Witam, jako że zapukała panewka kupie silnik w pełni sprawny im nowszy tym lepiej- może być bez gaźników.
Może ktoś ma namiar na sprawdzonego sprzedawcę / handlarza który mógłby takowy siolnik posiadać, będę wdzięczny za informację.
pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
: Silnik
:
Forumowy dostawca NetBiker ma sporo części od GSów.
Odezwij się do niego
Odezwij się do niego
GS500E 92 Seledynek -> GSX-R 750 K3 Dzik
:
dzięki
:
rozumiem że chodzi o sklep netbiker? niestety telefony milczą, czy jest ktoś na tym forum z tego sklepu?
:
użytkownik Set3 -> http://www.forum.gs500.pl...wprofile&u=2605 , właściciel, tylko nie wiem czy tak naprawdę on się tym jeszcze zajmuje, czy nie jest już szacownym emerytem a przejął to jego syn, ale właśnie taki trochę niezorganizowany
said napisał/a: |
czy jest ktoś na tym forum z tego sklepu |
użytkownik Set3 -> http://www.forum.gs500.pl...wprofile&u=2605 , właściciel, tylko nie wiem czy tak naprawdę on się tym jeszcze zajmuje, czy nie jest już szacownym emerytem a przejął to jego syn, ale właśnie taki trochę niezorganizowany
:
Nie do końca ta myśl może się sprawdzić, bo mamy następujące wykonania silnika GS 500:
-roczniki 1989 -1997, silnik w malowaniu czarnym ze ślimakiem obrotomierza,
-roczniki 1998-2002, silnik w malowaniu srebrnym ze ślimakiem obrotomierza,
- rocznik 2003, silnik w malowaniu srebrnym bez ślimaka obrotomierza (występuję "zaślepka" ślimaka w głowicy, a większość głowic w tym roczniku posiada napęd na wałku wydechowym"). Istnieje możliwość założenia ślimaka do linki obrotomierza.
- rocznik 2004-2005, silnik srebrny bez ślimaka i zaślepki w głowicy. Brak możliwości założenia ślimaka bez przeróbek lub wymiany głowicy. Dodatkowo mamy dwie wersje silnika do wersji naked i "F". Silnik z wersji "F" ma inaczej wykonany dolny karter i miskę silnika pod chłodnicę oleju. Nie da się zamiennie stosować tych silników, no chyba że zamontujesz silnik razem z chłodnicą.
- roczniki 2006-2010, silnik srebrny bez ślimaka, głowica na wałkach ze sprężystymi podkładkami. Również dwie wersje silnika naked i "F".
Dodatkowo zachodzą zmiany w króćcach ssących i zapłonach ale te elementy można zmieniać bez modyfikacji bez względu na rocznik - wystarczy tylko przełożyć ze starego silnika.
Tak więc z tym doborem silnika nie jest tak łatwo, ogólnie każdy rocznik zmieści się w ramę ale nie koniecznie będzie np.działał dobrze obrotomierz albo ciśnienie oleju.
Odpowiedz do tematu
said napisał/a: |
im nowszy tym lepiej- może być bez gaźników. |
Nie do końca ta myśl może się sprawdzić, bo mamy następujące wykonania silnika GS 500:
-roczniki 1989 -1997, silnik w malowaniu czarnym ze ślimakiem obrotomierza,
-roczniki 1998-2002, silnik w malowaniu srebrnym ze ślimakiem obrotomierza,
- rocznik 2003, silnik w malowaniu srebrnym bez ślimaka obrotomierza (występuję "zaślepka" ślimaka w głowicy, a większość głowic w tym roczniku posiada napęd na wałku wydechowym"). Istnieje możliwość założenia ślimaka do linki obrotomierza.
- rocznik 2004-2005, silnik srebrny bez ślimaka i zaślepki w głowicy. Brak możliwości założenia ślimaka bez przeróbek lub wymiany głowicy. Dodatkowo mamy dwie wersje silnika do wersji naked i "F". Silnik z wersji "F" ma inaczej wykonany dolny karter i miskę silnika pod chłodnicę oleju. Nie da się zamiennie stosować tych silników, no chyba że zamontujesz silnik razem z chłodnicą.
- roczniki 2006-2010, silnik srebrny bez ślimaka, głowica na wałkach ze sprężystymi podkładkami. Również dwie wersje silnika naked i "F".
Dodatkowo zachodzą zmiany w króćcach ssących i zapłonach ale te elementy można zmieniać bez modyfikacji bez względu na rocznik - wystarczy tylko przełożyć ze starego silnika.
Tak więc z tym doborem silnika nie jest tak łatwo, ogólnie każdy rocznik zmieści się w ramę ale nie koniecznie będzie np.działał dobrze obrotomierz albo ciśnienie oleju.
obecnie dżiksa:)