W związku z moimi 190cm wzrostu pozycja na GS-ie nie do końca była dla mnie wygodna... Jako że posiadam dość spore możliwości sprzętowo-techniczne pokusiłem się o przeróbkę podnóżków, tzn. obniżenie o 5cm i przesunięcie do przodu o 6cm. W połączeniu ze zmianą kierownicy wreszcie podróż moim motocyklem to prawdziwa przyjemność
Odpowiedz do tematu
: Obniżenie podnóżków kierowcy
:
Fajny patent Jaką masz kierę założoną?
:
a może ktoś wrzucić fotkę poglądową jak to wygląda bez przeróbki bo już nie pamiętam jak to wygląda fabrycznie w gs500
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Kierownica od poczciwej MZ.
50zł na allegro z przesyłką - tak aby móc potestować i nie żałować w przypadku gdyby nie pasowała. Okazało się, że dla mnie jak ulał.
50zł na allegro z przesyłką - tak aby móc potestować i nie żałować w przypadku gdyby nie pasowała. Okazało się, że dla mnie jak ulał.
:
ziomek4000 voilà
żurik nie miałeś problemu z długością przewodów? Jakby Ci się bardzo nudziło mógłbyś pstryknąć jakieś zdjęcie tak z perspektywy siedzenia na moto? Chodzi mi o szerokość kiery, czy jest duża różnica
żurik nie miałeś problemu z długością przewodów? Jakby Ci się bardzo nudziło mógłbyś pstryknąć jakieś zdjęcie tak z perspektywy siedzenia na moto? Chodzi mi o szerokość kiery, czy jest duża różnica
:
Nie ma problemu ze zdjęciami. Linki wyciągnąłem z pomiędzy lag i puściłem luzem od kierownicy pod ramę. Przewód hamulcowy też zmienił pozycję i został poprowadzony wzdłuż lagi. Problematyczna jest jedynie linka sprzęgła, która aby była w miarę ok w skrajnych pozycjach kierownicy wymusza pochylenie klamki sprzęgła trochę do dołu w stosunku do poziomu. Ci, którzy o tym nie wiedzieli, nie zwrócili na to uwagi, ale w zimę jak będzie trochę czasu, zamierzam dorobić sobie dłuższą linkę(i). W pobliżu Warszawy za dorobienie biorą około 25zł od sztuki (tak przynajmniej skasowali szwagra za linkę do AWO), także chyba się skuszę...
:
Poniżej zdjęcie starej kierownicy na tle nowo zamontowanej kiery od MZ. Kiera przymocowana do półki od nowego GS, jednak aby kierownica nie wchodziła w kolizję ze śrubami naciągu wstępnego należy zastosować dodatkowe dystanse.
:
Odpowiedz do tematu
Czy posiada ktoś foty z tego wątku ?
jestem ciekawy jak to kolega wykombinował z obniżeniem kierownicy
jestem ciekawy jak to kolega wykombinował z obniżeniem kierownicy