Pomyslowosc druciarza: jak wyregulowac luz zaworowy |
Autor |
Wiadomość |
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Sob 12 Mar, 2016 Pomysłowość druciarza: jak wyregulować luz zaworowy
|
|
|
Wyjmuję sobie dziś płytki w celu zmierzenia, a tu moim oczom ukazuję się taki oto widok, prawdopodobnie patent poprzedniego właściciela, wciąż odkrywam coś nowego
20160312_113437.jpg
|
|
Plik ściągnięto 168 raz(y) 205,6 KB |
|
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
poldek171
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Lut 2012 Pochwał: 1 Posty: 259 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Sob 12 Mar, 2016
|
|
|
O kutwa To papierek pod płytkę ktoś podłożył? |
_________________ Suzuki GS500E 1995 r ---> Sprzedany
Yamaha TDM 850 1994 r ---> Sprzedany
Suzuki GSX 750 F 2001 r ---> Obecny
Zgaś tego Fazera |
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Sob 12 Mar, 2016
|
|
|
dokładnie, kawałek szczelinomierza |
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
Arcisz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lut 2015 Pochwał: 5 Posty: 578 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 13 Mar, 2016
|
|
|
oookurde! Ludzie to mają jednak pomysły. |
_________________ Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999' |
|
|
|
|
poldek171
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Lut 2012 Pochwał: 1 Posty: 259 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Ciekawe czy pod resztą płytek są jeszcze inne niespodzianki |
_________________ Suzuki GS500E 1995 r ---> Sprzedany
Yamaha TDM 850 1994 r ---> Sprzedany
Suzuki GSX 750 F 2001 r ---> Obecny
Zgaś tego Fazera |
|
|
|
|
johnny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 41 Dołączył: 05 Cze 2010 Pochwał: 12 Posty: 551 Skąd: NSZ
|
Wysłany: Pon 14 Mar, 2016
|
|
|
Bo regulacja luzów za pomocą płytek to trochę druciarskie rozwiązanie co do zasady. Dla mnie gość jest miszczem kreatywności, mógłby serwisować flotę BORu |
_________________ Nie wierzę w życie pozazlotowe |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Pochwał: 12 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Pią 01 Kwi, 2016
|
|
|
widzę niektórym pomysł się spodobała, przypadek sprawił że pod tym samym zaworem pękła półpanewka.
20160331_162155.jpg
|
|
Plik ściągnięto 58 raz(y) 189,02 KB |
|
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
gacek778
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011 Pochwał: 9 Posty: 703 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Pią 01 Kwi, 2016
|
|
|
Niestety u nas wciąż często spotyka się takie druciarstwo, dla mnie zgroza
Jednak co by nie powiedzieć jak się ściągnie motocykl z helmutowni to różne rzeczy się zdarzają, czasem coś nie działa, czasem zgubi na graniczy kilkanaście tyś przebiegu ale przynajmniej nie ma takich niespodzianek, wszystkie śruby są oryginalne i nie zniszczone, gwinty nie są poukręcane etc. A u nas niestety mniej ale ciągle jak widać zdarzają się takie kwiatki.
Jak kogoś nie stać na płytki to powinien jeździć komarem a nie GSem |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Sob 02 Kwi, 2016
|
|
|
Masakra, nie ma prostszej regulacji luzu zaworowego jak w GS'ie, jak tak można spieprzyć to trzeba być debilem. |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
Arcisz
Model GSa: GS 500E
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lut 2015 Pochwał: 5 Posty: 578 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 03 Kwi, 2016
|
|
|
a regulacja śrubokrętem w er5? |
_________________ Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999' |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 03 Kwi, 2016
|
|
|
Słabe dojście żeby użyć power tape, ale myślę że z powodzeniem można wykorzystać Loctite 4090. Powodzenia!
Mam nadzieję, że nikt nie weźmie tego posta na poważnie |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
|
claudii
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączyła: 23 Maj 2011 Pochwał: 2 Posty: 392 Skąd: Olsztyn / Giżycko
|
Wysłany: Nie 03 Kwi, 2016
|
|
|
kempes, mam nadzieję że klucz Ci nie jest potrzebny, poczekam jeszcze na półpanewkę bo może luz mi się zmieni po wymianie |
_________________ My Suzi
.
.
|
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 03 Kwi, 2016
|
|
|
Spoko. Do svki się nie nadaje więc nie musisz się spieszyć ; ) |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
johnny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 41 Dołączył: 05 Cze 2010 Pochwał: 12 Posty: 551 Skąd: NSZ
|
Wysłany: Wto 05 Kwi, 2016
|
|
|
Moze nie najprostsza ale bezobsługowa jest hydrauliczna kasacja luzów w CB750. Ale i tu druciarze-handlarze wykazują sie pomysłowością nieraz widziałem w ogłoszeniu "świeżo po synchronizacji gaźników i regulacji zaworów" |
_________________ Nie wierzę w życie pozazlotowe |
|
|
|
|
|