inny wydech
Odpowiedz do tematu

: inny wydech
mam pytanie do posiadaczy bardziej przerobionych gs'ów ;P
niestety moja maszyna stoi na klockach ze względu na busa który wymusił pierwszeństwo noi mam do wymiany wydech gdyż ten został zgnieciony (ta puszka na końcu)
chciałem wymienić na jakiś customowy (skoro niestety mam okazję ) albo po prostu zostawić zwykłą rurę ale nwm czy to nie zaszkodzi silnikowi ?


http://allegro.pl/tlumik-...5093974158.html

A2 już jest =D
Suzuki GS 500 92r jest <3
marzenia ? mhhhy Honda CBR 600 RR ;)
:
KAMYK5 napisał/a:
po prostu zostawić zwykłą rurę ale nwm czy to nie zaszkodzi silnikowi ?
Proponuję zacząć od przeczytania tego -> http://forum.mieloch.pl/t...-4t-t55773.html i zastanowienia się czy warto psuć sobie silnik "zwykłą rurą". Jeśli customowy wydech to proponuje coś pewnego jak Yoshimura czy IXIL. Oczywiście nie obejdzie się bez serwisu gaźników bo zmienia się środowisko pracy.

Pozostaje jeszcze aspekt prawny - za głośny motocykl to brak przeglądu lub zabranie dowodu zwłaszcza przez patrol ekologiczny z sonometrem.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Patrol ekologiczny ? Czyli policja z kolejną zabawką ;)

[ Dodano: Nie 21 Cze, 2015 ]
A wydechy takich marek jak arrow czy leoVince ?

A2 już jest =D
Suzuki GS 500 92r jest <3
marzenia ? mhhhy Honda CBR 600 RR ;)
:
Są takowe dokładnie od bodajrze 2010 roku, poruszają się busami podobnymi do ekip wypadkowych drogówki, widziałem ich kilka razy w Warszawie czy Łodzi.

Leo to po Yoshimurze i TwoBrothersach jest jedną z bardziej znanych firm, generalnie chodzi o to aby był to wydech dedykowany do danego motocykla z pełnym zestawem instalacyjnym, a nie pierwsza lepsza pucha do innego moto, wlaśnie z powodu warunków pracy silnika, a i tak konieczny po zmianie jest pełny serwis gaźników.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
To będzie Droga zabawa

A2 już jest =D
Suzuki GS 500 92r jest <3
marzenia ? mhhhy Honda CBR 600 RR ;)
:
KAMYK5 napisał/a:
To będzie Droga zabawa

ja swego czasu za dedykowanego IXILa płaciłem około 750 PLN

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Witam dołączę sie do tematu kolegi i zaraz spytam bo kupiłem wydech dominator i duzo osob go tutaj ma, ale ten wydech jest bez db killera tak było na aukcji ze kompletna kocówka ale bez tego właśnie i załozyłem ten tłłumik i jest własnie cały przelot w nim i głosno chodzi ale mi to zbytnio nie przeszkadza :hyhy: i teraz tak czytam ten temat i własnie czy ten przelot to moze uszkodzic silnik jakos, czytałem poprzednie tematy z zmiana koncowki ale nigdzie nie było napisane ze to może szkodzić silnikowi, czy tez trzeba dokupic ten db killer do tego tłumika ?

:
dB-Kiler jak sama nazwa wskazuje ma ograniczyć hałas z tłumika, co do jazdy bez, to powiem że w GSe miałem IXILa i raz wybrałem się dla testów w trasę Warszawa - Łódź, w okolicach Skierniewic zatrzymałem się i wkręciłem ponownie dB-Kilera bo hałas był na tyle uciążliwy, że nie czerpałem frajdy z jazdy na moto, no ale to moje subiektywne zdanie.

Co do samego wydechu przelotowego, bo to dla silnika jest problemem, to z racji tego, że nie ograniczymy niczym przepływu spalin przez wydech a z zasady działania przez pewien okres czasu otwarte są i zawory wydechowe i ssące, część mieszanki zamiast zostać w cylindrze wylatuje do wydechu zanim zawory się zamkną, i tu powstają dwa problemy, silnik pracuje ze zbyt ubogą mieszanką, oraz część świeżego paliwa, która wleciała już w wydech, może ulec samozapłonowi (strzelanie w wydech, marchewy) a w dłuższej perspektywie uszkodzić - wypalić zawory i gniazda zaworowe, oczywiście nie stanie się to po przejechaniu 4000km i zapewne już większość zdąży GSa opylić, ale kolejny użytkownik może potem mieć problemy. Tak więc jak pisałem wcześniej po zmianie tłumika należy przeprowadzić regulację gaźników, zwłaszcza w odniesieniu do składu mieszanki, no i należało by skontrolować kolor świec, bo to najłatwiejszy sposób aby sprawdzić czy mieszanka nie jest zbyt zubożała.

A co do samego Dominatora to słyszałem opinie, że to straszny syf, potrafią się rozszczelniać, puszczają spawy, nie są zbyt dobrze spasowane etc.


Jeśli ktoś by szukał oryginałów IXILa to posiada je Krakowski Rider -> http://motoakcesoria.com/...ZUKI%20GS%20500
Natomiast Yoshimura i Akropowic w Łódzkim GrandysDuo -> http://www.grandysduo.com.pl

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.