Odpowiedz do tematu
:
Tak jak Mordka pisze, czuć różnice przy starcie, spalanie minimalnie wzrosło, mniejszy v max. Według mnie warto
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Czyli reasumując.
Lepiej zapłacić 30 zł więcej za DiD'a z SunStarem niż za DiD'a z zębatkami JT
na 15 ząbkach lepiej wyrywa ręce i jest nieznacznie większe spalanie
cena w granicy 350zł za komplet
Lepiej zapłacić 30 zł więcej za DiD'a z SunStarem niż za DiD'a z zębatkami JT
na 15 ząbkach lepiej wyrywa ręce i jest nieznacznie większe spalanie
cena w granicy 350zł za komplet
:
Tak, DiD z SunStarem to sprawdzony zestaw.
Chociaz mialem JT zamontowane, jak kupilem moto i byly w niezlym stanie kiedy lancuch juz byl wyciagniety.
Na 15 zebach przelotowa spada do licznikowych 110-120km/h
Tacek napisał/a: |
Czyli reasumując.
Lepiej zapłacić 30 zł więcej za DiD'a z SunStarem niż za DiD'a z zębatkami JT na 15 ząbkach lepiej wyrywa ręce i jest nieznacznie większe spalanie cena w granicy 350zł za komplet |
Tak, DiD z SunStarem to sprawdzony zestaw.
Chociaz mialem JT zamontowane, jak kupilem moto i byly w niezlym stanie kiedy lancuch juz byl wyciagniety.
Na 15 zebach przelotowa spada do licznikowych 110-120km/h
:
Odpowiedz do tematu
GS 500 to nie Hayabusa i pojedzie na JT z RK, a nawet na mocniejszych łańcuchach mniej znanych firm.
U siebie w FZS mam DID + JT i jest dobrze.
U siebie w FZS mam DID + JT i jest dobrze.