Wymiana całego zestawu zegarów z obudową.
Wczoraj kupiłem nieuszkodzone zegary z obudową. Nie spojrzałem na nie dokładnie jak były skręcone, bo na co patrzeć - 3 śrubki na płaski śrubokręt i 4 nakrętki na klucz płaski (element serwisowy nr 9) . Ale potem zaczął się problem, który polega na: odkręcam nakrętkę ( nr 9 serwisówka), zdejmuję podkładkę stalową (nr 8 serwisówka), zdejmuję gumkę (nr 7 serwisówka) i tak samo z drugiej strony i wyciągam np. obrotomierz. Składam tak samo tylko w odwrotnej kolejności. Kolejność wygląda tak jak na tej serwisówce:
http://www.cmsnl.com/suzu...23.html#results
Z tą małą różnicą, że gdy jak je skręcę, to zegary są luźne w obudowie, a przed rozebraniem gdy je sprawdzałem, czy są ok, to nie były.
Aby nie miały luzu, to muszę gumki, które są między podkładką a obudową zmontować tak aby część gumki, która służy za tulejkę była skierowana nie w stronę licznika, ale w stronę podkładki ( na serwisówce widać, jak jest skierowana elem. nr 7) i dokręcić śrubką. Efekt jest taki, że zegary nie są luźne, ale nie stabilizuje ich gumka. Bo gdy dam prawidłowo, według serwisówki, to gdy nałożę gumkę na śrubkę od zegara i dodam podkładkę, to powstaje mi luz wynikający z innej grubości wytłoczenia śruby od zegara i nie jestem w stanie dokręcić nakrętką zegara względem obudowy.
Jak jest to zmontowane u was?
Może banalne pytanie, ale przyglądałem się temu dokładnie i nie potrafiłem wyciągnąć wniosku, co jest nie tak.
Pozdrawiam
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
: Problem z luźnymi zegarami w obudowie.
SUZUKI GS500e 1990
:
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
proponuje podpiac sie juz pod isniejacy temat :
http://www.forum.gs500.pl...ighlight=zegary
a nie zakładać nowy
http://www.forum.gs500.pl...ighlight=zegary
a nie zakładać nowy
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA