Otwarty przez: tmi Pon 11 Lip, 2011 |
winklowanie - pytania swiezaka |
Autor |
Wiadomość |
pawulon40
Model GSa: GS 500E
Wiek: 57 Dołączył: 01 Sty 2013 Pochwał: 3 Posty: 409 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 22 Gru, 2013
|
|
|
Yaszczi pokazał to na fotkach bardzo ładnie , i poprawnie |
_________________ pawulo40
|
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Sob 24 Maj, 2014
|
|
|
ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć!
Nie trzemy podnóżkami, bo to spowalnia przejazd przez winkle, dodatkowo można sobie krzywdę zrobić zawieszając się na podnóżkach, stopce bocznej centralnej itp. co prowadzi do gleby. (przetestowałem kilka razy)
Starajmy się przeciwdziałać sile odśrodkowej (która wyrzuca moto na zewnątrz zakrętu) przez wychylanie ciała na maksa w kierunku zakrętu.
Nie śmigamy na rancie opony/podnóżku, mniejszy obwód opony jadącej w zakręcie to mniejsza prędkość, jedziemy ciut dalej od krawędzi opony - większa średnica opony=większa prędkość w zakręcie. Jak chcecie ją zwiększyć to mocniej sie trzeba wychylić do zakrętu (głowa i raniona) - do tego nie pochylamy moto na maksa - mniej więcej jak tutaj:
|
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|