Ryder, E z cyferką w kółku to nr homologacji europejskiej i nie ma nic wspólnego z kodem kraju docelowego.
Co do zmian to w stosunku do czego bo nie rozumiem, jak pobierzesz sobie service manuala to tam masz tabele kodów regionów a potem np. tabele z dyszami do gaźnika z podziałem na modele, albo elementy na schemacie z opisem że występuje tylko w modelach itd.
Odpowiedz do tematu
:
Pojemność baku w GS'ie lub powracać, tak jakby to miało jakieś większe znaczenie ile tam faktycznie wchodzi, najzabawniejsi i tak są ci co kapią pod dystrybutorem żeby jeszcze weszła ćwiartka jakby mieli zaraz jechać przez dziewicze nie odkryte tereny swojego miasta w obawie, że braknie
:
Wiecie co, ja mam gs-a z 2005r i wydaje mi się że ma 20L w tym około 5L rezerwy.
Pali mi ok. 5L/100km i zawsze gdy muszę przełączyć na rezerwę mam na liczniku w granicach 300-320 km.
Do czego zmierzam, postanowiłem zrobić test i zabrałem ze sobą butelkę z benzyną i jechałem do oporu aż biedaczek po prostu stanął z pragnienia. Przejechałem wtedy dokładnie 405km. Po prostym przeliczeniu wyszło mi 20L w zbiorniku.
PS. oczywiście przed testem zatankowałem go do pełna, tak naprawdę pod sam koreczek.
pozdro kloc
Pali mi ok. 5L/100km i zawsze gdy muszę przełączyć na rezerwę mam na liczniku w granicach 300-320 km.
Do czego zmierzam, postanowiłem zrobić test i zabrałem ze sobą butelkę z benzyną i jechałem do oporu aż biedaczek po prostu stanął z pragnienia. Przejechałem wtedy dokładnie 405km. Po prostym przeliczeniu wyszło mi 20L w zbiorniku.
PS. oczywiście przed testem zatankowałem go do pełna, tak naprawdę pod sam koreczek.
pozdro kloc
:
To dobrze ci się wydaje. Nie wiem czy czytałeś posty na poprzedniej stronie, ale tam wszystko jest wyjaśnione .
Ja tankując GS'a już na rezerwie tankowałem ok. 14l - 15l co przy rezerwie w poliftowym daje ~19l czyli można przyjąć iż istotnie mam 20l zbiornik, analogicznie może być w przedliftowym.
kloc napisał/a: |
Wiecie co, ja mam gs-a z 2005r i wydaje mi się że ma 20L |
To dobrze ci się wydaje. Nie wiem czy czytałeś posty na poprzedniej stronie, ale tam wszystko jest wyjaśnione .
Ja tankując GS'a już na rezerwie tankowałem ok. 14l - 15l co przy rezerwie w poliftowym daje ~19l czyli można przyjąć iż istotnie mam 20l zbiornik, analogicznie może być w przedliftowym.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
moja teoria taka
wgnioty w zbiorniku szpachla przykryte i może być mniejsza pojemność
wgnioty w zbiorniku szpachla przykryte i może być mniejsza pojemność
:
Żart, tak? Czy na poważnie tak myślisz?
:
nie no to tak żarcikiem
oczywiście jest to realne do zrobienia
oczywiście jest to realne do zrobienia
:
Z cyklu "mądry Polak po szkodzie": nie polecam tankować pod korek.
1. moto zatankowane prawie pod korek
2. zostawione na weekend na parkingu - na słońcu
3. po weekendzie w baku pusto, a pod maszyną plama benzyny
4. po wstępnych oględzinach wyglada, ze ciśnienie w baku musiało być tak duże, że 15litrów benzyny prawdopodobnie znalazło ujście miedzy króćcem rezerwy w baku, a wężykiem gumowym. Wężyki (nowe, z oplotem, firmy Gates - ciężko uwierzyć żeby pękł) były zabezpieczone seryjną opaską sprężynującą.
Pytanie: czy konstrukcja wlewu - odpowietrznika nie powinna przeciwdziałać takiej sytuacji tzn. wyprowadzac oparów na zewnątrz?
PS. Od dzisiaj tankuję tylko zgodnie z instrukcją
[ Dodano: Wto 21 Cze, 2016 ]
Jednak przewód paliwowy nie wytrzymał próby czasu - spękał w 2 lata od wymiany
Irys napisał/a: |
I tu wchodzi w grę "ciurkanie" do baku. Już nie raz ze Studim udowadnialiśmy, że lejąc do motocykla postawionego w pionie (ale nie na Centralce) możemy wlać dobre 2l powoli ciurkając, mimo że teoretycznie benzyna jest już przy odpowietrzniku. |
Z cyklu "mądry Polak po szkodzie": nie polecam tankować pod korek.
1. moto zatankowane prawie pod korek
2. zostawione na weekend na parkingu - na słońcu
3. po weekendzie w baku pusto, a pod maszyną plama benzyny
4. po wstępnych oględzinach wyglada, ze ciśnienie w baku musiało być tak duże, że 15litrów benzyny prawdopodobnie znalazło ujście miedzy króćcem rezerwy w baku, a wężykiem gumowym. Wężyki (nowe, z oplotem, firmy Gates - ciężko uwierzyć żeby pękł) były zabezpieczone seryjną opaską sprężynującą.
Pytanie: czy konstrukcja wlewu - odpowietrznika nie powinna przeciwdziałać takiej sytuacji tzn. wyprowadzac oparów na zewnątrz?
PS. Od dzisiaj tankuję tylko zgodnie z instrukcją
[ Dodano: Wto 21 Cze, 2016 ]
Jednak przewód paliwowy nie wytrzymał próby czasu - spękał w 2 lata od wymiany
:
Hah, a jednak. W razie W, wywaliłoby tylko opary/nadmiar benzyny, ale nie 15 litrów.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Dziwnym trafem te dokupowane wężyki od oleju/benzyny to dziadostwo, które z trudem wytrzymuje dwa lata Wie ktoś jakie kupować aby były podobnej jakości jak fabryczne ale na metry?
:
Ja brałem samochodowe, po jakieś 8-10zł za metr.
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Ile już służą? Jakiej firmy?
:
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
to tak się da?
ja tankuję co 200km i czasami nie dojadę do równych i mi dławi do póki się nie przełączę '92
moja pali więcej ode mnie
Odpowiedz do tematu
maruder07 napisał/a: |
Do rezerwy przeważnie robię 300km |
to tak się da?
ja tankuję co 200km i czasami nie dojadę do równych i mi dławi do póki się nie przełączę '92
moja pali więcej ode mnie