yaszczi napisał/a: |
no chyba, że hamujesz zużytym klockiem. |
Wtedy też się nic nie ściera
yaszczi napisał/a: |
no chyba, że hamujesz zużytym klockiem. |
misiorek napisał/a: |
Podsumowując: klocki tył natychmiast do wymiany? |
misiorek napisał/a: |
Pytanie trochę off, czy opłaca się kupić u seta stalowy oplot do przodu? Jeśli tak, to jaką długość potrzebuję? |
misiorek napisał/a: |
Podsumowując: klocki tył natychmiast do wymiany? Mam nadzieję, że nie pamiętają, jak moto wyjechało z fabryki:P Pytanie trochę off, czy opłaca się kupić u seta stalowy oplot do przodu? Jeśli tak, to jaką długość potrzebuję? Jeśli to ma znaczenie, mam five starsa:P |
misiorek napisał/a: |
po odkręceniu dwóch śrub mocujących zacisk gdzieś tam koło prawej części osi koła i śruby mocującej zacisk z elementem korygującym obciążenie i chwilowe obniżenie motocykla, by utrzymać zacisk w tym samym położeniu wobec tarczy (chyba po to to jest;P) powinienem uzyskać zacisk w pełnej okazałości trzymającym się na wężyku z płynem, czy poprawnie myślę? ^.- |
misiorek napisał/a: |
Dzisiaj spróbuję wyciągnąć klocki z tyłu, ale niezbyt się orientuję, jak to zrobić po odkręceniu dwóch śrub mocujących zacisk gdzieś tam koło prawej części osi koła i śruby mocującej zacisk z elementem korygującym obciążenie i chwilowe obniżenie motocykla, by utrzymać zacisk w tym samym położeniu wobec tarczy (chyba po to to jest;P) powinienem uzyskać zacisk w pełnej okazałości trzymającym się na wężyku z płynem, czy poprawnie myślę? ^.- |
Read napisał/a: |
Claudii jaką tarcze zamówiłaś ? |
twoj.pol napisał/a: |
Niebieski dym z zacisku, tarcza zabarwiła się na niebiesko. |