WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
//del
Autor Wiadomość
colt99 

Model GSa: Brak moto
Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   //del

//del proszę o archiwum/usunięcie
Ostatnio zmieniony przez colt99 Pią 18 Sie, 2017, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Daro90 


Model GSa: GS 500F
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 120
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

wersja F przerobiona na E :P
trochę mało fotków, ale musisz czekać na forumowych speców od oglądania fotek

i jakieś dziwne ślady widzę na dekielkach z obu stron, ale to może cień i kwestia fotki :P
_________________
Varadero 125 --> GS500 :)
 
 
brat Grubego 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lut 2012
Pochwał: 26
Posty: 641
Skąd: Pisary
Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

Jest Sierpień 2017, badania i OC ważne do Sierpień 2018. Znaczy to normalne, że się czeka do końca terminu, robi badania i OC, następnie wystawia na sprzedaż.
To na pewno nie jest od handlarza :D
 
 
PePeMotoryzacja 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 44
Dołączył: 25 Maj 2015
Pochwał: 32
Posty: 212
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

Daro90 napisał/a:
wersja F przerobiona na E

Daro nie wiem po czym wnosisz, ze to była wersja F?
Ja nie widzę elementów na ramie i silniku od wersji F?
Jak dla mnie oryginalna wersja naked.
colt99 napisał/a:
Na plus że Polski salon i autoalarm

Jeśli z polskiego salonu to możesz sprawdzić historię pojazdu, jeśli sprzedający udostępni dane z dowodu rejestracyjnego. Na plus jeśli ma książkę i robione były regularnie przeglądy ( co 6 tkm ). Jeśli nie ma książki z polskiego salonu to możesz sprawdzić w dowodzie kiedy był rejestrowany. Brak adnotacji na trzeciej stronie w dowodzie "Pierwsza rejestracja w kraju" oznacza moto krajowe. Dodatkowo sprawdzasz pierwsza rejestracje na pierwszej stronie jeśli będzie rok 2004 lub 2005 (wyprzedaż starego rocznika) to moto krajowe.
"Autoalarm", ogólnie na plus jeśli jest sprawny. Czasem zdarzają się egzemplarze z uszkodzonym alarmem, czego dowiadujesz się najczęściej po kliku dniach eksploatacji. Rozładowuje aku, odcina napięcie po nagrzaniu...itd.
colt99 napisał/a:
Coś zauważyliście niepokojącego na zdjęciach?

Ogólnie moto wygląda dobrze, ale ma:
- nieoryginalna kiere, dźwignie hamulca,
- odłączony czujnik sprzęgła (ale to detal),
- wymieniona tarczę z przodu, po tym przebiegu oryginalnej już nie ma,
- ucięte nadkole z tyłu,
- świeżo malowany tłumik, i jakoś ta puszka chromowana albo taka ładna albo świeżo zmieniana?
- przebieg 42tkm, jeśli był serwisowany zgodnie z książką (co 6 tkm ) to dobrze, jeśli nie ma wpisów od np. 20 tysięcy km to jedź z mechanikiem co by osłuchał silnik.
Sprawdź ładowanie na akumulatorze miernikiem, czasem gsy maja problemy z ładowaniem :)
powodzenia
pepe
_________________
obecnie dżiksa:)
 
 
colt99 

Model GSa: Brak moto
Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

PePeMotoryzacja napisał/a:
Daro90 napisał/a:
wersja F przerobiona na E

Daro nie wiem po czym wnosisz, ze to była wersja F?
Ja nie widzę elementów na ramie i silniku od wersji F?
Jak dla mnie oryginalna wersja naked.
colt99 napisał/a:
Na plus że Polski salon i autoalarm

