claudii napisał/a: |
odpalanie z rana bez ssania: http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be |
Obroty poniżej 1k - nigdy tak więcej nie odpalaj na zimnym, przy takich obrotach ciśnienie oleju jest za niskie i panewki nie są poprawnie smarowane, przez co mają ogromne obciążenie. Zimny silnik zawsze odpalaj na ssaniu (0,5-2min, 2k-3k rpm).
claudii napisał/a: |
po 2 min: http://youtu.be/BggcEREvKjU |
silnik wciąż niedogrzany, obroty nieco za niskie ale nie tak szkodliwe jak wyżej.
claudii napisał/a: |
po chwili jazdy, olej miał ok 70 stopni: http://youtu.be/srYCOb1YYIU |
Poprawne obroty w granicach 1200rpm. Pewnie gdy silnik złapie normalną temperaturę pracy nieco się podniosą.
Ogólnie podejrzenia które miałem można uznać za nieważne Wszystko wygląda na ok. Z Twojego wcześniejszego opisu wynikało, że od razu masz takie obroty jak na 3 filmiku.
EDIT:
Wskazówka zawsze nieco drga, szczególnie na wolnych obrotach, ale dla pewności zdejmij linkę i ją nasmaruj olejem silnikowym (wyjąć z pancerza i pędzelkiem przesmarować, ale nie za bardzo bo będzie się z niej wtedy lało), może to nieco pomóc. Przed smarowaniem możesz wyczyścić benzyną (ekstrakcyjną lub ew. zwykłą) jeśli byłaby bardzo brudna.