------------

Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek
:
Tutaj przykładowe zdjęcie zbiornika z oryginalnym emblematem:

http://www.motorecyclage5...ds/DSCF9814.jpg


często na aukcjach gdzie komplet naklejek można kupić emblematy nie są wypukłe tylko są zwykłą naklejką (co jest w aukcji zaznaczone). przykład

Cytat:
Uwaga:
w zależności od ustawień monitora kolor naklejek może się nieznacznie różnić
litera "S" nie jest wypukła


Sam emblemat kosztuje 84 zł za sztukę (tutaj).

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.