"Biegi"-Czy robie to dobrze?
Odpowiedz do tematu

kieran09
[Usunięty]
:
tmi napisał/a:
studi napisał/a:
pamiętaj, że GS to moto dla początkujących.

Podobnie z resztą jak GSXR 600 :rotfl:

zapomniałes rowniez uwzglednic fazera 600 :D :rotfl:

:
Czyli doszliśmy do konsensusu, bez litra nie ma jazdy, gdzie odkręcasz i ciągnie niezależnie który jest bieg, 600 to pseudo pojemność.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
tmi, tak:D

:
GSX 1400 rozwiąże problem :troll2:



http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105

Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r
Scaral102
[Usunięty]
:
Dziekuje za odpowiedzi, problem rozwiązany. Wycieczka 250km zrobiła swoje (wyczułem maszyne, poćwiczyłem to i owo)

Co do mojego kursu/doświadczenia (domniemanej jazdy jak pi**a) ... To jest temat rzeka i raczej do innego działu.
Na kurs poszedłem TOTALNIE ZIELONY. Dostałem książeczkę (w ktorej to zakres biegów pokazany jest na zasadzie predkosci, a nie obrotów "Motocyklista Doskonały" autorstwa Henryka Próchniewicza) Nie dopytywałem o szczegóły, przeczytałem, wykułem i poszedłem jeździć na prakty. Moje stosunki z instruktorem wyglądały w ten sposób, że pokazał mi jak to działa (ruszyc, stanąć, obsługa etc.) i kazał robic zadania na placu. Przez 18h jeździłem na placu, a 2 ostatnie godzinki śmignął ze mną przez miasto.
Potem egzamin zdany za pierwszym i już.
Sam nie jestem z tego do końca zadowolony bo na kursie nie nauczyłem sie NICZEGO (I DOSKONALE O TYM WIEM!) ale mam zamiar wziąc sie za siebie i szlifować umiejętności stąd moje pytanie (patrz pierwszy post)



Teraz druga sprawa/pytanie.
Przed wtorkowym wypadem do Krakowa jadąc na zbiórkę poznałem troche "ulicznej kultury" (czyt. burak w chevrolecie z telefonem w reku, dla którego lusterka nie istnieją). Przyhamowałem ale ulica śliska i przy zatrzymaniu przednie koło sie omckneło i moto położyło mi sie na lewej stronie.
Nie wiem czy to była bezpośrednia przyczyna ale całe 150km do Krakowa na 2 i 3 biegu przy 5-6k obrotów cos ewidentnie tarło w skrzyni/silniku(?). Podczas drogi powrotnej problem znikł ale wciąż mam wrażenie, że cos jest nie tak. Czy jest możliwe, że coś sie "przestawiło/wyskoczyło" i ociera w skrzyni ?

:
Zobacz czy przy glebie naciąg łańcucha się nie poluzował/naciągnął.
Jeśli napęd ok to mogła oberwać wajcha od biegów...

:
Scaral102 napisał/a:
"Motocyklista Doskonały" autorstwa Henryka Próchniewicza


Wow! Nie wiedziałem że tak po polsku wymawia się David Hough :D A tak na serio muszę skonfrontować jego książkę z Motocyklistą Doskonałym Hough'a ;)

:
oplułem monitor

Scaral102
[Usunięty]
:
No niestety tak to wygląda, a jest to podręcznik do nauki. Dla niedowiarków podsyłam załącznik ;)

:
czy w ksiażce jest podane dla jakiego motocykla opracowano te wykresy z prędkościami i biegami?

:
Dostałem tą samą książkę na kursie :rotfl: co za bzdury :wstyd: , może jak uczyli na 250 to te prędkości się zgadzały...

Scaral102
[Usunięty]
:
yaszczi napisał/a:
czy w ksiażce jest podane dla jakiego motocykla opracowano te wykresy z prędkościami i biegami?


Nie, jest napisane jedynie to co na załączniku. (Na wcześniejszej stronie jest opisana technika zmiany biegu (sprzegło, gaz, zmiana w góre/w dół etc.))

:
o ku.... ktoś miał fantazje.

Das Drone !!
:
:rotfl: jazda dynamiczna na 1 do 30 km/h :D a 2-ki nie powinno się włączać powyżej 45km/h :D

Może przerzutki w rowerze opisuje?

Poza tym co jak ktoś ma 6 biegów? :P


Na wykresie silnik nie jest za bardzo elastyczny... Jak wrzucasz 2 poniżej 20 to szarpie, a na 1 powyżej 25 silnik wyje i grozi uszkodzeniem :D

:
Masakra te wykresy , a 5 i 6 biegu nie przewidzieli , to książka do WSK 175 :wstyd: ;) :) :rotfl: głęboka komuna :)

pawulo40
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.