WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Suzuki GS500E, 2003, Bialebloto-Kobyla
Autor Wiadomość
Freekill 

Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 25
Skąd: Łochów
Wysłany: Pon 04 Mar, 2019   Suzuki GS500E, 2003, Białebłoto-Kobyla

Sezon coraz bliżej, a ja wciąż rozglądam się za motocyklem. Co powiecie na ten sprzęt?
Na moje oko malowanie oryginalne. Dekle też w oryginalnym kolorze.
Jutro zapytam o stan elementów eksploatacyjnych bo nie ma informacji na ten temat.
Pół godziny jazdy, warto pojechać i obejrzeć?

Link:
OLX Link

 
 
Freekill 

Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 25
Skąd: Łochów
Wysłany: Wto 05 Mar, 2019   

Dzwoniłem dziś. Z rozmowy wynika, że Gs jest w dobrym stanie. W tym sezonie mają jeszcze być wymienione płyny oraz regulacja gaźników na, którą przyszła pora.

Poza tym tylna opona całkiem spoko, na miejscu zobaczymy jak się ma. Najwyżej po sezonie zmienię na nowe.
Tarcze, łańcuch, zębatki i stan wizualny w najlepszym porządku.

Dobry kandydat się zapowiada. W weekend obejrzę i jak nie znajdę nic to pewnie kupię.
Jak coś wypatrzycie to dawajcie swoje uwagi.
 
 
Freekill 

Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 25
Skąd: Łochów
Wysłany: Nie 10 Mar, 2019   

Byłem u właściciela. Wszytko obejrzałem i motocykl wydaje się być sprawny. Mam jednak wątpliwości co do ramy oraz silnika. Chodzi mi o malowanie i kolor. Nie mam pojęcia jak wyglądał moto prosto z fabryki stąd moja prośba o podpowiedź.

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1BZLgSMH4cZRNOktaSyhp1cUhLbcRXc5z

Wśród zdjęć, które dołączyłem jest spaw zaznaczony na czerwono. Spaw w takim miejscu wydał mi się dziwny. Czy jest on tam fabrycznie?
Kolejny punkt to zmiana koloru/odprysk lakieru na ramie pod silnikiem po stronie tłumika. Też na zdjęciu to widać. Czy to norma czy ta rama była malowana? Również śruby nie są w kolorze ramy. Nie wiem czy powinienem się tym przejmować.
Jeśli się przypatrzycie na zdjęcie z przodu widać jakby kolektory były pryśnięte jasnym sprejem w kolorze ramy. (Wynik niestarannego malowania ramy?)

Mam też zdjęcie pokrywy na silniku. Jest w nieco innym kolorze. Czy tak gs'y były malowane czy to jakaś wymieniona część? Do tego z tej czarnej śruby poleciało trochę oleju, co można zauważyć na zdjęciu. Jest to coś poważnego?
Właściciel dzień przed oględzinami zmieniał olej i było to jedne z pierwszych odpaleń po zimie. Mówię o tym ponieważ na początku trochę jasnego dymu leciało z tłumika. Po rozgrzaniu i przejechaniu się przestał.

Są też zdjęcia z bliska gdzie widać drobne różnice w strukturze farby na ramie, ale to chyba jest w normie. No i krótki filmik pokazujący jak spadają obroty.

Co powiecie o tym motocyklu. Jestem skłonny go kupić, ale muszę się upewnić czy wszytko co opisałem to tylko efekty zużycia, czy moto było po przejściach. Będę wdzięczny za szybkie odpowiedzi, bo właściciel prosił o podjęcie decyzji. Dzięki!
 
 
dgalka 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: Nie 10 Mar, 2019   

Jeśli mogę coś od siebie dorzucić to: nie wiem czemu każdy kto ogląda moto odrazu stwierdza dzwon lub coś innego jesli rama jest innego koloru, śruby itp.
Sam z własnego doświadczenia wiem i każdy też wie na tym forum że gs normalnie w świecie lubi rdzewieć właśnie na ramie koło główki ramy itp. A jeszcze jeśli moto było sprowadzone z UK to jeszcze wieksza szansa, że jak kupujemy taką sztuke od motocyklisty to on po prostu tą rame pomalował. Jestem tego przykładem jak i kolega Bociek który tez rame malował. Moj gs już sprzedany ale sam osobiście oddawałem do piaskowania i malowania nie tylko rame ale i wahacz i inne rzeczy..Wymieniłem też koncówki kierownicy jak i całą kierownice z clipów na zwykła z wersji po liftowej. Felgi miałem tez malowane, śruby ehmm niektore powymieniane bo tak jak rama po prostu zardzewiały.. Sprzedałem nie dlatego że był krzywy, nie dlatego że się psuł, a po prostu z czystej chęci posiadania czegoś nowszego(bardziej nowocześniejszego abs itp).. wiec malowaniem samym w sobie bym sie nie przejmował. Jeśli spawy nie są poszlifowane i nie są jakieś dziwne, chodzi mi o smarkanie i jakieś próby naprawiania to wydawać się może, że rama została w świecie po prostu odświeżona..jeśli przejechałeś się i nie ściąga itp to ok. najważniejsze jest to aby jechał prosto a nie kolor.. Czaje że jednak człowiek się zastanawia dlaczego był malowany itp ale tak jak w przypadku mojego gs chłopak kupił dlatego że był ładniejszy od innych pordzewiałych itp..
Musisz skontrolować spawy,,, wszystkie wahacza ramy itp.
skontroluj czy tarcze są proste nie bije przy hamowaniu itp.czy ograniczniki przy półkach jak i ramie są nie zaklepane lub w świecie wyrwane.
jak wygląda sprawa łożyska główki ramy, jaki jest stan łancucha. Czy nie ma gnoju w baku, bo i takie widziałem że po otworzeniu wlewu pełno liści itp.
stan opon, stan łańcucha. Lagi itp. Przejedz się... i jesli te wszystkie rzeczy sprawią, że w kumulacji przejdzie na tak to bierz śmiało..może będzie pełno krytyki ze strony innych że malowany to już dzwon itp.. Ja tak nie uważam bo wiem jak te motocykle potrafią rdzewieć itp..
Dodam że z ceny można śmiało jeszcze coś urwać własnie z powodu odprysków itp..
Jeśli stwierdzisz że spawy są jakieś dziwne, jeśli rama jest pęknięta, jeśli pourywane są ograniczniki to daj sobie spokój i na spokojnie poszukaj innej maszyny. A jeśli łosyko jest wybite, tarcze krzywe itp to targuj z ceną bo to nie są tanie rzeczy.
  
 
 
Langus92 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31
Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 225
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Pon 11 Mar, 2019   

I co nabyles sprzet? ;)
_________________
Romet Ogar 205> Suzuki RG 80> Suzuki GS 500E> .......... >Kawasaki GPZ 500> Suzuki Bandit 600S
 
 
Freekill 

Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 25
Skąd: Łochów
Wysłany: Wto 12 Mar, 2019   

dgalka, Zgadzam się, moje obawy wynikają z braku doświadczenia i chęci zakupu jak najlepszej maszyny. Wszytko co wymieniłeś sprawdziłem. Moto jest w dobrym stanie. Do wymiany jest jedynie tarcza przednia tylni przewód hamulcowy i prawdopodobnie żarówka od kierunku.

Rozmawiałem też z Pepe. Powiedział żebym przyjrzał się śrubie na imbus z, której był mały wyciek. Może być to uszczelka,a może być to przekręcony gwint. Czekam na odpowiedź właściciela co do tej śruby.

Poza tym wszytkim motocykl czeka przegląd silnika tzn. Regulacja czyszczenie i luzy zaworowe.
Langus92, Ze względu na powyższe i cenę 6200 jeszcze nie kupiłem. Zobaczymy co będzie z tym wyciekiem i będę się targował jeśli to uszczelka. Właściciel już zaznaczył, że nie mam co myśleć o zejściu o 1000 czego się spodziewałem. Muszę jednak rozważyć czy moto jest wart swojej ceny w tym stanie, bo na start trochę musiałbym zainwestować. Co ty myślisz Langus?
 
 
xalor 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32
Dołączył: 14 Lut 2016
Pochwał: 6
Posty: 258
Skąd: Krk
Wysłany: Wto 12 Mar, 2019   

Tarcza do wymiany, zawory, coś cieknie i się jeszcze zastanawiasz przy tej cenie? Dla porównania mój GS kosztował 2900zł, do zrobienia była uszczelka pokrywy za 50zł i zawory, a przez następne 10k km zero wkładu.
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Wto 12 Mar, 2019   

To ja swojego o 3 lata młodszego, 7 lat temu, w perfekcyjnym stanie z oryginalnymi gmolami i alarmem, do tego szyba, nowy aku i napęd złoty - sprzedałem za 7200.

Tak patrzę na rynek używanych motocykli to niektórzy na głowy poupadali z cenami.
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
  
 
 
Freekill 

Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 25
Skąd: Łochów
Wysłany: Wto 12 Mar, 2019   

Niby tu też akumulator był wymieniany, ale wszyscy jednogłośnie mówicie, że cena jest zdecydowanie za wysoka. Szukam dalej w takim razie.
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 12 Mar, 2019   

Tarcza do wymiany to dodatkowe 600 zł...

W ogłoszeniu przygotowany do sezonu, a Ty piszesz o luzach zaworowych - więc zapewne cały serwis do zrobienia... ok 600 zł + uszczelka z 80.

Przewód hamulcowy i płyn - 100 zł

Wersja E z 2003 za 6k, wymagająca w sumie pewnie ok 1500 zł...

Za 4000 bym może myślał.
 
 
 
Langus92 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31
Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 225
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Wto 12 Mar, 2019   

Nie wiem czy to przez A2 ale 500tki strasznie dorgie są :( W tej cenie można ładną SVke kupić i nieraz nawet polifcie :P
_________________
Romet Ogar 205> Suzuki RG 80> Suzuki GS 500E> .......... >Kawasaki GPZ 500> Suzuki Bandit 600S
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Czw 14 Mar, 2019   

GS 500 był dobrym motocyklem z 10 lat temu, jak patrzę na ceny to mi się śmiać chce, F'ki szczególnie.

Lepiej zrobić pełne A i kupić normalny motocykl albo kombinować z blokowaniem, a jak już GS500 to za max 4000 zł.
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.