Odpowiedz do tematu
: dławi się
od jakiegoś czasu dzieje się cos takiego ze moj mutr przy przekroczeniu ok 100km/h niezaleznie od biegu i obrotow zaczyna sie dlawic a gdy wiatr wieje centralnie w motocykl nawet pezy 80 potrafi zaczac przerywac az do momentu ze nacisne sprzeglo i calkiem zgasnie a utrzymac go przy zyciu mozna tylko ssaniem. Patrzylem na swiece maja bialy nalot
: Re: dławi się
Objawy wskazują bardziej na to, że zaczyna mu brakować paliwa.
Sprawdź na kraniku w pozycji "PRI", ale to wygląda na "typową" i częstą przypadłość GSów słabą przepustowość kranika w pozycji ON i RES.
master647 napisał/a: |
od jakiegoś czasu dzieje się cos takiego ze moj mutr przy przekroczeniu ok 100km/h niezaleznie od biegu i obrotow zaczyna sie dlawic a gdy wiatr wieje centralnie w motocykl nawet pezy 80 potrafi zaczac przerywac az do momentu ze nacisne sprzeglo i calkiem zgasnie a utrzymac go przy zyciu mozna tylko ssaniem. Patrzylem na swiece maja bialy nalot |
Objawy wskazują bardziej na to, że zaczyna mu brakować paliwa.
Sprawdź na kraniku w pozycji "PRI", ale to wygląda na "typową" i częstą przypadłość GSów słabą przepustowość kranika w pozycji ON i RES.
:
ale jak by chodzilo o paliwo samo w sobie powinno sie to dziac przy dowolnej predkosci chyba czy zle mysle?
:
Teoretycznie tak, ale w praktyce dopiero przy wyższych prędkościach utrzymujesz stale wyższe obroty, ponadto zwiększa sie zużycie paliwa (opory wiatru, toczenia) i wypala się paliwo z komór, a nowe nie nadąża zapłynąć.
Biały nalot - uboga mieszanka, mało paliwa. Ratujesz go ssaniem tzn. przez dodatkowy obieg wpuszczasz więcej paliwa do cylindrów.
Może to tez być sprawa regulacji gaźnika - iglicy.
master647 napisał/a: |
ale jak by chodzilo o paliwo samo w sobie powinno sie to dziac przy dowolnej predkosci chyba czy zle mysle? |
Teoretycznie tak, ale w praktyce dopiero przy wyższych prędkościach utrzymujesz stale wyższe obroty, ponadto zwiększa sie zużycie paliwa (opory wiatru, toczenia) i wypala się paliwo z komór, a nowe nie nadąża zapłynąć.
Biały nalot - uboga mieszanka, mało paliwa. Ratujesz go ssaniem tzn. przez dodatkowy obieg wpuszczasz więcej paliwa do cylindrów.
Może to tez być sprawa regulacji gaźnika - iglicy.
:
Pri troche pomoglo teraz dusi sie przy 140
:
A jak wygląda siatka na kraniku wewnątrz baku? może mocno zabrudzona?
Da radę zobaczyć ją przez wlew.
master647 napisał/a: |
Pri troche pomoglo teraz dusi sie przy 140 |
A jak wygląda siatka na kraniku wewnątrz baku? może mocno zabrudzona?
Da radę zobaczyć ją przez wlew.
: Re: dławi się
Gdy kupiłem swojego GS'a to miał syndrom dławienia powyżej 6 tys. obrotów, odcinało go, bo prawdopodobnie też brakowało paliwa. Pomogło czyszczenie i synchronizacja gaźników oraz założenie dodatkowego filtra paliwa. Nie wiem, czy tylko to było powodem, bo również wtedy miałem ustawiane zawory.
Odpowiedz do tematu
master647 napisał/a: |
od jakiegoś czasu dzieje się cos takiego ze moj mutr przy przekroczeniu ok 100km/h niezaleznie od biegu i obrotow zaczyna sie dlawic a gdy wiatr wieje centralnie w motocykl nawet pezy 80 potrafi zaczac przerywac az do momentu ze nacisne sprzeglo i calkiem zgasnie a utrzymac go przy zyciu mozna tylko ssaniem. Patrzylem na swiece maja bialy nalot |
Gdy kupiłem swojego GS'a to miał syndrom dławienia powyżej 6 tys. obrotów, odcinało go, bo prawdopodobnie też brakowało paliwa. Pomogło czyszczenie i synchronizacja gaźników oraz założenie dodatkowego filtra paliwa. Nie wiem, czy tylko to było powodem, bo również wtedy miałem ustawiane zawory.