Jeśli z polskiego salonu to możesz sprawdzić historię pojazdu, jeśli sprzedający udostępni dane z dowodu rejestracyjnego. Na plus jeśli ma książkę i robione były regularnie przeglądy ( co 6 tkm ). Jeśli nie ma książki z polskiego salonu to możesz sprawdzić w dowodzie kiedy był rejestrowany. Brak adnotacji na trzeciej stronie w dowodzie "Pierwsza rejestracja w kraju" oznacza moto krajowe. Dodatkowo sprawdzasz pierwsza rejestracje na pierwszej stronie jeśli będzie rok 2004 lub 2005 (wyprzedaż starego rocznika) to moto krajowe.
"Autoalarm", ogólnie na plus jeśli jest sprawny. Czasem zdarzają się egzemplarze z uszkodzonym alarmem, czego dowiadujesz się najczęściej po kliku dniach eksploatacji. Rozładowuje aku, odcina napięcie po nagrzaniu...itd.
colt99 napisał/a:
Coś zauważyliście niepokojącego na zdjęciach?

Ogólnie moto wygląda dobrze, ale ma:
- nieoryginalna kiere, dźwignie hamulca,
- odłączony czujnik sprzęgła (ale to detal),
- wymieniona tarczę z przodu, po tym przebiegu oryginalnej już nie ma,
- ucięte nadkole z tyłu,
- świeżo malowany tłumik, i jakoś ta puszka chromowana albo taka ładna albo świeżo zmieniana?
- przebieg 42tkm, jeśli był serwisowany zgodnie z książką (co 6 tkm ) to dobrze, jeśli nie ma wpisów od np. 20 tysięcy km to jedź z mechanikiem co by osłuchał silnik.
Sprawdź ładowanie na akumulatorze miernikiem, czasem gsy maja problemy z ładowaniem :)
powodzenia
pepe


Uciete nadkole? :P
Brzmi poważnie, co to oznacza, bo ja niestety z tych co nic się nie znają :P
 
 
PePeMotoryzacja 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 44
Dołączył: 25 Maj 2015
Pochwał: 32
Posty: 212
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

colt99 napisał/a:
Uciete nadkole? :P

Ucięte znaczy się = skrócone :)
colt99 napisał/a:
bo ja niestety z tych co nic się nie znają :P

Myślę, że już się trochę znasz bo kupujesz czwarty jednoślad :)
A tak na poważnie to nadkole służy do tego aby błoto podczas jazdy w deszczu nie zachlapało Tobie świateł, kierunków i pleców pasażera. A jak będziesz jechał trochę szybciej to i Tobie pewnie się dostanie.
Co do aspektów czystego ubrania to już osobista sprawa tych co ucinają nadkola, tak sprawa widoczności to bezpieczeństwo Twoje i innych na drodze.
Biorąc pod uwagę że seryjnej lampy, włączonej w nocy podczas jazdy w GSie prawie nie widać z odległości 150 metrów, to jeszcze jak będzie zachlapana to jadący za Tobą pojazd pewnie zobaczy cię w ostatniej chwili...itd
Tak więc ja osobiście nie jestem zwolennikiem ucinania nadkoli :)
Np. u naszych sąsiadów z zachodu (Niemców) nie dopuszcza się ucinania nadkoli, wręcz przeciwnie w starszych wersjach Gsów były montowane dodatkowe "przedłużki" nadkoli,
poniżej przykładowa aukcja GSa z Niemiec z takim wymogiem:
https://www.olx.pl/oferta...html#3497616676
pozdro
pepe
_________________
obecnie dżiksa:)
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

OC i zrobione badania to przynajmniej jakaś nadzieja, że kupuje się od poważnej osoby, a nie od jakiegoś pajaca.

Ja bym to jechał oglądać, tylko czy za te pieniądze to śmiem wątpić (nawet za te 6000), bo to gs 500, który ma 13 lat i ma tylko gmole i alarm tylko po co ten alarm bo kto by chciał kraść gs'a? żaden plus. A ta szybka to mu pasuje jak pięść do nosa nie wspominając o malowanym wydechu na... połysk?
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

Pepe w zasadzie wszystko powiedział więc nie ma co tu więcej dodawać, tylko jak dla mnie kiera wygląda na oryginalną, jest czarna, nie jest za szeroka więc nie wiem może zmieniana, może nie, a w kwestiach nazewnictwa, to obcięty jest "ogon" czyli błotnik, bo nadkole ja by było wycięte to by nie było tego plastiku który robi za schowek, a dokładana guma u Niemców to chlapacz i to zarówno z przodu jak i z tyłu. Przez ucięty tylny błotnik nie ma też tylnego odblasku, co przy trafieniu na upierdliwego diagnostę może się skończyć brakiem przeglądu za rok.

