Knee Down na GS. Czy to ma sens ?
Odpowiedz do tematu

: Knee Down na GS. Czy to ma sens ?
Siemanko, zastanawiam się czy GS'em można pośmigać na kolanie ?
Skąd takie pytanie? Otóż mam skórę bez sliderów i zastanawiam się nad kombinezonem w takie wyposażonym.
Napiszcie czy wy kładziecie i czy to przyjemne, czy raczej niepotrzebna męczarnia.

Mój GS to wersja E z 2006r

Pozdrawiam LwG

:
kiedyś zapytałem o to midd'a :P

https://www.youtube.com/watch?v=ed0aAmRgGdg


Główne pytanie jak dla mnie to gdzie chciałbyś na to kolano schodzić? Jak na torach - można dalej się zastanawiać czy iść w tym kierunku.

poza torami moim zdaniem nie ma warunków na takie zabawy.

odnośnie samego schodzenia to udało mi się tylko na lewe ( :wstyd: ) - jak dotknąłem kolanem po raz pierwszy uczucie b. dziwne, ale tylko przez chwilę.

Najgorsze jest to że uzależnia i potem każdy zakręt by się chciało szorować :hyhy: :rotfl:

:
można schować kolano i zejść na kask

https://www.youtube.com/watch?v=iiWoxV-tTv8

GS 500 SF
:
Wszystko co ma 2 koła nadaje się na tor i do schodzenia na kolano.

Tylko, że najczęściej poza efektownym wyglądem takiego manewru pozostaje on mało efektywny.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
No niestety torów w pobliżu brak, ale za to jest kilka ulic na których ruch jest zerowy i mają fajne winkle akurat pod kolanko, a więc będzie gdzie ćwiczyć.

:
Uważaj na ten "zerowy" ruch!

:
a tak swoja droga - to na zwykłych turystycznych gumach na gs da się zejść ? Czy to jakieś specjalne gumki muszą być ?

Varadero 125 --> GS500 :)
:
Cytat:
Daro90 napisał/a:
Czy to jakieś specjalne gumki muszą być ?



DUREX :troll2:

:
dac sie da, tylko po co

SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
:
Daro90 napisał/a:
to na zwykłych turystycznych gumach na gs da się zejść ?

Da się na pewno - zwłaszcza że do GS'a chyba nie ma nie-turystycznych opon :D

W schodzeniu na kolano najważniejsza jest pozycja - w końcu ma to na celu głównie zmniejszyć przechylenie motocykla.

Jeśli przycierasz podnóżkami w zakręcie to moto już jest za bardzo pochylone - przy odpowiedniej pozycji kierowcy moto byłoby bardziej wyprostowane i kolano na ziemi.

:
mam nowe kombi więc będę trenował :D
podnóżkami ocierałem na 1szym swoim torowaniu. Po pierwszej glebie jakoś tak ... podniosłem pozycję, ale pracuję nad sobą :rotfl:

Po co ? Jak to po co ? Zrobić fotkę i na fejsa dla lansu na dzielni :hyhy:

na tej edycji bodziogp chcę taką fotkę ! ;)

Varadero 125 --> GS500 :)
:
no tak XXI wiek, era lanus na fejsie ehh :D

SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
:
Daro90 napisał/a:

Po co ? Jak to po co ? Zrobić fotkę i na fejsa dla lansu na dzielni :hyhy:
na tej edycji bodziogp chcę taką fotkę ! ;)


Powód dobry jak każdy inny ;) Jak jest możliwość nauczenia się czegoś nowego co zwiększy umiejętności panowania nad moto to warto spróbować.

A jeśli jest taka Bodzia Para GP gdzie w możliwie bezpiecznych warunkach można poćwiczyć to moim zdaniem trzeba z tego skorzystać.

Daro90 - jesteś chyba 2. osobą po mnie która będzie na Forum próbowała kolanować GS'em. W związku z tym polecam ten filmik odnośnie pozycji umożliwiającej zejście na kolano.

https://www.youtube.com/watch?v=ed0aAmRgGdg

Powodzenia! :)

:
Cytat:
... jesteś chyba 2. osobą po mnie która będzie na Forum próbowała kolanować GS'em...


yhmm. Trzecią :)

GS 500 SF
:
probować to próbowałem już na ostatnim torowani, ale wyjechałem z zakrętu w piachy :wstyd:

Varadero 125 --> GS500 :)
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.