mam dokładnie identyczny
ale ostatnio dostałem ciekawą propozycję od firmy z Plewisk i się zastanawiam, bo jeszcze sie za to nie zabrałem:
40zł piaskowanie kolektorów
50zł malowanie proszkowo
Odpowiedz do tematu
:
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
Spaliny może i tak, ale kolektor nigdy. Zresztą, gdyby taką temperaturę osiągał to wieczorem byłoby widać jego ciemnoczerwoną poświatę (tak jak w 7-8 sekundzie tego filmu http://youtu.be/BP05RNp-wEw ).
lukasW124 napisał/a: |
Np.800? napisalem tak bo : tylko 700 a nie 800. Temperatura spalin to nawet 1000 stopni wiec nie zaszkodzi pomalowac >700 |
Spaliny może i tak, ale kolektor nigdy. Zresztą, gdyby taką temperaturę osiągał to wieczorem byłoby widać jego ciemnoczerwoną poświatę (tak jak w 7-8 sekundzie tego filmu http://youtu.be/BP05RNp-wEw ).
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Niestety tak jest , jak komuś za łatwo coś przychodzi (kupuje za kasa od rodziców) to nie szanuje . Ale gratuluję dobrej roboty chłopaki ja już 2 rok sie przymierzam do pomalowania kolektorów i zawsze mam coś innego do zrobienia:)
:
Witam, otóż mam problem: zabierałem się za zdjęcie kolektora by móc go pomalować lecz śruby są wyrobione i będę musiał użyć paru sposobów by je odkręcić. Głównie chodzi mi o to jakie są te wymiary śrub imbusowych co podtrzymują kolektor . Proszę o odpowiedź
:
Zamówiłem już farbę MOTIP, prawdopodobnie w marcu (jak bedzie trochę cieplej) zabiore sie za odmłodzenie układu wydechowego w moim GS-ie, postram się wrzucic zdjęcia z mojej pracy
SUZUKI GS500E 2002r - 2 sez - 7 650km - SPRZEDANY
AKTUALNIE SUZUKI GSX750F 2005r
AKTUALNIE SUZUKI GSX750F 2005r
:
Na jakie śruby są przykręcone kolektory wydechowe do głowicy?
: u mnie farbaodeszłapo 15 km:( tylepracy
ktoś mi powiedzial ze prawie od razu trzeba zagrzac wydech, ja tego nie zrobilem iwydech w suchym i cieplym pomieszczeniu lezal ok 5 dni i dopiero wyjechałem no i klops, farba polecana, odtłuszczone,serce włożone i lipa, gdzie błąd??
:
Ja niedawno malowałem kolektory , najpierw papier ścierny potem wytarłem odtłuściłem i pomalowałem i do dziś spoko nic nie odeszło . Malowałem farba która wytrzymuje do 800 stopni może TY wybrałeś farbę do mniejszych temperatur i wypaliło ją? Bo co może być inną przyczyną to nie wiem nie widzę innej możliwości.
: Re: u mnie farbaodeszłapo 15 km:( tylepracy
Na puszce nie miałeś napisane, że farbę należy wygrzać po malowaniu? Ja malowałem ostatnio montiduplicośtamcośtam by motip do 800* i na puszce była cała instrukcja, łącznie z tym, żeby ją wygrzać po wyschnięciu.
barmani1 napisał/a: |
ktoś mi powiedzial ze prawie od razu trzeba zagrzac wydech, ja tego nie zrobilem iwydech w suchym i cieplym pomieszczeniu lezal ok 5 dni i dopiero wyjechałem no i klops, farba polecana, odtłuszczone,serce włożone i lipa, gdzie błąd?? |
Na puszce nie miałeś napisane, że farbę należy wygrzać po malowaniu? Ja malowałem ostatnio montiduplicośtamcośtam by motip do 800* i na puszce była cała instrukcja, łącznie z tym, żeby ją wygrzać po wyschnięciu.
:
Ja malowałem farbą APP do 650c i jak kolega wypomniał także na puszczę pisało że po wstępnym napyleniu trzeba nagrzać farbę żeby odparować wilgoć i pozostałości tego co było na tłumiku, przy czym podczas wygrzewania wydech strasznie "dymi" ale po pewnym czasie przestaje. Po tym zabiegu zdemontowałem wydech lekko zmatowałem farbę i dałem drugą warstwę i oto efekt przed i po odświeżeniu:
I jak to wygląda na moto:
I jak to wygląda na moto:
:
fajny efekt, gdzie dorwałeś te paski na felgi?
:
Wszystko o tym co i jak w tym temacie http://www.forum.gs500.pl...er=asc&start=60 ale na allegro jest dużo innych wzorów także ciekawych.
Co do nakładania polecam się uzbroić w cierpliwość
Co do nakładania polecam się uzbroić w cierpliwość
:
Odpowiedz do tematu
Witam Panowie mam problem otóż odkręciłem kolektory wydechu do malowania, aczkolwiek jedna śruba mi sie ukręciła, kontry z nakrętek nie szło zrobić bo było za mało gwintu, próbowałem nakręcić nakrętkę i przyspawać spawarką elektryczną, ale każda przyspawana nakrętka się obkręcała, teraz gwint śruby jest stopiony i pozostaje tylko wywiercenie jej czy być może wystarczy dokręcić na jednej nakrętce i dać uszczelke oraz uszczelnić jakąś pastą?