WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Analiza mojego wypadku
Autor Wiadomość
Veth 


Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2015
Pochwał: 1
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob 16 Lip, 2016   Analiza mojego wypadku

Dziś po południu miałem pierwszego szlifa na gsce. Boguchwała pod Odeonem, może ktoś kojarzy z forumowiczów :niepewny: ...

Opony rozgrzane, w zakręcie odkręcałem delikatnie gazu, dwójeczka, ładnie dohamowałem przed zakrętem, skręcam sobie płynnie, jestem w środku zakrętu i nagle jeb, jestem na ziemi. Zero czasu na reakcje, szlifowałem kilka metrów do krawężnika w którego uderzyłem biodrem - niestety powyżej ochraniacza. Siniak konkretny, bolą mnie żebra i jakimś cudem mam też siniaki na bicepsie - a na kurtce zero śladu.
Podczas szlifu zdążyłem tylko wyłączyć moto przyciskiem. Całe szczęście że byłem w pełnym rynsztunku.

Zaraz po glebie zatrzymało się kilku chłopaków, w tym jeden z vana - pozdrawiam ich serdecznie jeśli to czytają. Powypytywali mnie, kolega z vana chciał nawet mnie zawieźć do domu a moto wziąć na pake. Spisali się na medal.


zakręt:





Macie białe ślady - tam już szlifowałem. Nie widzę innego wytłumaczenia jak te malutkie plamki oleju od których pewnie tylne koło złapało uślizg i gleba. Nie miałem szans ich zobaczyć przed zakrętem...










Jak jesteście ciekawi to mogę też wrzucić zdjęcia jak spisał się sprzęt - kurtka i spodnie niemieckiego producenta BUSE, dół i góra typ sunday.
A póki co podsumuje to tak, że z butów Vanucci rv4 i rękawic shima rs-1 jestem najbardziej zadowolony... Następne ciuchy to zdecydowanie będzie skórzane kombi.
:rotfl:
 
 
olecki 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Pochwał: 12
Posty: 1178
Skąd: Pruszków
Wysłany: Nie 17 Lip, 2016   

Ogólnie ten asfalt wygląda na śliski. Tu sie nie ma co zastanawiać, trzeba jeździć dalej :D
_________________
Das Drone !!
 
 
Veth 


Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2015
Pochwał: 1
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 17 Lip, 2016   

Po czym poznawać tą śliskość? :D

Klamke zamówiłem i lusterko, w sumie zmieściłem się w 80 zł. Przy okazji nasmaruje linkę sprzęgła.

Najlepsze jest to że GS leżał już na prawej stronie, a teraz za mojej kadencji dostał jeszcze szlifa na lewo.
Ale nie będe nic z tym robił, trzeba się uczyć jeździć i tyle. Malowanie oryginalne zostawię.
 
 
olecki 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Pochwał: 12
Posty: 1178
Skąd: Pruszków
Wysłany: Nie 17 Lip, 2016   

świeci sie :D

można też strzelić ze sprzęgła, jak dupa zacznie latać to znaczy że śliski ;d :troll2:
_________________
Das Drone !!
 
 
Czecze 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 62
Skąd: Warszawa Włochy
Wysłany: Nie 17 Lip, 2016   

Veth napisał/a:
Jak jesteście ciekawi to mogę też wrzucić zdjęcia jak spisał się sprzęt - kurtka i spodnie niemieckiego producenta BUSE, dół i góra typ sunday.


Wrzucaj! Jestem bardzo ciekaw. BTW jaka prędkość?
 
 
Mordkaaa 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27
Dołączył: 12 Gru 2015
Pochwał: 12
Posty: 445
Skąd: RKR
Wysłany: Pon 18 Lip, 2016   

Kojarze ten zakret, przrjezdzalem kilka razy tym. Ale nie wydawalo mi sie ze jest sliski, moze to przez wilgotnosc powietrza.
_________________
SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
 
 
bezel 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 29 Lut 2016
Pochwał: 3
Posty: 151
Skąd: L-wo
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016   

Za ten olej powinni się wziąć konkretnie. U mnie w mieście też czasem można spotkać takie ślady. Niby straż pożarna zasypuje to absorbentem ale i tak zostają na długi czas. Jedzie taki dupek i zostawia szlak przez kilka kilometrów i to przeważnie w tym miejscu jezdni gdzie się jeździ moto. Druga sprawa, że ostatnio dużo pada i sporo piachu zostaje wymyte na asfalty.
 
