Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Gmole/Crash pady |
Autor |
Wiadomość |
Busik [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
Chciałem zapytać czy ktoś z forum zajmuje się jeszcze robieniem gmoli bez podjeżdżania motocyklem na miejsce? A jeśli tak to w jakiej cenie? Odp na priv |
|
|
|
|
pawulon40
Model GSa: GS 500E
Wiek: 57 Dołączył: 01 Sty 2013 Pochwał: 3 Posty: 409 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
Kuraś robi
napisz do niego na pw |
_________________ pawulo40
|
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
Busik napisał/a: | bez podjeżdżania motocyklem na miejsce? | pisał do mnie |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
Kuraś, po ile robisz gmole 3 punktowe? |
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
a podjedziesz i zostawisz motocykl u mnie??
taniej idzie kupić używane niż ja zrobie |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
eee myślałam że masz wymiary obcykane i bez moto zrobisz |
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
chciałem tak grzebać ale np przy stelażach pod kufry wyszło ile motocykli jest krzywych! Czy to set czy to cała du*a przekoszona, wiec wole zrobić na motocyklu pod dany egzemplarz bo nie mam czasu na poprawki itp albo czytać po necie że popeline odstawiłem |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
Arcisz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lut 2015 Pochwał: 5 Posty: 578 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Sro 27 Maj, 2015
|
|
|
to są crashe firmy RENNER znane kiedyś pod inną nazwą handlową z mianowicie ZIPSER
tu masz ich katalog, produkują trzy wersje ślizgaczy -> http://www.renner-moto.co...og-ZIPSER-2.pdf
A co do samych crashpadów w GSe to mam mieszane uczucia z racji konstrukcji ramy w GSe, widziałem kilka motocykli np. forumowego kolegi calluma (GS500FK7 wcześniej należący do Leona) gdzie crashpady wygięły ramę motocykla w miejscu ich mocowania, a mają przez podwyższenie punktu podparcia chronić silnik przed uszkodzeniami, chyba lepiej jednak w GSe sprawdzają się gmole. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Arcisz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lut 2015 Pochwał: 5 Posty: 578 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 06 Cze, 2015
|
|
|
Mam pytanie. Ogólnie mocowanie silnika (rura gwintowana którą trzeba wyjąć i wsadzić nową od crashów) siedzi tak mocno, że metrową dźwignią zdołałem ją ruszyć o jakieś 1/4 obrotu. Czy warto się z tym szarpać, bo jest po prostu w środku ruda, czy rurka może być troche wygięta/skoszona i wtedy skończy się na urwaniu gwintu?
Pozdrawiam |
_________________ Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999' |
|
|
|
|
Pchła
Model GSa: GS 500E
Dołączyła: 06 Maj 2015 Posty: 18 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 06 Cze, 2015
|
|
|
Arcisz, j
ja bym się bała robić cokolwiek na siłę i pewnie dałabym motocykl do warsztatu. Ot taka forma ubezpieczenia - płacisz za usługę ale jak coś się urwie, to oni będą musieli się z tym bawić
Fakt, że ja przy montowaniu gmoli musiałam się nieziemsko naszarpać wyjmując szpilki i ostatecznie walczyliśmy we dwie osoby, ale chyba tak źle jak u Ciebie jednak nie było.
A, dla wszystkich poszukujących gmoli:
Ostatecznie kupiłam gmole firmy HEED za 240zł (najtańsza opcja). Raz położyłam już moto i nic nie pękło, więc chyba ok jest
http://www.heed.com.pl/in...o-suzuki-gs-500 |
|
|
|
|
Daro90
Model GSa: GS 500F
Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 120 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 18 Sie, 2016
|
|
|
lencol napisał/a: | Exodus napisał/a: | nadal nikt nie wie jakie są potrzebne długości szpilek pod gmole? |
No jak to ile, długość oryginału + 2x grubość mocowania gmola + 1cm na nakrętkę z drugiej strony bo oryginał ma łepek
Czyli:
-mocowanie gmoli przyjmuję 5mm, na dwie strony daje 10mm
-pod nakrętkę wypada zostawić jakieś 12mm
-długość oryginału bez łba:
*przednia górna 255mm + 10mm + 12mm = 277mm
*przednia dolna 245mm + 10mm + 12mm = 267mm
*tylna górna 170mm + 10mm + 12mm = 192mm
Poprawić jak coś skopałem |
Potrzerbuję nowa śrubę na crash pady do 500f, jaki rozmiar ptorzebuję takiej śruby ?
Zgaduje że z tych 3 szpliti ja wymieniam "przednią dolną" ?
*przednia dolna 245mm + 10mm + 12mm = 267mm - czy na crash pady to starczy czy musi byc dłuższa ? |
_________________ Varadero 125 --> GS500 |
|
|
|
|
|