Przesunięty przez: kempes Nie 04 Sie, 2013 |
Blokada kiery przestala dzialac |
Autor |
Wiadomość |
Szymk0 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Lip, 2013 Blokada kiery przestała działać
|
|
|
Wim że takie tematy już były ale jakoś nie znalazłem odpwiedzi na moje pytanie tak więc opisze problem:
NIecałe 2 miesiące temu kupiłem GS'a 500E 93'.Niestety nie sprawdziłem czy blokada działa prawidłowo przy oględzinach motocykla, a problem pojawił się już po dojechaniu do domu, początkowo nie było aż takiej tragedi ale aby załączyć blokadę musiałem kilka/kilkanaście razy próbować przekręcić kluczyk aby zaskoczyła (kluczyk będący w pozycji OFF po prostu w ogóle nie chciał się przekręcić na LOCK).
Po kilku dniach problem znacznie się nasilił, blokada zaskakiwała dopiero po kilkudziesięciu próbach przekręcania kluczyka - czasem kluczyk przekręcał się do połowy zakresu między OFF a LOCK i po lekkim ruszeniu kierownica trzymając kluczyk w tej pozycji dopiero dawało go się przekręcić całkowicie w lewo na LOCK.
Jakieś 3 tygodnie od kupienia motocykla kluczyka już w ogóle nie dawało się przekręcić na LOCK (próbowałem szukac róznych pozycji kierownica ale blokada nie zaskakiwała.
Na różnych forach wyczytałem że pomóc może wlanie kilku kropli oleju maszynowego - wlałem nic nie pomogło. Dorobiłem nowy kluczyk (stary był już troche zajechany -a miałem i tak tylko jeden) również to nic nie pomogło.
w tej chwili blokady nie da się w ogóle włączyć. Możliwe że wlanie oleju maszynowego pogorszyło tylko sprawe -sam nie wiem.
Motocykl miał lekką wywrotke na lewą stronę (jeszcze będąc w rękach poprzedniego właściciela) być może coś się wygieło i blokada nie może trafić na swoje miejsce.
Czy w takim wypadku pomóc może już tylko wymiana stacyjki?
Wiem że blokada nie jest kluczowym elementem zabezpieczającym motocykl przed kradzieżą, ale zawsze lepiej ją mieć niż nie mieć. |
|
|
|
|
misiorek
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Gru 2012 Pochwał: 3 Posty: 248 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Pią 19 Lip, 2013
|
|
|
na pewno da się zrobić coś, by nie trzeba było wymieniać tak dużego elementu jak stacyjka...
spróbuj kierownicę mocno przekręcić w lewą stronę i wtedy, wciskając kluczyk w stacyjkę, przekręcić w lewo |
_________________ 5* |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Pią 19 Lip, 2013
|
|
|
Szymk0 napisał/a: | Wim że takie tematy już były ale jakoś nie znalazłem odpwiedzi na moje pytanie |
skoro wiesz ze taki temat jest to po co nowy.Trzeba było napisac w tamtym
są specjalne preparaty do stacyjek np firmy TUNAP polecam bo sam tego używam
jesli żaden preparat nie pomoze to stacyjka do rozebrania bo moze wystarczy cos lekko podszlifować albo coś w tym stylu(chodzi o podszlifowanie blokady kiery)
a jak nic nie pomoże to stacyjka do wymiany i odrazu z wlewem paliwa i otwieraniem kanapy,
po drugie jak mozna dorobić nowy kluczyk z zajechanego kluczyka ?
.
po 3 jak nic innego nie da rady zrobic samemu to Daj do dobrego mechola to cos ci powinien zaradzić na twój problem.
po 4 temat zamykam a ty napisz w temacie stacyjka . Użyj opcji szukaj |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|