 
Veth 


Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2015
Pochwał: 1
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 21 Lip, 2016   

Więc tak. Muszę zmienić błotnik i zadupek, zwłaszcza zadupek bo pękł w 2 miejscach.

Ciuchy:
Kurtka pierwsza, potem spodnie i rękawice. Straty małe, w kurtce to chyba pękł tylko szew, za to spodnie przeszły na wylot w miejscu gdzie miałem jeszcze buty - na butach leciutkie przytarcie - nie mam jak tego nawet sfotografować.







 
 
Mordkaaa 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27
Dołączył: 12 Gru 2015
Pochwał: 12
Posty: 445
Skąd: RKR
Wysłany: Pią 22 Lip, 2016   

Czyli tekstylne spodnie slabo sie spisaly ? Obrazen jakis nie miales ?
_________________
SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
 
 
Veth 


Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2015
Pochwał: 1
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 22 Lip, 2016   

Spodnie pękły w miejscu gdzie wystawał mi ochraniacz z buta - więc podejrzewam że jakbym był bez butów to dziury by nie było.


Co do obrażeń to boli mnie dalej lekko 3 lewe żebro pod pachą przy dotyku, niestety bardzo boli przy kichaniu/kaszlaniu/smarkaniu/głębokim oddychaniu. Jak nie przejdzie do weekendu to chyba pójdę na prześwietlenie.

Reszta to pikuś, oberwał trochę biceps - siniak zmieniał kolory co dzień - normalnie tęcza :D ...
No i potężny siniak na lewym boku.

Co sądzicie o tych żebrach?
 
 
squarek 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011
Pochwał: 13
Posty: 473
Skąd: WGM
Wysłany: Pią 22 Lip, 2016   

Możesz mieć złamane / pęknięte. Normalka przy wypadkach. Samo musi się zrosnąć, przez to, że klatka piersiowa pracuje nie można tego "zagipsować". Będzie bolało jeszcze tydzień, może dwa i przejdzie (się zrośnie).
Ale mimo wszystko lekarza warto odwiedzić.
_________________
SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


 
 
 
olecki 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 30
Dołączył: 15 Maj 2011
Pochwał: 12
Posty: 1178
Skąd: Pruszków
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016   

Po zlocie w Żywcu przez dwa tygodnie miałem to samo ;) Też musiałem jakiegoś szlifa zaliczyć :rotfl:
_________________
Das Drone !!
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016   

Wnioski takie, że po pierwsze droga publiczna to różne niespodzianki, asfalt albo śliski albo zasyfiony czymś i lepiej jechać tak żeby się nie wywalić.

Druga sprawa to ciuchy tekstylne. Według mnie to dziadostwo i tylko skóra. Na skórze byłyby tylko małe ślady, a tutaj ciuchy do wywalenia, a co by było przy kilkukrotnie większej prędkości? skóra do przeszczepu jeśli byłoby skąd.
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
Veth 


Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2015
Pochwał: 1
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 31 Lip, 2016   

Cześć.

tmi, w kurtce pękły tylko szwy, a w spodniach jak mówiłem wywaliło dziurę (na wielkość wskazującego palca) gdyż wystawał tam element chroniący z buta :) . Od poziomu uda do łydki spodnie dały radę, widać że szlifowały ale się nie przetarły. Nie miałem na nogach żadnych siniaków czy przytarć więc ciuchy egzamin zdały.
Zacząłem odkładać już powoli na skórzany kombiak - skórę bym otrzepał i jechał dalej - tak jak mówisz. ;)

Do dwóch tysięcy kupię już coś dobrego? Zainteresowała mnie polska marka SECA i ich kombiak, widziałem też fajne kombiaki BUSE. Były też jakieś Tschule ale wizualnie zbytnio mi się nie podobały, choć to nie jest najważniejsze kryterium.

Ostatnio sporo ćwiczę, do zamknięcia opony zostało dosłownie 1 cm. Teraz patrząc z perspektywy czasu - skłaniam się bardziej ku temu że za wolno tam jechałem i za ambitnie się złożyłem nie uwzględniając tych ciurków oleju - motor złapał olej - a że prędkość była mała - i pewnie nie dodawałem gazu w zakręcie - to położył się i stało się jak się stało. Miałem jakieś 4 tysiące na dwójce.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.