Sprawdził bym natomiast dowód rejestracyjny i kartę pojazdu, bo jeśli istotnie jest z polskiego salonu to może mieć wpisane 35,1 KW i żegnaj A2
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
  
 
 
 
Daro90 


Model GSa: GS 500F
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 120
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

ok, spojrzałem w internety. Myślałem że między wersją E a F było więcej różnic, a w głowie miałem stare E kiedy jeszcze nie było F :P tam było więcej różnic.
Mój błąd. Zamilczę. Wiem, że nic nie wiem ... :wstyd:

PS. ale i tak polecam wersje F, mniej wieje i jest ładniejsza :rotfl:
_________________
Varadero 125 --> GS500 :)
  
 
 
colt99 

Model GSa: Brak moto
Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 16 Sie, 2017   

//del
Ostatnio zmieniony przez colt99 Czw 17 Sie, 2017, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

colt99 napisał/a:
Swoją drogą, wiecie ile kosztował wtedy GS w salonie na tych wyprzedażach z 2004-05?
Za artykułem ze ścigacza z 2005 roku -> https://www.scigacz.pl/Suzuki,GS500,826.html
Fabrycznie nowy K5 wersja E - 18500, wersja F - 19900, K4 na rynku wtórnym ok. 14000.

tu masz stronę cennika Suzuki Polska z 2005 roku na webarchive -> http://web.archive.org/we...:80/cennik.html
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
colt99 

Model GSa: Brak moto
Dołączył: 19 Lip 2017
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

EDIT: W sumie to mam dylemat i boję sie jednak jak trafię na służbiste i nie dość że mandat dostanę to mi odholują. Chyba będę szukał jednak tych z 33-34 kW, może też trafię coś w dobrym stanie o może za 5 koła. Ale tego polecam z czystym sumieniem dla tych co mają kat. A

colt99 napisał/a:
No, wróciłem z oględzin. Ma oryginalną kierownicę, są dwa typy po prostu. Ten błotnik jest po prostu krótszy ale normalnie zakończony z odblaskiem. Obroty nie falują, silnik naprawdę elegancko pracuje (a nie był odpalany 2 tyg.) Właścicielka ma go od 2013 (jest czwartym właścicielem) ibprzesiada się na większą pojemność ale jak już wykupiła OC i zrobiła przegląd, dziwne ale tak się wytłumaczyła :D . Moto pochodziło dosc długo i trochę nim gazowałem nic tam nie cieknie. Moto faktycznie ma 35,10 kW i będę nim jeździł na A2, ale jeszcze mi się nie zdarzyło trafić na upierdliwego policjanta. Sprawdziłem go na historiapojazdu.gov.pl i wszystko się zgadza. W 2014 32500 przebiegu, potem przeglądy co około 4-5k km.
Brać go za 6000? Swoją drogą, wiecie ile kosztował wtedy GS w salonie na tych wyprzedażach z 2004-05?

A i mówiła, że ten tłumik już taki był "świecący", nic z nim nie robiła :D

I zdjęcia silnika przesyłam:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
 
 
johnny 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 41
Dołączył: 05 Cze 2010
Pochwał: 12
Posty: 553
Skąd: NSZ
Wysłany: Czw 17 Sie, 2017   

tmi napisał/a:

A ta szybka to mu pasuje jak pięść do nosa nie wspominając o malowanym wydechu na... połysk?

Czarna szybka do czarnego motocykla nie pasuje?
_________________
Nie wierzę w życie pozazlotowe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.