Szukam serwisu w Białymstoku, który zrobi mi przegląd świeżo zakupionego GSa.
Może koledzy i koleżanki z okolic orientują się gdzie warto zaprowadzić motocykl, a gdzie lepiej nie iść?
Pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
: Przegląd w Białymstoku
:
kolego mogę Ci podpowiedzieć ale w bielsku jak chcesz
: Re: Przegląd w Białymstoku
Tez by mi sie przydało takie info
szampan napisał/a: |
Może koledzy i koleżanki z okolic orientują się gdzie warto zaprowadzić motocykl, a gdzie lepiej nie iść? |
Tez by mi sie przydało takie info
:
Ja znam tylko kilka punktów. ASO na obwodówce, czyli salon suzuki. W doilidach ale tam drogo przed sezonem i niewiem czy pewnie. I na moniuszki 72 jest koleś który pasjonuje sie motocyklami no i gdzieś w kleośinie ktoś jest ale nie wiem. Ogólnie to mało serwisów jest w białym i okolicach lepiej samemu naprawiać zgodnie z poleceniami kolegów z forum tego i tu szukać a nie to brać przykład z grupy BAD BOYZ BIAŁYSTOK oni zmawiają sie i lataja co roku na wiosne do swoich znajomych warszatatów w Warszawie i muwia ze im to lepiej sie opłaca robić choć troche trzeba wydać.
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
:
Cześć koledzy, powiedzcie na co najbardziej zwaracaja uwage na badaniach technicznych??
Czy sygnal swietlny sprawdzaja (te miganie dlugimi)?
Pozdrawiam
Czy sygnal swietlny sprawdzaja (te miganie dlugimi)?
Pozdrawiam
:
jak pierwszy raz robilem badanie to koles wsiadl na suzke i przejechal sie po placu, no i swiatla sprawdzil i numery.
Dwa nastepne badania techniczne to koles mowi tylko zeby wlaczyc swiatla i stop no i moze kierunki. Z tego co pamietam migania dlugimi nie sprawdzal, ale to jeszcze zalezy gdzie robisz przeglad
Dwa nastepne badania techniczne to koles mowi tylko zeby wlaczyc swiatla i stop no i moze kierunki. Z tego co pamietam migania dlugimi nie sprawdzal, ale to jeszcze zalezy gdzie robisz przeglad
:
Siema, a możesz powiedziec gdzie robiłes badania??
:
tu akurat chyba nic nie pomoge bo robie zawsze w Siemiatyczach
Może inni coś podpowiedzą
Może inni coś podpowiedzą
:
U mnie w moim Michałowie tu gdzie mieszkam jest stacja diagnostyczna. Co ciekawego diagnosta ma na swojej audicy naklejkę motocyklisty. I miał motocykl(sprzedał suzuki GSX-R) tera pomyka skuterem. Ale cholernie motocyklistów nie cierpi i tak:
- Podjechałem ja swoja GSą: Światła, numery, opony, wporzadku, ale wydech coś nie teges. Pomiar decybelometrem wykazał 105db i badania nie zrobił. Ja do niego a te urządzenie ma aktualny atest? A diagnosta do mnie: a mam ci zabrać dowód??? I na tym się skończyło, pojechałem do Białegostoku i tam zrobiłem odrazu badania po sprawdzeniu świateł.
- Kolega podjechał Hondą CBR 600 i standardowa procedura, nie podbił bo opona prawie na znaczkach ale się jeszcze nie zrównała. Kolega w białym podbił.
- Yamacha R6: switełka, opony, numery, wporzadku, i diagnosta do kierowcy daj się przejechać celem sprawdzenia hamulców. A motocyklista do niego nie dam! Kupi sobie pan to będzie jeździł takim ja nie mam obowiązku. I następny do białego pojechał.
- No ale to wszystko nic. Słyszałem jeszcze o jednym przypadku hondy RR 900 fireblade. standardowa procedura w porządku. Po jeździe po placu diagnosta wykrył brak podświetlenia zegara prędkościomierza, tarcza nie była podświetlona. i też nie podbił bo to zagraża bezpieczeństwu w ruchu lodowym!
Także wszędzie badania robić można byle nie tu, w bialym jest wiele stacji gdzie bez problemowo się zrobi badanie techniczne.
- Podjechałem ja swoja GSą: Światła, numery, opony, wporzadku, ale wydech coś nie teges. Pomiar decybelometrem wykazał 105db i badania nie zrobił. Ja do niego a te urządzenie ma aktualny atest? A diagnosta do mnie: a mam ci zabrać dowód??? I na tym się skończyło, pojechałem do Białegostoku i tam zrobiłem odrazu badania po sprawdzeniu świateł.
- Kolega podjechał Hondą CBR 600 i standardowa procedura, nie podbił bo opona prawie na znaczkach ale się jeszcze nie zrównała. Kolega w białym podbił.
- Yamacha R6: switełka, opony, numery, wporzadku, i diagnosta do kierowcy daj się przejechać celem sprawdzenia hamulców. A motocyklista do niego nie dam! Kupi sobie pan to będzie jeździł takim ja nie mam obowiązku. I następny do białego pojechał.
- No ale to wszystko nic. Słyszałem jeszcze o jednym przypadku hondy RR 900 fireblade. standardowa procedura w porządku. Po jeździe po placu diagnosta wykrył brak podświetlenia zegara prędkościomierza, tarcza nie była podświetlona. i też nie podbił bo to zagraża bezpieczeństwu w ruchu lodowym!
Także wszędzie badania robić można byle nie tu, w bialym jest wiele stacji gdzie bez problemowo się zrobi badanie techniczne.
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
:
Powinien podbić. Przecież motocyklem się w zimie po lodzie raczej nie jeździ
maruder07 napisał/a: |
i też nie podbił bo to zagraża bezpieczeństwu w ruchu lodowym! |
Powinien podbić. Przecież motocyklem się w zimie po lodzie raczej nie jeździ
:
Oj literówka wskoczyła nie miało być Londowym od ziemi a nie lodowym...
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
:
Lądowym...
:
maruder07 napisał/a: |
Oj literówka wskoczyła nie miało być Londowym od ziemi a nie lodowym... |
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
heheheh
:
Odpowiedz do tematu
Dobra mniejsza o to wiadomo o co chodzi przecież...
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...