Odpowiedz do tematu
: Problem z obrotami
Witam w ostanim czasie zakupilem Gs-a smigam na nim cos ponad tydzien i zauwazylem ze jak silnik jest zimny to obroty sa niskie i nie ma problemu natomasty gdy sie na nim przejade i kiedy sie moto troche zgrzeje na luzie np. gdy stoje na czerwonym ma strasznie wysokie obroty;/ wiem ze niepowinien tak robic. jak myslicie czy to jest kwestia regulacji gaznikow ? czy moze czegos innego ?
:
Pewnie masz właśnie gażniczki do regulacji wysokie obroty na luzie, znaczy ile?? w granicy 1500-1800 jest ok
:
Nie jest OK ! Za wysokie... Na biegu jałowym powinny wynosic 1250orb/min (+/- 50obr/min)
Od spodu gaznikow masz takie pokretło. Zagrzej dobrze motor, wrzuc na luz i przekrec pokretło troche ( nie apmietam w ktora sie schodizlo z obrotow), przegazuj i zobaczczy juz jest OK.
Cezarek napisał/a: |
Pewnie masz właśnie gażniczki do regulacji wysokie obroty na luzie, znaczy ile?? w granicy 1500-1800 jest ok |
Nie jest OK ! Za wysokie... Na biegu jałowym powinny wynosic 1250orb/min (+/- 50obr/min)
Od spodu gaznikow masz takie pokretło. Zagrzej dobrze motor, wrzuc na luz i przekrec pokretło troche ( nie apmietam w ktora sie schodizlo z obrotow), przegazuj i zobaczczy juz jest OK.
:
dokładnie jak pisze scout, rozgrzej i wyreguluj obroty tym pokrętłem pod gaźnikiem. jeśli kupiłeś niedawno go to tak czy inaczej warto by było zrobić serwis gaźników ale to tak przy okazji.
:
Dzieki Panowie juz ide zobaczyc czy to cos da swoja droga wiem ze serwis gaznikow trzeba zrobic ale narazie jestem splukany
:
ZAworów pewnie tez... Wypalisz gniazda, to wtedy bedziesz mogl zbierac kase ...
:
jak wypali to juz bedzie musiał zbierać i to wiecej niz 150 zł na regulację
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
jest zamieszczony filmik jak sprawdzić luz zaworowy i je wyregulować, myślę że jak nie ma się kasy na regulację zaworów to przynajmniej warto sprawdzić czy warto je regulować, możliwe że luz jest ok.
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=786
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=786
:
najgorzej że cieżko ze szczelinomierzami do moto bo mało gdzie są a juz są to drogie
:
ekstra film!
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
Tym pokrętłem w lewo schodzisz z obrotów, na prawo dodajesz.
:
no to tak probowalem z tym pokretlem i dziwna sprawa bo jesli nim krece to wogole nie zmienia obrotow heh natomiast sytuacja z zawysokimi obrotami caly czas sie powtarza cos takiego jakby linka gazu sie zacinala i moto nie chodzi z obrotow na luzie jak jest rozgrzany myslalem ze jakis smiec moze dostal sie do gaznika ale na zimnym tak nie robi wiec odpada linka gazu ma luz bo sprawdzalem wiec nie wiem o co chodzi
:
a Ty czasem nie masz na PRI kranika :O ?
:
no to ja mam to samo, to tak wyglada jak by za duzo paliwa po rozgrzaniu sie dostawalo i moto wariuje, ale jak sie wrzuci bieg i lekko sprzeglo popusci i poleca obroty do 1200 i znowu da luz to moto trzyma w miare obroty, ja podejrzewam ze to moze byc cos zaworami, ale mialem na jesieni regulowane i czyszczone, ale dalej sie czasem tak dzieje;/ Cos czuje ze odrzaluje i oddam do suzuki niech go porzadnie przejrza::D
:
Odpowiedz do tematu
Ja dopuki nie oddałem na synchro gaźnikow i regulacji zaworów miałem to samo tzn jak jechałem było ok. Luz na światlach i obroty na 2tys-3tys po pokręceniu śrubą zchodziło na 1,5 na następnych światlach były za niskie i prawie gasł, więc znów krecenie srubą i si. Jak byly za duże obroty to bieg i powoli sprzeglo i obroty spadały. Przy rozkreceniu okazało sie, że linka od ssania byłapopękana i ssania nie odpuszczała. Po wymianie linki i synchro gaźnikow obroty sie nie zmieniają a silnik pracuje regularnie. Proponuje sprawdzić linke od ssania i gazu.