Samoczynne wkrecanie na obroty, dlawienie, slaba reakcja
Odpowiedz do tematu

:
Czy w ogóle regulowałeś śrubą mieszanki na rozgrzanym silniku? Bo na tym polega cała zabawa. Te 2,5 obrotu to pozycja wyjściowa do regulacji.

:
Regulowałem natomiast dzisiaj planuję zrobić to jeszcze raz. Plakiem jeszcze raz spróbuję znaleźć lewe powietrze, zamierzam wyregulować gaźniki śrubą mieszanki (metoda jaką znam to skręcenie śruby wolnych obrotów tak aby silnik pracował jak najwolniej i nie gasł - odkręcam śrubę mieszanki do momentu aż przestaną rosnąć obroty, po czym to samo na drugim gaźniku i powtórka - takiej metody nauczyłem się na skuterze z jednym gaźnikiem. Jeżeli nie jest to prawidłowa metoda to proszę o sprostowanie) oraz zsynchronizować gaźniki (po regulacji mieszanki) za pomocą wakuometru.

[ Dodano: Sob 11 Sie, 2018 ]
Wyregulowałem gaźniki oraz sprawdziłem czy nie ma lewego powietrza, pryskałem Plakiem po całych króćcach ssących i obroty ani drgnęły więc to nie to. Moto ma teraz więcej siły itp, nie wkręca się samo na obroty ale nadal powoli z nich schodzi. Dostałem w zestawie z moto jedną sprężynę od starego gaźnika + tenże gaźnik i ta jedna sprężyna jest znacznie dłuższa od tych które mam aktualnie w gaźniku (2-3cm) czy to może być przyczyną? Jak długa sprężyna jest w gaźnikach GS500 z 1990 roku?

Ja nie wiem, nie chce mi się
:
Kolejny update: okazało się że rozrząd był źle ustawiony, był przesunięty o jeden ząbek po korekcie motocykl odzyskał nowe życie. Po odrobinie testowania wyraźnie lepiej pracuje, nawet brzmi zupełnie inaczej. Będę nadal testował i w razie jak znajdę kolejne problemy napiszę tutaj ;)

Ja nie wiem, nie chce mi się
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.